Østfoldjenter!

En tråd i 'Desember 2013' startet av Rebbis, 6 Nov 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Rebbis Flørter med forumet

Går sikkert fint. Håpet på at noe skulle begynne skje igår kveld....... men det jeg hadde av kjenninger roet seg igjen. Kun vondt i lyskene og nede i magen. :( Begynner bli seriøst møkka lei nå!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

2. ealice Andre møte med forumet

Men det er vel et godt tegn. Da begynner du vel å bli klar? :)

3. Rebbis Flørter med forumet

Klar som et egg jeg! Spørs om mini er!?!? :p

4. ealice Andre møte med forumet

Hehe :) Ja, ser ikke ut som mini har dårlig tid. Kanskje det blir en jule eller nyttårsbaby ;-) Nå er det vel godt bare du får møte mini snart :)

5. Rebbis Flørter med forumet

Fått tid før kontroll den 26e nå da. Kl 9. Spennende å se om jeg trenger den eller ikke! :p

6. ealice Andre møte med forumet

Ja. Det spørs det da :) Håper på før vel. :) Var på sykehus med julegave ista. Kjøpte et kubbelys med en koselig tekst :) Kanskje det er noen som kan trenge litt god ord i jula :)

• Liker Liker x 1
  7. Rebbis Flørter med forumet

Kanskje det. :)
    På en måte har jeg lyst å ha babyen ut nå(ååå!!!!), men skal h*n være der en stund til så kan vi like godt vente til januar! :p

8. ealice Andre møte med forumet

Da får du knipe igjen ;-) Men kan jo hende det skjer i romjula nå da. Snakka med en som fikk feira jul, men nattan, 25. var det igang.. :) Da kan du jo komme hjem før nyttårsaften. :)

9. Rebbis Flørter med forumet

Da er det bare å ta kvelden her uten at noe er skjedd. Er super trøtt idag, sov 1, 5 time på dagen. Ikke helt meg!
    Spørs om jeg får sove allikevel da......er så spent på morgendagen! :cool:
    Håper dere hadde en fin jul! :D

10. ealice Andre møte med forumet

Sov så mye du kan :) Det er jo bare bra.
    Jula kom og den gikk. Hadde migrene nesten hele dagen og fått tilbake mens, allerede. Måtte google for å sjekke at det var normalt... Det har de lissom ikke nevt noe om...

11. Rebbis Flørter med forumet

Oi! Ja, hørtes tidlig ut ja. Vel, en savner det jo liksom ikke! :p Deilig å være uten den! Hehe!

12. ealice Andre møte med forumet

Ja. Det er sant. Savna ikke mensen eller å drikke alkohyl ;-) Men da vet jeg at kroppen er back on track. Det er litt godt og. Jeg har fått et litt annet syn på ting i det siste :)
    Åssen var jula di da? :)

13. Rebbis Flørter med forumet

Jula har vært helt ok den. Hadde svigerfar og bror til samboeren på besøk julaften. Ribbemiddag. Å ellers har det vært stille.
    Ikke så mye annet en kan gjøre. Får reise hjem til mamma etter at mini er komt. Er liksom litt låst akkurat nå. :p Var vågal nok å var hos svigermor på gløgg party sist helg! Glad det er kontroll idag så jeg får ut en tur. Blir gal av å bare være hjemme flere dager på rad! Rastløs! Blir nok bedre med baby i hus, da er det ihvertfall ikke rolig! ;)
    Nei...jeg får vel prøve å sove igjen så en er litt opplagt til kontroll. :D
    Natta!

14. Rebbis Flørter med forumet

Der gikk vannet gitt! :D

15. lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015

Nå er du i mål snart ;)

Mor til to gutter

16. ealice Andre møte med forumet

:) Åh... :) Spennende :) Da bli det jo desember barn ;-) Masse lykke til... <3

17. Rebbis Flørter med forumet

Ble sendt hjem igjen med 1 cm åpning. :( Hvis ikke noe skjer i løpet av dagen eller natten så skal jeg tilbake igjen imorgen tidlig, å da setter de igang meg. :confused:

18. Heffalumpen Glad i forumet

Huff, nedtur. Men da er det ikke lenge igjen uansett, du får fokusere på det om det ikke blir noe mere fart i løpet av dagen/natta... Lykke til!!!

19. ealice Andre møte med forumet

Snart får dere møte lille knøtte! <3

20. Rebbis Flørter med forumet

Sitter her å koser meg i soffan med lille nydelige gutten vår til puppen. En helt fantastisk følelse! :D ♥ ♡ ♥

• Liker Liker x 1

Del denne siden