Ønsket om et lite nurk.

Han var litt forsinket, så er akkurat ferdig :)
Men det var en liten spire inni der hvor hjertet banket ganske så sterkt og fint ❤️ Fikk høre den nydeligste hjertelyden ❤️
Alt så veldig bra ut og de små blødningene jeg hadde hatt var bare fra morkaken og var absolutt ikke farlig. :)

Lykkelig!!! ❤️

Åh, så godt å høre da. Gratulerer med lille :Heartred...
 
Lille gullet mitt ❤️
ImageUploadedByBV Forum1476299761.362718.jpg
 
Hvordan er formen? Har kvalmen innhentet deg? Håper du har det fint og at du greier og slappe av....kooose deg denne tiden.
 
Hvordan er formen? Har kvalmen innhentet deg? Håper du har det fint og at du greier og slappe av....kooose deg denne tiden.

Hei ❤️
Formen er ganske bra, men er veldig sliten til tider.
Har heldigvis ikke fått noe kvalme enda, men hverken mor eller søster hadde det i sine graviditeter, så er ikke sikkert jeg heller får det ;-) La oss håpe.

Jeg har klart å senke skuldrene veldig og jeg slapper bare av og nyter å være gravid. ❤️❤️❤️

Går det bra med deg? Hvor langt er du kommet i dpo-land?
 
Hei ❤️
Formen er ganske bra, men er veldig sliten til tider.
Har heldigvis ikke fått noe kvalme enda, men hverken mor eller søster hadde det i sine graviditeter, så er ikke sikkert jeg heller får det ;-) La oss håpe.

Jeg har klart å senke skuldrene veldig og jeg slapper bare av og nyter å være gravid. ❤️❤️❤️

Går det bra med deg? Hvor langt er du kommet i dpo-land?


Så fint og høre!!!! Jeg er langt forbi dpo land, og er nå kommet halvveis i uke 24. Koser meg med babyspark og masse bevegelser.
 
Så fint og høre!!!! Jeg er langt forbi dpo land, og er nå kommet halvveis i uke 24. Koser meg med babyspark og masse bevegelser.

Hahaha blandet deg med Lille lykke :p
Så flott at babyen koser seg inni der ❤️ Gleder meg til å kjenne første sparket :)
Akkurat nå er det en mnd til 12 uker og tiden går så sakte :p
Men siden formen er bra og jeg bare nyter å være gravid, så stresser jeg ikke så mye med det! ;-)
 
Hahaha blandet deg med Lille lykke :p
Så flott at babyen koser seg inni der ❤️ Gleder meg til å kjenne første sparket :)
Akkurat nå er det en mnd til 12 uker og tiden går så sakte :p
Men siden formen er bra og jeg bare nyter å være gravid, så stresser jeg ikke så mye med det! ;-)
Hihi :) Det går greit med meg. Prøvepause denne syklusen siden jeg og mannen var borte fra hverandre i det fertile vinduet. Kommer etter i november ;)
 
Hahaha blandet deg med Lille lykke :p
Så flott at babyen koser seg inni der ❤️ Gleder meg til å kjenne første sparket :)
Akkurat nå er det en mnd til 12 uker og tiden går så sakte :p
Men siden formen er bra og jeg bare nyter å være gravid, så stresser jeg ikke så mye med det! ;-)


Men tenk på det da. Når du nå er 8 uker på vei er faren for abort sunket veldig, og ved 10 uker er faren enda mindre....Du har jo kommet langt allerede jo. Jeg har ikke en eneste gang i dette svangerskapet telt flere uker fremover....Da blir ventingen uendelig lang. Nyt dag for dag, og tenk at du for hver dag er et skritt lengre i ferden. Plutselig en vakker dag kjenner du den første fiskehalen som slår....:happy093
 
Liten oppdatering

Har nå nytt en deilig uke i Spania med sol og varme.
Men har hatt to dager etter en annen hvor det har kommet blødning når jeg har satt på do, som jeg har måtte tørke ett par ganger med papir og etter det så har det sluttet.
Skal hjem i dag, så blir rett til legen på mandag for å måle HCG, også skal legen henvise meg til KK.
Håper nurket mitt har det bra, men er redd og bekymret. ❤️❤️
 
Liten oppdatering

Har nå nytt en deilig uke i Spania med sol og varme.
Men har hatt to dager etter en annen hvor det har kommet blødning når jeg har satt på do, som jeg har måtte tørke ett par ganger med papir og etter det så har det sluttet.
Skal hjem i dag, så blir rett til legen på mandag for å måle HCG, også skal legen henvise meg til KK.
Håper nurket mitt har det bra, men er redd og bekymret. ❤️❤️

Så bra at du har fått slappet av litt i Spania! Høres deilig ut❤️

Huff, så mye man må gjennom :( Krysser fingrene for at alt er bra med spira di❤️

Med første så blødde jeg ved flere anledninger... Viste seg at jeg hadde forliggende morkake. Og dermed var jeg utsatt for blødningsfare og det endte i pks.

Bra at du får oppfølging! Pass på deg selv❤️ tenker på deg!!
 
Liten oppdatering

Har nå nytt en deilig uke i Spania med sol og varme.
Men har hatt to dager etter en annen hvor det har kommet blødning når jeg har satt på do, som jeg har måtte tørke ett par ganger med papir og etter det så har det sluttet.
Skal hjem i dag, så blir rett til legen på mandag for å måle HCG, også skal legen henvise meg til KK.
Håper nurket mitt har det bra, men er redd og bekymret. ❤️❤️
Oi, klem til deg! Syns det er så mange som opplever blødning jeg! Men litt betryggende at det viser seg å gå bra med de fleste likevel! :)
 
Jeg håper og tror at alt er bra med baby, men kan jo aldri vite 100% uten ul.
Krysser fingrene for at ul og tester viser at alt er greit. ❤️
 
OK. Når tar du neste blodprøve da? Krysser fingrene for deg! Har tenkt mye på deg!!! :Heartred

Skal til legen igjen i morgen, så da blir det ny blodprøve og forhåpentligvis en henvisning til tidlig ultralyd.
Så hyggelig at du tenker på meg.<3 Det sitter jeg veldig stor pris på :)
 
Back
Topp