• TERMINLISTE MARS 2019 *Ny* •

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da skal jeg starte tråden om sosiale medier i Marsgruppa og ikke her:)

Men jeg har et spørsmål ang termindato, kanskje dere kan gjøre meg klokere på det. Jeg ble satt tilbake ca en uke da jeg var på TUL, men blir gal av å se på datoene for jeg er 100% sikker på når jeg fikk siste mens. Er mens termin kun en ca utregning frem til ultralyd? Med terminen jeg har nå så skulle jeg blitt gravid samtidig som jeg hadde mensen. Og det vet jeg ikke stemmer hehe.

Termin regnes utfra antatt eggløsningsdag som gjennomsnittlig er 14 dager etter første blødningsdag. Noen har lengre intervall, andre kortere. Dette skjedde med meg forrige graviditet da termin ble satt tilbake en uke, antageligvis grunnet forsinket eggløsning pga stress. Denne gangen vet jeg 100% sikkert hvilken dag ungen ble «lagd», så er veldig spent på hva ul sier:
 
Kan i følge jordmor flyttes litt på til 14.mars, i steden for 16.mars.

I følge jordmor i dag er jeg 8+1, og siden det blir litt mye å både holde på terminen jeg tror (7+6) og den som helsekortet følger, så velger jeg å følge jordmor sin utregning, selv om jeg da nok blir justert tilbake ved oul :)
 
27.mars - Bærum Sykehus

8 mars - St. Olavs


24.mars usikker men i oslo :)

6.mars SUS (stavanger)

28 mars på kongsvinger sykehus. :D

Kan i følge jordmor flyttes litt på til 14.mars, i steden for 16.mars.

I følge jordmor i dag er jeg 8+1, og siden det blir litt mye å både holde på terminen jeg tror (7+6) og den som helsekortet følger, så velger jeg å følge jordmor sin utregning, selv om jeg da nok blir justert tilbake ved oul :)

Har skrevet dere på :)
 
Jeg kan flyttes til 1. mars :)

Har skrevet deg på, fint hvis alle kan si fra hvilken dag de vil flyttes fra, blitt litt mange på listen etterhvert :)
 
Har skrevet deg på, fint hvis alle kan si fra hvilken dag de vil flyttes fra, blitt litt mange på listen etterhvert :)
Åh det har jeg allerede tenkt at folk burde gjort, men jeg glemte det jo selv [emoji85] Tusen takk!
 
Åh det har jeg allerede tenkt at folk burde gjort, men jeg glemte det jo selv [emoji85] Tusen takk!

Det går helt fint, fant deg heldigvis lett :happy:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp