NeiHar de fleste her vært hos legen tidlig for å måle HCG?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiHar de fleste her vært hos legen tidlig for å måle HCG?[emoji4]
Jeg dro til legen for å måle HCG først etter en liten blødning. Forrige svangerskap målte jeg tidlig fordi jeg ville bekrefte graviditeten, men denne gangen snakket jeg med gynekolog kontoret som sa jeg kunne stole på hjemmetestene, så da gjorde jeg det.Har de fleste her vært hos legen tidlig for å måle HCG?[emoji4]
Har de fleste her vært hos legen tidlig for å måle HCG?[emoji4]
Jeg gjorde det, fikk svar om fin stigning i dag Nesten litt for mye, jeg har en liten følelse på tvillingerHar de fleste her vært hos legen tidlig for å måle HCG?[emoji4]
Jeg gjorde det, fikk svar om fin stigning i dag Nesten litt for mye, jeg har en liten følelse på tvillinger
21 dpo - uke 5 / 4+6 = 4300Hva var stigningen? Fra hva til hva og hvor langt på vei? [emoji4]
21 dpo - uke 5 / 4+6 = 4300
23 dpo - uke 6 / 5+1 = 7700
Hva tror du?
Heisann dere! Hvordan går det med Dere? Hvordan er formen? og hvor langt er dere idag?
Har de fleste her vært hos legen tidlig for å måle HCG?[emoji4]
Nei Er du sikker..? Eller, det er du jo ikke før det er sjekket ordentlig! Håper for degDet var en kortvarig glede. Spontanaborterer nå så kan slettes fra listen [emoji174]
5+3, kvalm og sliten. Sliter veldig med intense magekramper om natten med påfølgende kaldsvetting og oppkast.. flere som har erfart det?
Har alle her søkt fødeplass siden dere vet hvor dere skal føde? Jeg har ikke søkt enda og fikk inntrykk at jeg skulle gjøre det på første svangerskapskontroll i uke 12 er nå 8+5, termin 1. Mars
Har alle her søkt fødeplass siden dere vet hvor dere skal føde? Jeg har ikke søkt enda og fikk inntrykk at jeg skulle gjøre det på første svangerskapskontroll i uke 12 er nå 8+5, termin 1. Mars
Yes, jeg hadde veldig magesmerter i starten. Det er nok voksesmerter fordi livmoren din strekker seg. Det blir bedre! kvalmen har gått over her nå, men helt vanlig det også.