Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en kortvarig glede. Spontanaborterer nå så kan slettes fra listen [emoji174]
Hei jenter
Jeg ser det er en del som har skrevet seg på som jeg ikke har ført på, jeg skal føre dere på så snart jeg har mulighet.
Har vært fryktelig dårlig og ligger nå på sykehuset for og væske, så håper dere har forståelse på hvorfor det ikke har blitt oppdatert den siste uken
8. Mars 2019 Rikshospitalet
3.mars i Bergen
20 mars Kalnes [emoji2][emoji2]
Jeg har fått termin 15 mars visst du kan flytte meg [emoji16]
26. mars, Haugesund
21 mars - Haugesund
God bedring!
Termin 23.mars, Haukeland sykehus Kan noen føre meg på?
Noen som vil føre meg på ?[emoji2]
Hei jenter
Jeg ser det er en del som har skrevet seg på som jeg ikke har ført på, jeg skal føre dere på så snart jeg har mulighet.
Har vært fryktelig dårlig og ligger nå på sykehuset for og væske, så håper dere har forståelse på hvorfor det ikke har blitt oppdatert den siste uken
Jeg har søkt og fått plass [emoji4]
Termin 23.mars, Haukeland sykehus Kan noen føre meg på?
Jeg hører også hjemme her! Termin ca 30. mars. Ikke bestemt fødested, Ous eller Ahus.
Termin 28.mars, St.Olavs
Da flytter jeg inn hit fra februar.
Termin 2. mars - Kalnes sykehus
Nei, ikke søkt ennå. Usikker på hvor jeg skal. «Sogner» til Ahus, men har ikke helt utelukket Riksen eller Ullevål heller. Men er ikke så langt på vei som du, bare 4+3.
Hvor langt på vei er du?
Usikker. En viser 22 og en annen viser 23. KK Bergen
Masse god bedring
18.mars - Bodø/Nordlandssykehuset
Masse god bedring!!Hei jenter
Hei jenter