Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
20 mars Kalnes [emoji2][emoji2]
Gratulerer! Samme som meg Testet du ikke positivt før nå?Termin 23.mars, Haukeland sykehus Kan noen føre meg på?
Gratulerer! Samme som meg Testet du ikke positivt før nå?
Skjønner. Takk! Var vel positiv digital 9. juli og ganske synlig strek dagen før det tror jeg..Takk, i like så[emoji4] Testet positivt onsdag 11.juni, har bare ikke sett på forumet før nå. Når fikk du positiv?
Skjønner. Takk! Var vel positiv digital 9. juli og ganske synlig strek dagen før det tror jeg..
Sniker* fra februar.. Jeg vil anbefale alle å ta tester til man får 3+ og så prøve å roe nerven -etter egen erfaring. Hos meg fanget det opp MA, og gjorde at jeg var forberedt når fosteret endelig kom! Den steg for dårlig, noe som gjorde at jeg ba om HCG-prøver hos legen. Da fikk jeg bekreftet at det gikk galt, og slapp å tro alt var fint for så å få sjokk når jeg begynte å blø(3 uker etter første lave test). Jeg tenker det er kjekt å teste, - men ha i tanken at det ikke er en fasit! Det kan feks stige altfor sent på de digitale og likevel være i orden,- MEN da kan man evt be om HCG-prøver og finne det ut, evt UL.. Så kan man i alle fall ha muligheten til å forberede seg litt! Og så er det jo herlig godt å se når det stiger som det skal ogsåNoen..?
Jeg dro for å ta prøver av HCG i dag, men skjønte nettopp at HCG allikevel kan stige etter en MA..! Da får jeg vel egentlig ikke slappe av før vi ser et dunkende hjerte på ultralydSniker* fra februar.. Jeg vil anbefale alle å ta tester til man får 3+ og så prøve å roe nerven -etter egen erfaring. Hos meg fanget det opp MA, og gjorde at jeg var forberedt når fosteret endelig kom! Den steg for dårlig, noe som gjorde at jeg ba om HCG-prøver hos legen. Da fikk jeg bekreftet at det gikk galt, og slapp å tro alt var fint for så å få sjokk når jeg begynte å blø(3 uker etter første lave test). Jeg tenker det er kjekt å teste, - men ha i tanken at det ikke er en fasit! Det kan feks stige altfor sent på de digitale og likevel være i orden,- MEN da kan man evt be om HCG-prøver og finne det ut, evt UL.. Så kan man i alle fall ha muligheten til å forberede seg litt! Og så er det jo herlig godt å se når det stiger som det skal også
Joda, det KAN det, men tror det er sjelden det stiger som det skal i alle fall! Og man kan jo sjekke 3 ganger feks.. Lykke til!Jeg dro for å ta prøver av HCG i dag, men skjønte nettopp at HCG allikevel kan stige etter en MA..! Da får jeg vel egentlig ikke slappe av før vi ser et dunkende hjerte på ultralyd
Jeg dro for å ta prøver av HCG i dag, men skjønte nettopp at HCG allikevel kan stige etter en MA..! Da får jeg vel egentlig ikke slappe av før vi ser et dunkende hjerte på ultralyd
Takk for beroligende svarNår jeg hadde en MA så steg det fra 17000-19000, det steg men ikke normalt som det skal når man er gravid
Tusen takk for at du deler og gjør at man blir litt mindre bekymret for MA. Rart hvordan å lese forum gjør at man blir i tvil om alt.Når jeg hadde en MA så steg det fra 17000-19000, det steg men ikke normalt som det skal når man er gravid
HCG stiger ved MA ja, men ikke som normalt. Så lenge det stiger som det skal, kan du senke skuldreneJeg dro for å ta prøver av HCG i dag, men skjønte nettopp at HCG allikevel kan stige etter en MA..! Da får jeg vel egentlig ikke slappe av før vi ser et dunkende hjerte på ultralyd
Skal ta siste prøve i morgen, så håper den viser fin stigning og at jeg kan slappe av litt etter detHCG stiger ved MA ja, men ikke som normalt. Så lenge det stiger som det skal, kan du senke skuldrene