Ikke sant! Akkurat sånn tenker jeg om storebror også Tenk så heldige vi er, og nå skal vi få oppleve det hele enda en gangNei enig, jeg kan fortsatt ikke tro at frøkna vår er vår etter 8 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant! Akkurat sånn tenker jeg om storebror også Tenk så heldige vi er, og nå skal vi få oppleve det hele enda en gangNei enig, jeg kan fortsatt ikke tro at frøkna vår er vår etter 8 år
Ikke sant! Akkurat sånn tenker jeg om storebror også Tenk så heldige vi er, og nå skal vi få oppleve det hele enda en gang
Ja virkelig! Har ikke ord for hvor godt det er å endelig få være ute av den onde spiralen og slippe alle vonde tanker og følelser for godt! Vi har jo bestemt oss for å gi de siste to eggene en sjanse i håpet på tredjemann, men går ikke det er det også helt greit, for vi kan leve et veldig fint liv med to små gull Alle disse vonde årene er forbi og det er bare så sykt godt å tenke på!Helt utrolig så takknemlig!!
Det gjør så godt for psyken det!Ja virkelig! Har ikke ord for hvor godt det er å endelig få være ute av den onde spiralen og slippe alle vonde tanker og følelser for godt! Vi har jo bestemt oss for å gi de siste to eggene en sjanse i håpet på tredjemann, men går ikke det er det også helt greit, for vi kan leve et veldig fint liv med to små gull Alle disse vonde årene er forbi og det er bare så sykt godt å tenke på!
Ja det skal være sikkert og visst! Alle nedturene og alt som har skjedd de siste årene kan legges bakerst i minnet, og bare det å vite at vi aldri mer trenger å kjenne på de følelsene og alle de psykiske knekkene igjen er helt fantastisk! Endelig snart en komplett familie, og tredjemann får være en bonus om vi skulle være så heldigeDet gjør så godt for psyken det!
Herlig!!!Ja det skal være sikkert og visst! Alle nedturene og alt som har skjedd de siste årene kan legges bakerst i minnet, og bare det å vite at vi aldri mer trenger å kjenne på de følelsene og alle de psykiske knekkene igjen er helt fantastisk! Endelig snart en komplett familie, og tredjemann får være en bonus om vi skulle være så heldige
Tusen takk Det blir bare verre for hver dag som går også dessverre, men heldigvis er vi nærmere mål også for hver dag som gårDet høres utrolig slitsomt og ubehagelig ut Sender litt medfølelse!
Takk, det trengsstor klem
Tusen takk Ja nå begynner det å bli tungt og trasig! Gleder meg virkelig til å få tilbake kroppen min altså, har funnet ut de siste mnd at kroppen min virkelig ikke liker å være gravidSå kjedelig å lese at du sliter sånn! Sender over litt sympati og håper det ikke blir verre hvertfall!
Ja det er jo helt håpløst! Hva gjør man liksom? Det beste er å stå, men det er jo litt vanskelig å sove daÅh, kjenner til mye av det der, sitter friskt i minne
Håper du finner en måte å ligge på som funker... jeg lå helt knødd på slutten!
Det håper virkelig jeg også! Sykt å tenke på at dette kanskje er aller siste gangen. Prøver å sette pris på det, men det er ikke enkelt når plagene tar overhånd Snart er det din tur å klageHåper siste tiden går raskt og at du snart er kvitt plagene og sitter der med det lille mirakelet
Forstår deg så godt, og det er fult lov å både være lykkelig og sette pris på det, og samtidig klage på de plagene man har! Jeg følte mye på det sist gang at jeg ikke hadde "lov" til å klage fordi vi hadde kjempet så lenge for å få det til, men det er da klart man må få gjøre det. Å gå gravid er HARDT både fysisk og psykisk selv hvor glad man er for det!Det håper virkelig jeg også! Sykt å tenke på at dette kanskje er aller siste gangen. Prøver å sette pris på det, men det er ikke enkelt når plagene tar overhånd Snart er det din tur å klage
Ikke sant! Som om jeg skulle sagt det selv! Skulle ønske vi som har slitt fikk problemfrie svangerskap OG fødsler, men den gang ei gitt Heldigvis er premien i enden verdt det og vel så detForstår deg så godt, og det er fult lov å både være lykkelig og sette pris på det, og samtidig klage på de plagene man har! Jeg følte mye på det sist gang at jeg ikke hadde "lov" til å klage fordi vi hadde kjempet så lenge for å få det til, men det er da klart man må få gjøre det. Å gå gravid er HARDT både fysisk og psykisk selv hvor glad man er for det!
Håper inderlig det