Enitsirk85
Elsker forumet
28. mars Ålesund
Har skrevet deg inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
28. mars Ålesund
Da skal jeg starte tråden om sosiale medier i Marsgruppa og ikke her
Men jeg har et spørsmål ang termindato, kanskje dere kan gjøre meg klokere på det. Jeg ble satt tilbake ca en uke da jeg var på TUL, men blir gal av å se på datoene for jeg er 100% sikker på når jeg fikk siste mens. Er mens termin kun en ca utregning frem til ultralyd? Med terminen jeg har nå så skulle jeg blitt gravid samtidig som jeg hadde mensen. Og det vet jeg ikke stemmer hehe.
Woho! Endelig flere fra område Ålesund28. mars Ålesund
27.mars - Bærum Sykehus
8 mars - St. Olavs
8. Mars
24.mars usikker men i oslo
6.mars SUS (stavanger)
28 mars på kongsvinger sykehus.
Kan i følge jordmor flyttes litt på til 14.mars, i steden for 16.mars.
I følge jordmor i dag er jeg 8+1, og siden det blir litt mye å både holde på terminen jeg tror (7+6) og den som helsekortet følger, så velger jeg å følge jordmor sin utregning, selv om jeg da nok blir justert tilbake ved oul
Jeg kan flyttes til 1. mars
Åh det har jeg allerede tenkt at folk burde gjort, men jeg glemte det jo selv [emoji85] Tusen takk!Har skrevet deg på, fint hvis alle kan si fra hvilken dag de vil flyttes fra, blitt litt mange på listen etterhvert
Åh det har jeg allerede tenkt at folk burde gjort, men jeg glemte det jo selv [emoji85] Tusen takk!
12 mars 2019
SUS
Jeg ble flytta én dag frem, ny termin er 5.mars (hadde 6.mars) [emoji28]