østfoldmammaer

Vet 6/1 passer. Og 5. eller 12., men må sjekke når graderinger er først :)

Edit: blingsa på kalenderen. Passer 5., 6. og 12. her :)
 
Last edited:
Inne på skjult har vi jo den oversikten og da. Kan jo legge til i lista der og. Liker oversikter her.. :)
 
var jeg så dum at jeg ikke skjønte hva du mente nå :p *flau* hihi

Du er helt sikkert ikke dum ;)
Jeg lagde jo en oversikt på termintreff inne på skjult forum, så nå som vi begynner å avtale møter osv kan jeg jo føre det inn der så vi har en grei oversikt over datoer osv :)
 
Du er helt sikkert ikke dum ;)
Jeg lagde jo en oversikt på termintreff inne på skjult forum, så nå som vi begynner å avtale møter osv kan jeg jo føre det inn der så vi har en grei oversikt over datoer osv :)


ahhh... doh :p heheh nå skjønner jeg =) søndag vet du :p
 
Jeg er usikker på alle datoene, men passer det så kommer vi :) Snuppa går ikke i barnehagen, derfor hun må være med :)
 
Mandag kan jeg ikke, da jeg skal til legen....Ser ut til at de andre datoene (helst på dagtid) passer foreløpig i alle fall. Men må som sagt se ann kvalmen da den varierer fra dag til dag....
 
Skal vi ta tirsdag 6/1 på dagtid? Møtes på jordbærpikene i moss? :)

Høres bra ut for min del :)
Hvilket som helst klokkeslett passer for meg fra 10 og utover
 
Høres bra ut for min del :)
Hvilket som helst klokkeslett passer for meg fra 10 og utover
Passer for meg også da:) Er det på Mosseporten senter? Og hvem skal jeg se etter? Vi har jo ikke akkurat struttende mager som kjennetegn, enda;)
 
Passer for meg også da:) Er det på Mosseporten senter? Og hvem skal jeg se etter? Vi har jo ikke akkurat struttende mager som kjennetegn, enda;)

Mosseporten ja :) lurer på om det er den som ligger rett ved hovedinngangen der?
Hm...kan gi beskrivelse/bilde inne på skjult kanskje?
 
Den ligger ved hovedinngangen ja, jeg har en stor grønn Michael kors veske som jeg kan sette på bordet :p umulig og ikke legge merke til den :) jeg kan være der Kl 10 når det åpner om dere er der etter meg bør jo ikke det blir noe problem :p
 
Den ligger ved hovedinngangen ja, jeg har en stor grønn Michael kors veske som jeg kan sette på bordet :p umulig og ikke legge merke til den :) jeg kan være der Kl 10 når det åpner om dere er der etter meg bør jo ikke det blir noe problem :p

Høres ut som en god plan :)
Gleder meg :D
 
Den ligger ved hovedinngangen ja, jeg har en stor grønn Michael kors veske som jeg kan sette på bordet :p umulig og ikke legge merke til den :) jeg kan være der Kl 10 når det åpner om dere er der etter meg bør jo ikke det blir noe problem :p
Hihi, det var en lur plan! ;) Så spennende, blir sikkert koselig:)
 
Back
Topp