Østfoldjenter!

Rebbis

Flørter med forumet
En liten etterlysning! :anyone Vi var jo så godt igang med å prøve å møtes.......men så skjedde ikke noe mer. Går hjemme nå å kjeder meg som bare den! Trenger å bli kjent med noen, da jeg ikke har noen venner her enda. *snufs*. Noen som er interessert?? Eller har dere allerede fått igang noe som jeg ikke fått med meg?
Ha en fortsatt fin dag. :)
 
Ingen?? Kjeder meg så innmari om dagen! :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sniker litt fra november :) jeg er fra fredrikstad og har selv prøvd å komme i kontakt med andre fra Østfold :) jeg blir satt igang på fredag :)
 
Oi! Såpass! :) Så koselig! Håper allt går bra da!
:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er det du som ikke visste hva kjønnet var? :) Jeg husker ikke hva noen heter dessverre, teflonhjerne:)
 
Eller det var en Linda og en Arve, og jordmora het vel Kari hvis jeg ikke husker helt feil. Litt flinkere på å huske ansikter enn navn. Synes det var veldig nyttig og være der ihvertfall. Tror samboern også synes det, for han hadde egentlig ikke lyst til å være med :)
 
Jepp, jeg som ikke vet. :) Husker ikke noen navn jeg heller. :p
Ja, var greit å få litt mer informasjon. Sjøl om jeg ikke var nervøs før. Føler meg fortsatt ganske så rolig. Føler meg trygg på at jordmødrene vet hva de snakker om. Samboeren skal være med, han skal absolutt klippe navlestrengen sier han! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hehe, ja det er ikke så lett å huske sånt.

Men så utrolig koselig! Synes det er så bra når de har lyst til å være med. Kan jo ikke tvinge gubben, men jeg har et lite håp innerst inne om at han vil være med når truska kommer. Men jeg respekterer at han ikke vil.

Jeg har ikke vært så nervøs enda selv. Det blir jo at man leser masse og snakker med andre som har født, så føler ikke at jeg var dårlig informert før kurset. Men jeg tror det var veldig nyttig for samboeren min egentlig. Han tar gjerne ting som det kommer, men jeg liker å være litt forberedt. Har ikke "planlagt" noe med fødselen da. Det er vel kanskje greit. Vet jo aldri åssen det går. Det merka jeg jo også når jeg havnet på sykehuset nå. Men jeg har egentlig vært veldig positiv og gleda meg mer enn å grue meg hittil :)
 
Ikke noe planlagt her heller. Det eneste jeg vet er at jeg IKKE vil ha spinal bedøvelse. (Hvis allt går som det skal da!) Ellers tar jeg det som det kommer.
Gleder oss masse vi og, lyst å bli ferdig nå! Litt lei til tider. :cool:
Har dere fått allt på plass da?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg har ikke engang tenkt at det er noe jeg skulle gjort, men må man ta keisersnitt så er det jo ikke så mye man kan gjøre. Får ta det som det kommer. Men tenker det er greit å kunne stå på bena hvis man kan føde vaginalt. Klarer bare ikke å skjønne hvor vondt det egentlig kan være, så er litt fjernt for meg. Håper alt går bra :)

Det meste er på plass nå. Har litt vasking av klær og sånt igjen. Samboeren min tar en del av det nå siden jeg har fått beskjed om å holde meg i ro :) Flink bisk.. Det er godt, vil jo at lille nurket skal ha det bra :) Jeg får ikke lov og handle julegaver eller planlegge for mye den siste tida nå, så veldig glad jeg har han nå for å si det sånn..
Dere da, ting på stell?
 
Huff....kjedelig å ikke få gjort så mye. Hadde ikke klart det jeg.
Her er det meste i orden. Mangler kun bilstol. Men den er det svigermor som skal ordne! :D
Vet det er mangen som pakket fødebagen allerede, men det får jeg ikke til å gjøre enda. Bruker tross allt det meste av mamma klærne. Har ordnet de klærne som skal med til babyen da. Ligger fint pakket! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hva skulle vi gjort uten besteforeldrene. De har hjulpet oss mye og med utstyr:)

Det er kjipt og ikke få gjort så mye, men må jo tenke på helsa og babyen. Jeg kan jo sikkert gjøre noe da. Bare begrense det litt.

Det er ikke så lett å pakke bagen helt ferdig så tidlig. Jeg hadde begynt litt, og det var jo ikke så dumt nå, for den ble brukt på sykehuset nå, så må nok pakke på nytt med rene klær. Babybagen er ganske klar den også. Det går nok bra uansett. Det er jo mange som føder veldig tidlig og ikke får pakka noe. Det går seg til. Hvis man ikke får styrtfødsel så rekker man pakke litt før man må på sykehuset også sikkert. Og bor jo nærme så kan sende hjem samboer'n hvis det er noe man mangler. Tror man bare må gjøre ting i sitt eget tempo og etter hva som føles riktig :) Hadde du 5 uker igjen eller noe?
 
Hvor i Østfold da? Å når har du termin?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Åhh.....nærme det! :D Ønsker tiden gikk litt fortere! Har termin 19/12....føles så laaangt unna!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp