B
Bellabanan
Guest
Nydelig mage snart er du i mål folk jeg ikke ser så ofte sier liksom "lykke til om fødselen skjer før vi ses igjen" og det er skummelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Ja gurimalla, det er helt sykt at det faktisk nærmer seg nå! Det har jeg også hørt og jeg får helt fnattNydelig mage snart er du i mål folk jeg ikke ser så ofte sier liksom "lykke til om fødselen skjer før vi ses igjen" og det er skummelt
Tusen takkSå fin babymage Gratulerer med 33 uker
Tusen takkFine magen
Takker Heldigvis jordmor som ordna, jeg hadde mer eller mindre glemt hele greia Det håper jeg også! Veldig spent på hva den går ut på!Gratulerer med 34 uker
Så godt du ringte sykehus for å høre, håper det blir en fin samtale
Tusen takk Ja heldigvis! Bare glad det ble henne og ikke en annen som er her, vi har null connectionGratulerer med 34 uker
Flott magehus!
så bra dere har fått ny JM og at hun er super og at hun ringte sykehuset.
Lykke til med samtalen der
Takk snilleSå fin du er Lykke til med fødselssamtalen!
Ja gurimalla, tiden renner fra meg kjenner jegSåå fin hurra for 34 uker! Er jo snart i mål du også jo!
Godt det er den følelsen du har da, så ikke tiden står stilleJa gurimalla, tiden renner fra meg kjenner jeg
Ja heldigvis! Nå som det snart er desember kommer jo tiden til å fly enda raskere, så vet ikke om jeg noen gang blir mentalt klar for babyGodt det er den følelsen du har da, så ikke tiden står stille
Ja heldigvis! Nå som det snart er desember kommer jo tiden til å fly enda raskere, så vet ikke om jeg noen gang blir mentalt klar for baby
Sikkert ikke da heller Kommer nok ikke til å tro på at han er min før om lengeHehe blir vel ikke 100% klar før du har han i armene tenker jeg
Sikkert ikke da heller Kommer nok ikke til å tro på at han er min før om lenge