• Drømmen om lillebrøster •

Tusen takk ❤️
Ja du må ikke snakke! Planlegger ofte en hel tale også i forveien, for så å komme inn og bare jaha, ja, mhm, ja, ja du har nok rett, jepp, ja, mhm, yes neimen greit det du, hade :rolleyes:
Kjenner meg også igjen.. derfor har jeg begynt med lister!

31 + 0
Tiden flyr jaggu meg! Nå har vi brukt siste ukene/dagene på å rydde i alle skuffer og skap i alle rom i tillegg til å vaske ned absolutt hele huset, så jeg er rimelig kaputt for å si det sånn :rolleyes:

I tillegg har vi malt soverommet så der ble mye triveligere å være :) Veldig tilfredsstillende å ha fått gjort så mye i huset, for nå har jeg full oversikt overalt, og kan endelig begynne med nestingen og alle forberedelsene til baby kommer :)

I dag har jeg brukt dagen på å kike gjennom hva vi har på loftet, og tok ned en kasse med klær og diverse utstyr så vaskemaskina har virkelig fått kjørt seg idag. Så koselig å få dille med de bittesmå klærne igjen ❤️ Nå gjenstår det bare en tur innom apoteket for litt småting, og noe smågreier på en hvilken som helst matbutikk så er vi mer eller mindre ajour! De største tingene som seng, vugge og div får bli på loftet til nærmere termin, da det bare hadde stått å støvet ned, men alt av sengetøy osv er vasket :) Sykt at vi snart har en liten bror i hus ❤️

Kroppen min har mer eller mindre streiket etter alt dette da, så nå kjenner jeg det skal bli sykt deilig å få i hus siste rest så jeg kan slappe av litt fremover. Håper virkelig på videre sykmelding, for kan ikke jobbe i denne tilstanden her :arghh:

Gratulerer med 31 uker og påbegynt nesting

Det er jo tydelig at du ikke har noe på jobb å gjøre!

Gratulerer med 31 uker og påbegynt nesting

Det er jo tydelig at du ikke har noe på jobb å gjøre!
Tusen takk ❤️

Janei jeg ser virkelig ikke poenget. Kommer til å jobbe et par dager i uka i noen få uker, for så å måtte kaste inn håndkleet pga utmattelse og hele listen med plager, og det ser jeg ikke poenget med i det hele tatt :shifty: Nå verker jeg sånn i håndleddene også pga carpal tunnelsyndrom og føttene blir ballonger ved den minste aktivitet, sååå ja :meh:

31 + 4
Kontroll nok en gang unnagjort! Blodtrykket mitt er heldigvis fint, da det nå lå på 131/65. Ingen protein i urin og bare gått opp 100g siden forrige uke, så ingen fare for svangerskapsforgiftning med det første :)

Ellers fikk jeg faktisk tatt meg samme denne gangen og fikk sagt alt som det er uten å pynte på det. Jeg får ikke sove om natta pga ligamentsmerter, halsbrann og generelt dårlig søvn, har hodepine hver eneste dag hele dagen, carpal tunnelsyndrom som nok en gang har ødelagt hendene mine, bekkenet streiker om jeg gjør for mye og i det hele tatt.

Jeg er bare rett og slett helt kaputt, og har absolutt ingenting på jobb å gjøre, så hun var grei og ga meg sykmelding de neste 4 ukene! Skal inn på ny kontroll da, og da er det bare 2 uker igjen til permisjon, så jeg skal herved ikke tilbake på jobb før langt ut på høsten neste år og det er en sinnsyk befrielse!

Nå har vi fått kjøpt inn alt som skal kjøpes, bortsett fra ny tripp trapp, og ting begynner å komme i orden. Det føles veldig godt å kunne krysse ut det ene etter det andre og kunne bruke mer og mer tid på å ta vare på meg selv! Tiden fremover nå skal brukes til avslapping og juleforberedelser ❤️

Så godt og høre at det ikke er noen fare for svangerskapsforgiftning pr. nå og at du fikk sykmelding! :)
Jaa det er virkelig en lettelse, selvom jeg skulle ønske hodepinen også slapp taket når blodtrykket har normalisert seg :shifty: Men noe må det vel være :rolleyes: Ja jeg er så letta!!

Så utrolig bra at det ordnet seg! Nå kan du samle energi, slappe av og kose deg:Heartbigred
Ja det føles som 20 kg letta fra skuldrene mine! Nå er det bare siste rugeinnspurt og småpusling med ting og tang før han kan komme ❤️

Så gode nyheter!
Da kan du bare lytte til kroppen og pusle rundt til lillebror kommer

Herrefred har du kommet så langt :o
Så bra du fikk sykemelding videre! Jeg lå også i grenseland av og til for svangerskapsforgiftning, men det reddet seg inn :) Så hadde det ikke i det siste svangerskapet :)

masse lykke til mot innspurten nå ❤️

Så flink du var som sa det som det er!

Og supert at blodtrykket oppfører seg. Ikke sikkert det hadde gjort det om du hadde gått tilbake til å jobbe.

Herrefred har du kommet så langt :eek:
Så bra du fikk sykemelding videre! Jeg lå også i grenseland av og til for svangerskapsforgiftning, men det reddet seg inn :) Så hadde det ikke i det siste svangerskapet :)

masse lykke til mot innspurten nå ❤️
Ja det er skremmende hvor fort tiden går, samtidig som den snegler seg avgårde :rolleyes: Så bra! Håper virkelig jeg kan slippe det denne gangen og at han holder seg inne til over nyttår!
Tusen takk for det ❤️

Så flink du var som sa det som det er!

Og supert at blodtrykket oppfører seg. Ikke sikkert det hadde gjort det om du hadde gått tilbake til å jobbe.
Ja jeg følte meg ganske mye lettere når jeg gikk derifra, både fordi jeg fikk sagt alt akkurat som det er, og fordi hun hørte på meg og gav meg videre sykmelding :)
Nei det er helt sant! Nå håper jeg bare det holder seg innenfor normalen, selvom det ligger på øvre grense, men det får bare tiden vise :rolleyes:

Dette var bra å lese, ikke at du har det vanskelig men at du slipper å tenke på jobb i tillegg! Kos deg og slapp av☆

Dette var bra å lese, ikke at du har det vanskelig men at du slipper å tenke på jobb i tillegg! Kos deg og slapp av☆
Ja det skal bli veldig deilig å kunne tenke kun på seg selv nå siste tiden, og ikke måtte ha alt ansvaret på jobb i tillegg! Det skal jeg virkelig :happy:

Så bra du fikk sykmelding! De andre plagene er vel stort sett midlertidig og verdt premien i enden:) Har du begynt å tenke på fødsel? Her drømmes det om fødsel annenhver natt!

Så bra du fikk sykmelding! De andre plagene er vel stort sett midlertidig og verdt premien i enden:) Har du begynt å tenke på fødsel? Her drømmes det om fødsel annenhver natt!
Ja de andre plagene skal jeg fint klare å leve med, og som sykmeldt kan jeg ta alt etter mitt tempo, så premien i enden er veldig verdt det ❤️

Ja jeg har faktisk det, får mer og mer angst av tanken på ks faktisk! Hadde det ikke vært for den exuoperasjonen som ligger litt for friskt i minnet så hadde jeg brydd meg filla, men jeg får helt noia av tanken på å ha det så vondt enda en gang, med baby OG en snart 4 åring som krever sitt, i tillegg til en mann som jobber skift og ikke kan levere/hente i bhg 2/3 uker :dead: Ber til høyere makter om vaginal fødsel uten komplikasjoner, samtidig som jeg gruer meg som pokker til riene :wideyed: Huff, ja hva ser du for deg? :oops:

Back
Topp