• Drømmen om lillebrøster •

Nydelig mage:love7 snart er du i mål:D folk jeg ikke ser så ofte sier liksom "lykke til om fødselen skjer før vi ses igjen" og det er skummelt:knegg: :Heartblue

Så fin babymage❤️ Gratulerer med 33 uker❤️

Fine magen❤️

Nydelig mage:love7 snart er du i mål:D folk jeg ikke ser så ofte sier liksom "lykke til om fødselen skjer før vi ses igjen" og det er skummelt:knegg: :Heartblue
Tusen takk ❤️ Ja gurimalla, det er helt sykt at det faktisk nærmer seg nå! Det har jeg også hørt og jeg får helt fnatt :hilarious:

34 + 0
Bare 5 dager igjen til jeg er høygravid! Helt sykt hvor fort det plutselig begynte å gå :wideyed: Heldigvis er det aller meste ordnet, og tripp trapp ble bestilt i dag :D

Det eneste som gjenstår nå er å kjøpe nye dekk til emmaljungaen, få bagen til city eliten og ståbrett til begge vognene med svigerinna mi, kjøpe samme da jeg var liten bok til lillebror som storebror har og hente babypakken på rema. Ellers har vi alt i hus og må bare plukke ned bagen til emmaljungaen fra loftet og få «lufta» den da alt som ligger der oppe lukter mørkeloft :hilarious: Vuggen og sprinkelsenga får vi ta ned når julepynten skal opp igjen :)

Jeg var også på kontroll hos jordmor i går da vi endelig har fått en ny her! Super dame, og vi gikk gjennom både det ene og det andre. Blodtrykket er bittelitt høyt igjen, men ikke utenfor det normale, hb’en var lav så jeg må trå til på jerntablettene igjen, og ellers er formen sånn som den har vært. Gått opp 16 (!!!) kg da, men bare et par kg siste ukene så er fornøyd med det. Hun klarte ikke å bli klok på leie da, og det blir virkelig ikke jeg heller. Føler han ligger overalt, men mest helt øverst og skviser det som skvises kan! Mye ubehag med andre ord :dead:

Jeg har også venta på en innkalling til time på sykehuset for fødselsamtale som jeg skulle på i ca uke 35. Hørte aldri noe mer fra sykehuset, så hun ringte de i går og jeg hadde visst fått time neste uke, de hadde bare glemt å gi meg beskjed :shifty: Men da blir det iallefall samtale der, og kontroll av leie. Sykt at det nærmer seg fødsel :wideyed:

Ellers er formen ganske bra når jeg tar hensyn til meg selv, men ikke akkurat idag da jeg har vært på farten siden i dagtidlig. Fått unna mye julehandel da, og fikk opp litt julestjerner, staker og julepynt i går, så nå må jeg roe ned reka noen dager og hente meg innigjen :rolleyes:

Lillebror vokser og trives tror jeg, iallefall veldig mye bevegelser for tiden. Ikke spark lenger, men store dult og lange ubehagelige bevegelser :hilarious:❤️
(Never mind redigeringsskillza mine :hilarious:)
1776B84F-1925-418F-9137-B49D397E79CB.jpeg

Gratulerer med 34 uker :happy:

Så godt du ringte sykehus for å høre, håper det blir en fin samtale :angelic:

Gratulerer med 34 uker
Flott magehus!

så bra dere har fått ny JM og at hun er super og at hun ringte sykehuset.
Lykke til med samtalen der

Gratulerer med 34 uker
Flott magehus!

så bra dere har fått ny JM og at hun er super og at hun ringte sykehuset.
Lykke til med samtalen der
Tusen takk :D Ja heldigvis! Bare glad det ble henne og ikke en annen som er her, vi har null connection :rolleyes:

Back
Topp