Jeg ser deg på 8. Mars..Kan sette meg på 8.mars, Tønsberg. Vi fikk ikke til å få meg på den første listen, men kanskje det går nå? Eller er det fortsatt jeg som ikke ser alt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser deg på 8. Mars..Kan sette meg på 8.mars, Tønsberg. Vi fikk ikke til å få meg på den første listen, men kanskje det går nå? Eller er det fortsatt jeg som ikke ser alt?
Så trist lesing!!Da kan jeg strykes fra listen.. Tok en ny test i dag, og den sa 2-3
Jeg ønsker alle dere fine «marsipaner» masse lykke til
Jeg kommer nok til å stikke innom for å se om dere
Så trist lesing!!
Masse lykke til videre! Håper du dukker opp i en annen termingruppe om ikke lenge!
Håper med dere!Vi venter nok til september før vi prøver igjen. Kroppen må få litt tid på seg. Ikke at det hjalp denne gang, men..
Håpet fortatt på et gull i 2019
Da kan jeg strykes fra listen.. Tok en ny test i dag, og den sa 2-3
Huff, så trist!!Da kan jeg strykes fra listen.. Tok en ny test i dag, og den sa 2-3
Åh masse lykke til [emoji173]️ [emoji173]️ [emoji173]️ [emoji173]️Da kan jeg strykes fra listen.. Tok en ny test i dag, og den sa 2-3
Jeg ønsker alle dere fine «marsipaner» masse lykke til [emoji813]red
Tusen takk
Vi venter nok til september før vi prøver igjen. Kroppen må få litt tid på seg. Ikke at det hjalp denne gang, men..
Håper fortsatt på et gull i 2019
Åh nei! Så utrolig trist å lese Ta godt vare på hverandre, og masse lykke til når dere starter prøvingen igjenDa kan jeg strykes fra listen.. Tok en ny test i dag, og den sa 2-3
Så trist[emoji22]
Masse lykke til videre. Ta vare på hverandre
Huff, så trist!!
Ta godt vare på hverandre!
Håper neste blir en terminspire
Åh masse lykke til [emoji173]️ [emoji173]️ [emoji173]️ [emoji173]️
Krysser fingrene for et 2019 barn [emoji173]️
Åh nei! Så utrolig trist å lese Ta godt vare på hverandre, og masse lykke til når dere starter prøvingen igjen
5. mars
20 mars. St.olav.
Kan sette meg på 8.mars, Tønsberg. Vi fikk ikke til å få meg på den første listen, men kanskje det går nå? Eller er det fortsatt jeg som ikke ser alt?
Jeg har vist glemt å si fra om fødested og det blir Ullevål [emoji1303]
27.mars
Ånei, så urettferdig
Håper og se deg på en annen termingruppe når dere prøver igjen.
Mange klemmer
Ja, skikkelig ukult..
Om det klaffer når vi prøver igjen skal jeg komme innom for å oppdatere dere Tusen takk for gode ord hele veien