Jeg er 29
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I like mådeGleder eg til og bli kjent med dere =)
Ja, virker sånn foreløpigEr jeg eneste som ikke har noen fra før?
Ja, virker sånn foreløpig
Ja, får gjøre vårt beste Utrolig hvor mye man glemmer fra forrige gang altså....I alle for min delFår få noen tips fra dere jeg da hehe
Jeg trenger venner og kjente i området, kan jeg få være med selv om jeg har mistet?
Så klart kan du det om du ønsker det<3 Har du barn fra før forresten?Jeg trenger venner og kjente i området, kan jeg få være med selv om jeg har mistet?
Kom på nå at du har en liten jenteSå klart kan du det om du ønsker det<3 Har du barn fra før forresten?
Så klart kan du det om du ønsker det<3 Har du barn fra før forresten?
Hvis dere blir enige om å møtes igjen, må dere gjerne legge ut tid og sted her hadde kommet i morgen, hadde det ikke vært for at jeg skal på ul
Så koselig at vi er flere da Vil vel tro det blir flere treff Lykke til på ULHvis dere blir enige om å møtes igjen, må dere gjerne legge ut tid og sted her hadde kommet i morgen, hadde det ikke vært for at jeg skal på ul
Men det blir treff i dag?
Skulle gått ann å tagge folk her inne Har jo ikke hørt noe annet enn at folk kommer, så vil tro vi blir 4 stk da? Meg, deg, junee88 og kattungen?Kommer jeg, men får bare vært der en halvtime. Så det er opp til dere
Skulle gått ann å tagge folk her inne Har jo ikke hørt noe annet enn at folk kommer, så vil tro vi blir 4 stk da? Meg, deg, junee88 og kattungen?