• TERMINLISTE MARS 2019 *Ny* •

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hm, tror jeg har vært litt bortreist da jeg meldte termin - skal vell stå på 15.mars [emoji23]
 
Har de fleste her vært hos legen tidlig for å måle HCG?[emoji4]
Jeg dro til legen for å måle HCG først etter en liten blødning. Forrige svangerskap målte jeg tidlig fordi jeg ville bekrefte graviditeten, men denne gangen snakket jeg med gynekolog kontoret som sa jeg kunne stole på hjemmetestene, så da gjorde jeg det. :happy:
 
Har alle her søkt fødeplass siden dere vet hvor dere skal føde? Jeg har ikke søkt enda og fikk inntrykk at jeg skulle gjøre det på første svangerskapskontroll i uke 12:) er nå 8+5, termin 1. Mars
 
5+3, kvalm og sliten. Sliter veldig med intense magekramper om natten med påfølgende kaldsvetting og oppkast.. flere som har erfart det?

Yes, jeg hadde veldig magesmerter i starten. Det er nok voksesmerter fordi livmoren din strekker seg. Det blir bedre! :) kvalmen har gått over her nå, men helt vanlig det også.
 
Har alle her søkt fødeplass siden dere vet hvor dere skal føde? Jeg har ikke søkt enda og fikk inntrykk at jeg skulle gjøre det på første svangerskapskontroll i uke 12:) er nå 8+5, termin 1. Mars

Nei, ikke søkt ennå. Usikker på hvor jeg skal. «Sogner» til Ahus, men har ikke helt utelukket Riksen eller Ullevål heller. Men er ikke så langt på vei som du, bare 4+3.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp