• TERMINLISTE MARS 2019 *Ny* •

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tror jeg skal ha ført alle på nå :)
 
Vet ikke om jeg tør sette meg opp her. Har snoket her inne i ei uke nå.

27.mars Haukeland
 
Heisann dere! Hvordan går det med Dere? Hvordan er formen?:) og hvor langt er dere idag?

Jeg er 8+6 i dag og formen er fin:) kvalmen har gått over, omtrent hvertfall! Eneste er at jeg virkelig har problemer med å skjule magen, trodde ikke den skulle komme så tidlig, men det har den! Så om noen har gode tips til plagg som skjuler selv i 30 varmegrader så tas de imot med takk! :)
 
Jeg er 8+6 i dag og formen er fin:) kvalmen har gått over, omtrent hvertfall! Eneste er at jeg virkelig har problemer med å skjule magen, trodde ikke den skulle komme så tidlig, men det har den! Så om noen har gode tips til plagg som skjuler selv i 30 varmegrader så tas de imot med takk! :)

Jeg har samme problem. Er 8+5 og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule magen i et par uker til.
 
Jeg har samme problem. Er 8+5 og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule magen i et par uker til.

Det er veldig rart! Trodde ikke det skulle syns så tidlig, og det er ikke bare i hodet mitt heller for er flere som ser det...:) i dag prøvde jeg å gå med sykkelshorts under kjolen min for litt hold in, men det funket ikke! Vi får holde ut 2 uker til så kan vi heller vise den frem:)
 
Det er veldig rart! Trodde ikke det skulle syns så tidlig, og det er ikke bare i hodet mitt heller for er flere som ser det...:) i dag prøvde jeg å gå med sykkelshorts under kjolen min for litt hold in, men det funket ikke! Vi får holde ut 2 uker til så kan vi heller vise den frem:)

Jeg skal møte masse folk til helgen, og må finne på noe lurt. Ikke kan jeg drikke heller, så kommer til å bli avslørt. Hjelper jo ikke at det er meldt 30-31 grader heller [emoji23]
 
Jeg skal møte masse folk til helgen, og må finne på noe lurt. Ikke kan jeg drikke heller, så kommer til å bli avslørt. Hjelper jo ikke at det er meldt 30-31 grader heller [emoji23]

Nei magen blir vanskelig å skjule! Prøv med et belte i livet kanskje? Evt noe annet som tar masse oppmerksomhet Hehe. I forhold til drikking så var jeg selv på fest her for ikke lenge siden der jeg kjøpte meg alkoholfri hvitvin og helte den over på en hvitvinsflaske med skrukork. Så snakket jeg høyere og høyere utover kvelden, ingen merket noe som helst:)
 
Jeg er 8+6 i dag og formen er fin:) kvalmen har gått over, omtrent hvertfall! Eneste er at jeg virkelig har problemer med å skjule magen, trodde ikke den skulle komme så tidlig, men det har den! Så om noen har gode tips til plagg som skjuler selv i 30 varmegrader så tas de imot med takk! :)
Kanskje singlet under og en løs bluse over? Evt en løs kjole kan jo gjøre susen xsmile2
 
Nei magen blir vanskelig å skjule! Prøv med et belte i livet kanskje? Evt noe annet som tar masse oppmerksomhet Hehe. I forhold til drikking så var jeg selv på fest her for ikke lenge siden der jeg kjøpte meg alkoholfri hvitvin og helte den over på en hvitvinsflaske med skrukork. Så snakket jeg høyere og høyere utover kvelden, ingen merket noe som helst:)

Den ned vinen var jammen ikke dum altså :p
 
Funka som bare det, følte meg som en hemmelig agent:angelic: pluss at jeg hadde gjemt bilen to gater bortenfor, win!

Det var genialt! Her skal mannen være med, og han vurderer å kjøre. Tenkte vi skulle skylde på buss for tog og at det bare blir stress.
Jeg vurderer å skylde på blodtrykket, noe som ikke er ren løgn. Jeg er så svimmel, så jeg sjangler jo uansett [emoji23]
 
Funka som bare det, følte meg som en hemmelig agent:angelic: pluss at jeg hadde gjemt bilen to gater bortenfor, win!

Du skulle jo vært spion for Norge eller noe du, super smarting :happy:
 
Det var genialt! Her skal mannen være med, og han vurderer å kjøre. Tenkte vi skulle skylde på buss for tog og at det bare blir stress.
Jeg vurderer å skylde på blodtrykket, noe som ikke er ren løgn. Jeg er så svimmel, så jeg sjangler jo uansett [emoji23]

Ja den er ikke dum! Ellers får du late som du skal noe veldig tidlig dagen etter, barnevakt kl 7 eller noe sånt:) da har man ikke særlig lyst til å være bakis!
 
Da kommer en ny liste.
Bare skriv termindato og fødested om dere ønsker, så skal jeg føre dere på :)

28. februar
• Isla83 - St. Olavs
• Frøkenfin -
• Mbra -
• Amiga - Kalnes sykehus

1. mars
Lillefroskentrille - St. Olavs
• Srenit -
• Mammatilenskatt - Ullevål
• EllaDuracella

2. mars
• Lille_L - Ullevål sykehus
• Hverdagsgleder -
• Mamma_2019 - Molde
• strella - Kalnes sykehus

3. mars
• #Mamabear - Ullevål sykehus
• Marenmor89 - Bærum sykehus
• I96 - Haukeland sykehus
• mrs.g - Drammen sykehus
• Bruker585mar -
Mams23 - Haukeland sykehus
• Røyse - Bergen

4. mars
• Turkis_ -
• Boblebob -
• Sunnmøring89 - Ålesund
• Tuppeline15 -

5. mars
Lille A -
• Lille spire Linn -
• Keros - Volda
• Lykkeliten16 -
• BlomsterEjlis -
• Mary111 - Haukeland sykehus
LIJETR -

6. mars
• Knottelita25 - Nordlandssykehuset
• Arcticmist - UNN
• Tt90 -
• Bkno3449062 - Haukeland sykehus

7. mars
Emida - A-hus
• Bkno18 -

8. mars
Rable89 - SI Lillehammer
• Marieparie26 - St.Olavs
• Happy_wife -
• MissObsessed - Oslo
• Førstegangsgravid88 - Tønsberg sykehus
• Lolipopmamma - Stavanger Universitetssjukehus
• MissCherie -
• IdaSofie82 - Rikshospitalet
• Emma86 -

9. mars
<3 Livet smiler <3 - Kalsnes sykehus
• Bkno6172872 - Levanger sykehus
• IngridEB - Skien sykehus
• Bkno175672 - Kalnes sykehus

10. mars
• Gullpåfugl - Kalnes sykehus
• Niiina -
• Smimzy - Nordland sentralsykehus, Bodø

11. mars
Førstegangsprøver<3 -
• Bollo - Haukeland sykehus

12. mars
Mamma til 2 + en attpåskatt i magen
• Baby2018? -
• Ganske_kul - Oslo
Sopha - Ahus

13. mars
• Ferskingen - Haukeland sykehus
• Im96 - Ullevål sykehus
• Nordlysdamen -
• LilleMai -
Glitterlim -

14. mars
Miniinis -
• Ferskingen - Haukeland sykehus
• Snorkefrøken - Haukeland sykehus/ Voss
• BabyOnBoard2019 - Kalnes sykehus

15. mars
Bellababy2018 - Stavanger universitetssjukehus
• Sctr - Kalnes sykehus
• Drømmenomåblimorigjen - A-hus
Camia - UNN Tromsø

16. mars
• Blomma -
• Aisha85 - Ahus
• Smurfelykkefor3gang - Kalnes sykehus
• Tuffeluff -
• Eventyrbrus - Nordlandssykehuset

17. mars

18. mars

• Tåkelur - Usikker
• LeneK - Nordlandssykehuset

19. mars
Enitsirk85 - Haukeland sykehus
• Acinonyx jubatus -

20. mars
Camoso - Haugesund sykehus
• Håper på mini - St.Olavs
• Tinis - Ullevål sykehus
Svirremor - St.Olavs
Maddis96 - Kalnes

21. mars
Lille Luringen - Kalnes sykehus
• Sunbeam - Haugesund

22. mars
Kissi - Ullevål sykehus
• Tessa123 - Sørlandet sykehus

23. mars
Håpefull2019 -
Prøver på 2019 baby -
• smile - Haukeland sykehus

24. mars
• Frøken mini - SUS
• Makeba - Kalnes sykehus

25. mars
• Herringbarna - Volda
• Puddingen - Haukeland sykehus

26. mars
Sørlending_jenta -
• Helene90 - SUS
• Litenlise - Haugesund

27. mars
Makora -
• Luna86 - Haukeland sykehus


28. mars
Minimoriz - A-hus
• Minion19 - St. Olavs

29. mars
• Gresstust -

30. mars
tantelilla - Ous eller Ahus

31. mars
 
Fant ikke meg på listen.. du kan sette på 31.3. Fortsatt ikke bestemt fødested, men tror det blir Ahus, så det kan stå inntil jeg evt ombestemmer meg.

Du står på 30 :)
Men jeg kan sette deg på 31?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp