Østfoldjenter!

Åhh.....nærme det! :D Ønsker tiden gikk litt fortere! Har termin 19/12....føles så laaangt unna!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app


Det er bare 12 dager igjen :D Send meg gjerne en pm så kan vi evt avtale treff :D





Snart mor til to gutter
 
Hei, ville bare gi et lite pip her Rebbis :) Jeg har tenkt på deg og at jeg ikke fikk skrevet noe mer... Håper du har det bra :)
 
Hei hallo. Jo, her går det greit, men ikke noen baby enda her. Hva med deg? ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg kan vente med å fortelle til etter du har født jeg ;-) Det er ikke så ille koselig historie, men jeg ville bare skrive så du ikke trodde at jeg dret i deg :)
 
Åh, det var nå snilt tenkt. :)
Legg meg til på FB hvis du vil (og har FB). Rebecca Gabriel. Lettere å holde kontakten der.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hmm, det er jo koselig. Jeg har drevet og tenkt om jeg skulle skrive her enda eller vente... Hvis jeg legger deg til på Face nå så ser du jo litt hva jeg prøver å skåne deg litt for da :) Jeg måtte bare skrive fordi jeg har tenkt på deg, og jeg ville bare ikke at du skulle tro at jeg ikke bryr meg og bare forsvant... :)
 
Åh.......nå skremmer du meg litt.:confused: Vel, det går sikkert greit. Men det er opp til deg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Men jeg tror jeg tåler en del. Gruer meg fortsatt ikke noe særlig. Er forberedt på det verste før å si det sån! :cool:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg ville ikke skremme deg da :) Kanskje jeg ikke skulle skrevet noe :p Jeg er litt brødhue ;-)
Vi har kjøpt juletre allerede i går, og setter det opp i dag, og det skæller litt i taket.. Hehe, skal lissom ikke kjøpe så store trær vi se, sier vi hvert år... Men neida :)
 
Hehe! Går greit. Så lettskremt er jeg ikke!
Her blir det ihvertfall ikke juletre. Er rett og slett ikke plass! Sier vi akkurat nå ihvertfall.....;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, hva med et minitre? :) Det er jo kost med tre.. Her er det edelgran som er tingen. <3 Det blir ikke jul uten. Jeg kjøpte tilogmed et lite kunstig tre fra Panduro til lille søstra mi på 7 i fjor :) Så fikk ho pynta og greier :) Elsker jul, så tar kanskje litt av noen ganger ;-)
 
Har vurdert mini tre og......men for meg blir det ikke det samme, så da kan det bare være. Går i grunn helt fint uten. Så lenge jeg får opp julegardiner og lysestaker/stjerner. Det er viktigst. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Joda, det er noe med det. Så lenge man har jul i stua ellers så holder det jo. Og dere skal kanskje være hos noen andre på julaften hvis du orker eller?
 
Her i gården kan vi ikke planlegge noe jul. Spørs helt hvor lenge minien bestemmer seg for å bli inni huset sitt! Men har både plan A, B og C! Håper så inderlig at h*n kommer før jul. Aller helst i løpet av helgen. (Skal egentlig i begravelse den 19e, på termin datoen sef!) Men jeg tviler på at det skjer. Merker ikke så mye enda, litt "mens murring", that's it. :( Å jeg begynner bli rimelig utålmodig nå!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sånn tenkte jeg også. H*n kommer når h*n er klar :) Jeg holdt på å skrive han her nå, men dere har fortsatt en fin overraskelse der jo ;-) Jula kommer uansett og det beste er bare å prøve og ikke stresse og nyte den tida som er så godt som mulig ;-) Tenk du får jo verdens beste julegave <3

Det er vel kynnere på gang, disse mensmurringene :) Når blir du satt igang hvis du går over da?
 
:( Går rundt her å føler meg som en utålmodig elefant! Om det er kynnere eller bare modning det aner jeg ikke. Er ikke akkurat vondt heller. Nå gleder jeg meg nesten til smertene sån at jeg får møtt nurket snart!
30/12! Men det er uaktuelt! Har ikke mini komt til dess så får dei vente med å sette igang meg til kvelden den 31e!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Får håpe at nurket kommer før det :) Det ordner seg nok. Det er utrolig hva man kommer seg igjennom ;-) Så får du prøve å nyte det, tenk det er ikke lenge man går gravid i løpet av livet.. Jeg synes det var en utrolig følelse og litt rart da og vite at det var et menneske inni der. :)
 
Hehe! Får fortsatt den følelsen av at; "What?? Gravid? Nei nei....her er ikke noen unge inni magen min!" :p
Takk og lov så har gubben tatt ferie fra imorgen å skal ikke på jobb igjen før etter nyttår. Da kanskje ventingen går litt lettere. Blir fryktelig lange dager når en bare går hjemme å venter alene uten noe særlig å finne på.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, det tror jeg på. Jeg var jo ikke så mye hjemme, men det er fordi jeg var redd for å gå mye alene... Nå får du selskap så blir det kanskje ikke sånn at du går og tenker hele tiden på at du venter :) Det er noe med det ;-) Også er det vel masse nå i jula som kan "distrahere" deg litt... Vi må snart ut å få kjøpt julegaver. Har så vidt fått begynt... Har sagt fra oktober at jeg snart skulle begynne å handle gaver for å være tidlig ute.. Men neida... Det ble utsatt og utsatt...
 
Blir ikke så mangen julegave å kjøpe, så klarer det meste sannsynlig på en dag. Strikket og hekklet til søstrene mine og svigermor og svigerinnen, så er kun svigerfar, svogeren og mamma igjen. :)
Har ihvertfall vært så flink å klart å pakke fødebagen idag! Burde vel gjort det før lenge siden :p Mangler kun noe jeg har vasket idag. Så nå er jeg klar! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp