Jeg er 29
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I like mådeGleder eg til og bli kjent med dere =)
Ja, virker sånn foreløpigEr jeg eneste som ikke har noen fra før?![]()
Ja, får gjøre vårt besteFår få noen tips fra dere jeg dahehe
Jeg trenger venner og kjente i området, kan jeg få være med selv om jeg har mistet?
Så klart kan du det om du ønsker det<3 Har du barn fra før forresten?Jeg trenger venner og kjente i området, kan jeg få være med selv om jeg har mistet?
Kom på nå at du har en liten jenteSå klart kan du det om du ønsker det<3 Har du barn fra før forresten?![]()
Så klart kan du det om du ønsker det<3 Har du barn fra før forresten?![]()
Hvis dere blir enige om å møtes igjen, må dere gjerne legge ut tid og sted herhadde kommet i morgen, hadde det ikke vært for at jeg skal på ul
![]()
Så koselig at vi er flere daHvis dere blir enige om å møtes igjen, må dere gjerne legge ut tid og sted herhadde kommet i morgen, hadde det ikke vært for at jeg skal på ul
![]()
Men det blir treff i dag?![]()
Skulle gått ann å tagge folk her inneKommer jeg, men får bare vært der en halvtime. Så det er opp til dere![]()
Skulle gått ann å tagge folk her inneHar jo ikke hørt noe annet enn at folk kommer, så vil tro vi blir 4 stk da? Meg, deg, junee88 og kattungen?