østfoldmammaer

Er jeg eneste som ikke har noen fra før? :)
 
Jeg trenger venner og kjente i området, kan jeg få være med selv om jeg har mistet?
 
Rekker ikke være der mer enn en halvtime i morgen. Jeg har mistet noen fyllinger som må fikses på så fort som mulig, og fikk time 1050 i morgen :(
 
Hvis dere blir enige om å møtes igjen, må dere gjerne legge ut tid og sted her :) hadde kommet i morgen, hadde det ikke vært for at jeg skal på ul ☺️
 
Hvis dere blir enige om å møtes igjen, må dere gjerne legge ut tid og sted her :) hadde kommet i morgen, hadde det ikke vært for at jeg skal på ul ☺️

Blir sikkert flere treff :)
Jeg må jo brått til tannlegen og :eek:

Lykke til på ul :)
 
Hvis dere blir enige om å møtes igjen, må dere gjerne legge ut tid og sted her :) hadde kommet i morgen, hadde det ikke vært for at jeg skal på ul ☺️
Så koselig at vi er flere da:) Vil vel tro det blir flere treff:) Lykke til på UL:)
 
Kommer jeg, men får bare vært der en halvtime. Så det er opp til dere;)
Skulle gått ann å tagge folk her inne:p Har jo ikke hørt noe annet enn at folk kommer, så vil tro vi blir 4 stk da? Meg, deg, junee88 og kattungen?
 
Skulle gått ann å tagge folk her inne:p Har jo ikke hørt noe annet enn at folk kommer, så vil tro vi blir 4 stk da? Meg, deg, junee88 og kattungen?

Har ikke hørt noe annet nei :) vil tro de hadde sagt fra. Er jo junee89 vi skal se etter:eek: ;) hehe
 
Back
Topp