Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet 6/1 passer. Og 5. eller 12., men må sjekke når graderinger er først
Edit: blingsa på kalenderen. Passer 5., 6. og 12. her
Inne på skjult har vi jo den oversikten og da. Kan jo legge til i lista der og. Liker oversikter her..
var jeg så dum at jeg ikke skjønte hva du mente nå *flau* hihi
Du er helt sikkert ikke dum
Jeg lagde jo en oversikt på termintreff inne på skjult forum, så nå som vi begynner å avtale møter osv kan jeg jo føre det inn der så vi har en grei oversikt over datoer osv
Herlig
Noen fler? =)
ahhh... doh heheh nå skjønner jeg =) søndag vet du
Skal vi ta tirsdag 6/1 på dagtid? Møtes på jordbærpikene i moss?
Passer for meg også da Er det på Mosseporten senter? Og hvem skal jeg se etter? Vi har jo ikke akkurat struttende mager som kjennetegn, endaHøres bra ut for min del
Hvilket som helst klokkeslett passer for meg fra 10 og utover
Passer for meg også da Er det på Mosseporten senter? Og hvem skal jeg se etter? Vi har jo ikke akkurat struttende mager som kjennetegn, enda
Den ligger ved hovedinngangen ja, jeg har en stor grønn Michael kors veske som jeg kan sette på bordet umulig og ikke legge merke til den jeg kan være der Kl 10 når det åpner om dere er der etter meg bør jo ikke det blir noe problem
Hihi, det var en lur plan! Så spennende, blir sikkert koseligDen ligger ved hovedinngangen ja, jeg har en stor grønn Michael kors veske som jeg kan sette på bordet umulig og ikke legge merke til den jeg kan være der Kl 10 når det åpner om dere er der etter meg bør jo ikke det blir noe problem
32 her, så begynner å dra på åraHvor gamle er dere forresten?