• Drømmen om lillebrøster •

Har ikke vært flink til å legge igjen spor på lenge, men følger med på dere som har vært her en stund. :Heartred Godt å lese at du får muligheten til å ta ting i ditt tempo fremover nå!

Ville bare si at jeg opplevde KS som veldig greit, hvis det kan være en trøst. Var vondt de første dagene, men det ble veldig raskt bedre. Man trenger jo litt hjelp med praktiske ting, og jeg skjønner godt at det kan bli styrete med eldre søsken og hvis partner ikke kan være tilstede så mye. Men det trenger ikke være så ille. Bekkensmertene ukene i forkant var mye verre for meg, og de ble jo helt magisk borte i det spinalbedøvelsen ble satt (jeg gråt av smerte på vei opp på operasjonsbordet og følte en enorm lettelse når spinalen funka). :) Mener også å huske jeg hadde mer vondt da jeg ble operert laparaskopisk for kreften.

Har ikke vært flink til å legge igjen spor på lenge, men følger med på dere som har vært her en stund. :Heartred Godt å lese at du får muligheten til å ta ting i ditt tempo fremover nå!

Ville bare si at jeg opplevde KS som veldig greit, hvis det kan være en trøst. Var vondt de første dagene, men det ble veldig raskt bedre. Man trenger jo litt hjelp med praktiske ting, og jeg skjønner godt at det kan bli styrete med eldre søsken og hvis partner ikke kan være tilstede så mye. Men det trenger ikke være så ille. Bekkensmertene ukene i forkant var mye verre for meg, og de ble jo helt magisk borte i det spinalbedøvelsen ble satt (jeg gråt av smerte på vei opp på operasjonsbordet og følte en enorm lettelse når spinalen funka). :) Mener også å huske jeg hadde mer vondt da jeg ble operert laparaskopisk for kreften.
Ja jeg trodde ikke videre sykmelding skulle ha så mye å si, men jeg merker på hele kroppen nå at jeg virkelig trengte det! Godt å kunne styre dagene selv, og velge bort ting jeg vet ikke gjør meg godt :)

Ja det endte med ks med sønnen min, og hadde jeg kun hatt den erfaringen hadde jeg ikke ofra det en tanke en gang nå, for jo, det var jo vondt, men det gikk seg fort til og jeg var på beina igjen ganske raskt og hadde ingen komplikasjoner. Men den åpne operasjonen etter exu jeg tok nå i vinter har ødlagt hele den erfaringen.. Jeg hadde så sykt vondt i flere uker etterpå, og ble i tillegg forkjøla så det føltes ut som alt revnet hver gang jeg hostet, og for å toppe det hele stifta de såret (noe de ikke gjorde under ks), men ikke skikkelig så jeg gikk rundt med et 2-3 cm åpent sår i flere uker som til slutt måtte etses for at det skulle gro og jeg kunne fjerne agraffene og i det hele tatt.. Jeg makter bare ikke det en gang til kjenner jeg, og jo mer vi nærmer oss fødsel jo mer plager det meg kjenner jeg :( Skal virkelig ta det opp med jordmor neste gang jeg skal dit!

33 + 0
Tiden begynner å gå fra meg altså! 33 fullgåtte uker, når skjedde det? Samtidig føles det ut som tiden snegler seg avgårde.. Skjønner ingenting :hilarious: Heldigvis er det meste i hus, og det vi fortsatt mangler har vi en plan på. Får en del brukt, og krysser fingrene for tripptrapp på black fridaytilbud, selvom det er lite sannsynlig :shy:

Ellers er formen ganske bra nå som jeg kan ta det helt med ro, og ta ting i mitt tempo. Bekkenet føles bra, men dette carpal tunnel syndrommøkket ødelegger mye. Hendene mine sover hele tiden og verker stort sett hele tiden.. Ellers er søvnen elendig, sover så lett og sambo jobber kveld denne uka, så våkner hver natt når han legger seg, og må opp å tisse minst 2/3 ganger, i tillegg til verkende hender og en liten gutt som kommer inn hver natt :rolleyes::shifty::arghh::dead:

Veldig klar for jul nå, og at tiden skal gå fort etter nyttår så vi får møte lillebror ❤️ Kan ikke skjønne at magen skal vokse i 1,5 mnd til! Jeg er svær :wideyed:

Sjekk den magen, og de klubbene av noen hender og fingre :hilarious:
A0E7A9FE-9DA8-4A6E-B0D7-24F7FA7CAA50.jpeg

Jeg så for meg at du skulle være myye større når jeg leste, synes ikke du var så stor :hilarious: Veldig fin, da! :)
Haha, det er vel litt med at jeg generelt føler meg svær! Hele kroppen har svulma opp, og magemålet ligger helt på den øverste greia :wideyed:

Gratulerer med 33 uker

Gratulerer med 33 uker! :D Tiden flyr nå! Snart desember jo. :wideyed:

Desember flyr alltid fort, så snart et det baby ja!

Herlig mage :happy:

Desember flyr alltid fort, så snart et det baby ja!
Ja det er nesten litt skremmende å tenke på hvor fort det går, og ikke minst har gått! Så skal det ho bli koselig med masse babykos i de ellers så mørke og triste mnd før våren kommer ❤️

Back
Topp