Du står på 30
Men jeg kan sette deg på 31?
Så rart, jeg ser ingen på 30.3., jeg. Men ja, flytt gjerne til 31. Takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du står på 30
Men jeg kan sette deg på 31?
Å nei Så utrolig leit! Håper spiren din holder seg fast, mot alle odds Og alle andre sine! SA og MA er bare så trist, jeg har masse frykt selv..Jeg kan strykes fra listen[emoji24]
SA på gang. Med så mye smerter, blod å klumper, er jeg lenger ikke i tvil.
Ønsker dere alle masse lykke til. Måtte spirene deres gro seg store å vakkre til termin.
Takk for støtte i tiden jeg var her. Forumet er gull verdt
Jeg kan strykes fra listen[emoji24]
Ønsker dere alle masse lykke til. Måtte spirene deres gro seg store å vakkre til termin.
Jeg kan strykes fra listen[emoji24]
Nå er det kanskje mer aktivitet på Marsipanene gruppa, men siden man må ha 50 innlegg i termingruppa (correct me if I'm wrong), så tenkte jeg å høre hva dere syns om eksponering av barn i sosiale medier? Kommer dere til å dele bilder av den lille på Instagram/facebook e.l?
Selv har vi pratet litt om dette, og bestemt oss for å hvertfall ikke dele på Facebook da begge har mange "venner" vi egentlg ikke kjenner. Instagram føler jeg man har mer kontroll på da profilen er lukket, men det er vel ikke så mye bedre? Vurderer å ikke dele noen ting, men har familie spredd over landet så da er spørsmålet hvor det er Ok å dele bilder? Messenger bruker jeg vanligvis, men da eier vel også Facebook bildene
Spent på å høre deres meninger!
Kanskje lurt å lage en egen tråd om det? Interessant tema!
Ja det er det nok, men ville gjerne ta det her sånn at jeg får lov til å bli med i Marsipanene gruppen snart. Slik jeg forstod må man ha 50 innlegg i denne gruppa....
Du må ha 50 poster på hele marsforumet, ikke under denne tråden [emoji4] Dvs du kan svare på alle trådene som ligger under Termin mars 2019 inkludert våre leker [emoji4]Ja det er det nok, men ville gjerne ta det her sånn at jeg får lov til å bli med i Marsipanene gruppen snart. Slik jeg forstod må man ha 50 innlegg i denne gruppa....
Du må ha 50 poster på hele marsforumet, ikke under denne tråden [emoji4] Dvs du kan svare på alle trådene som ligger under Termin mars 2019 inkludert våre leker [emoji4]
50 svar på akkurat denne tråden er veldig mye ja [emoji14][emoji23]Ååååja!! Da har jeg misforstått haha
20 mars
Da skal jeg starte tråden om sosiale medier i Marsgruppa og ikke her
Men jeg har et spørsmål ang termindato, kanskje dere kan gjøre meg klokere på det. Jeg ble satt tilbake ca en uke da jeg var på TUL, men blir gal av å se på datoene for jeg er 100% sikker på når jeg fikk siste mens. Er mens termin kun en ca utregning frem til ultralyd? Med terminen jeg har nå så skulle jeg blitt gravid samtidig som jeg hadde mensen. Og det vet jeg ikke stemmer hehe.
De regner alltid termindato fra mens da det er vanskelig og vite nøyaktig når El har funnet sted
De fleste får uansett korrigert termindato på oul