østfoldmammaer

junee89

Betatt av forumet
Hei =)


Er det flere østfoldmammaer her inne som kunne tenke seg og treffes over nyttår?
forje svangerskap hadde jeg en kjempe god venninde som var gravid samtidig som meg og jeg følte at det var så greit og ha noen og dele alt med som forsto =)

Dette har jeg jo ikke nå så om noen vil treffe meg over nyttår blir jeg kjempe glad =)
 
Er med jeg :)
Er 12 uker på nyttårsaften♡
 
Jeg syns også det virket sånn, men desember har flydd av sted! kommer til og være sånn for deg også :D Julen kommer jo og da "glemmer" man det litt av =)

Håper romjula går fort :D
Syns desember har gått veeeldig sakte jeg. Men nå har jeg ihvertfall kommet til fosterstadiet♡
 
Jeg kan også joine:) Har ingen venner med barn på samme alder, og ingen som venter barn heller så det hadde vært koselig:) Så fremt formen (les:kvalmen) tillater det:)
 
Så gøy at det er flere av oss :)
Jeg venter mim første her og er veldig spent :)
 
dette blir koslig :D Jeg har bil, så for meg spiller det ingen rolle hvor vi møtes =) jeg kan både dagtid og kveldstid da jeg er selstendig nringsdrivende så legger opp dager selv =)
 
dette blir koslig :D Jeg har bil, så for meg spiller det ingen rolle hvor vi møtes =) jeg kan både dagtid og kveldstid da jeg er selstendig nringsdrivende så legger opp dager selv =)

Bil her og, og på svangerskapspenger. Så spiller ingen rolle:)
 
dette blir koslig :D Jeg har bil, så for meg spiller det ingen rolle hvor vi møtes =) jeg kan både dagtid og kveldstid da jeg er selstendig nringsdrivende så legger opp dager selv =)
Jeg har også bil:) Jeg jobber turnus da, så må planlegge litt i forhold til det;)
 
jeg tror nok min 3åring får være i barnehagen jeg :p men bare hyggelig med andre barn da :D
Ja, hvis vi treffes på dagtid gjør jeg også det;) Må kun være om vi treffes ettermiddag og mannen ikke er hjemme han må være med. På kvelden må han jo sove;)
 
Ja, hvis vi treffes på dagtid gjør jeg også det;) Må kun være om vi treffes ettermiddag og mannen ikke er hjemme han må være med. På kvelden må han jo sove;)

ja møtes vi på ettermiddag/kveld så håper jeg mannen er hjemme =) jeg har en rutinesønn så kl 19 må han i seng =)
 
God jul kjære Østfoldmammaer :D

Jeg sitter og booker inn nye møter og avtaler i januar nå, så tenkte og komme med noen forslag på datoer som passer for meg.

Jeg vet ikke hvor dere bor men er jordbærpikene på mosseporten ett ok sted og treffes? Dette er en relativt stor cafe så vi vil få sitte sammen =)

5/1 kl 10.00
6/1 kl 10.00
8/1 kl 18.00
12/1 kl 10.00

Er dette noe som passer for dere? Håper vi blir så mange som mulig :D
 
Back
Topp