Østfoldjenter!

Går sikkert fint. Håpet på at noe skulle begynne skje igår kveld....... men det jeg hadde av kjenninger roet seg igjen. Kun vondt i lyskene og nede i magen. :( Begynner bli seriøst møkka lei nå!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Klar som et egg jeg! Spørs om mini er!?!? :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hehe :) Ja, ser ikke ut som mini har dårlig tid. Kanskje det blir en jule eller nyttårsbaby ;-) Nå er det vel godt bare du får møte mini snart :)
 
Fått tid før kontroll den 26e nå da. Kl 9. Spennende å se om jeg trenger den eller ikke! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja. Det spørs det da :) Håper på før vel. :) Var på sykehus med julegave ista. Kjøpte et kubbelys med en koselig tekst :) Kanskje det er noen som kan trenge litt god ord i jula :)
 
Kanskje det. :)
På en måte har jeg lyst å ha babyen ut nå(ååå!!!!), men skal h*n være der en stund til så kan vi like godt vente til januar! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da får du knipe igjen ;-) Men kan jo hende det skjer i romjula nå da. Snakka med en som fikk feira jul, men nattan, 25. var det igang.. :) Da kan du jo komme hjem før nyttårsaften. :)
 
Da er det bare å ta kvelden her uten at noe er skjedd. Er super trøtt idag, sov 1, 5 time på dagen. Ikke helt meg!
Spørs om jeg får sove allikevel da......er så spent på morgendagen! :cool:
Håper dere hadde en fin jul! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sov så mye du kan :) Det er jo bare bra.
Jula kom og den gikk. Hadde migrene nesten hele dagen og fått tilbake mens, allerede. Måtte google for å sjekke at det var normalt... Det har de lissom ikke nevt noe om...
 
Oi! Ja, hørtes tidlig ut ja. Vel, en savner det jo liksom ikke! :p Deilig å være uten den! Hehe!


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja. Det er sant. Savna ikke mensen eller å drikke alkohyl ;-) Men da vet jeg at kroppen er back on track. Det er litt godt og. Jeg har fått et litt annet syn på ting i det siste :)
Åssen var jula di da? :)
 
Jula har vært helt ok den. Hadde svigerfar og bror til samboeren på besøk julaften. Ribbemiddag. Å ellers har det vært stille.
Ikke så mye annet en kan gjøre. Får reise hjem til mamma etter at mini er komt. Er liksom litt låst akkurat nå. :p Var vågal nok å var hos svigermor på gløgg party sist helg! Glad det er kontroll idag så jeg får ut en tur. Blir gal av å bare være hjemme flere dager på rad! Rastløs! Blir nok bedre med baby i hus, da er det ihvertfall ikke rolig! ;)
Nei...jeg får vel prøve å sove igjen så en er litt opplagt til kontroll. :D
Natta!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ble sendt hjem igjen med 1 cm åpning. :( Hvis ikke noe skjer i løpet av dagen eller natten så skal jeg tilbake igjen imorgen tidlig, å da setter de igang meg. :confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ble sendt hjem igjen med 1 cm åpning. :( Hvis ikke noe skjer i løpet av dagen eller natten så skal jeg tilbake igjen imorgen tidlig, å da setter de igang meg. :confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Huff, nedtur. Men da er det ikke lenge igjen uansett, du får fokusere på det om det ikke blir noe mere fart i løpet av dagen/natta... Lykke til!!!
 
Ble sendt hjem igjen med 1 cm åpning. :( Hvis ikke noe skjer i løpet av dagen eller natten så skal jeg tilbake igjen imorgen tidlig, å da setter de igang meg. :confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app


Snart får dere møte lille knøtte! <3
 
Sitter her å koser meg i soffan med lille nydelige gutten vår til puppen. En helt fantastisk følelse! :D ♥ ♡ ♥


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp