Ønsket om et lite nurk.

Gikk det fint med stigningen? :dance008

Fikk svaret i dag og nå er HCG sunket til 52199 :-(
Vet ikke om det er normalt eller ikke, men er bekymret.
Ser veldig mange som får HCG nivåer over 100.000, men vet ikke om jeg har vært så langt oppe.

Er redd for om jeg mister igjen. :-/
 
Fikk svaret i dag og nå er HCG sunket til 52199 :-(
Vet ikke om det er normalt eller ikke, men er bekymret.
Ser veldig mange som får HCG nivåer over 100.000, men vet ikke om jeg har vært så langt oppe.

Er redd for om jeg mister igjen. :-/
Hva sa legen da?
 
Fikk svaret i dag og nå er HCG sunket til 52199 :-(
Vet ikke om det er normalt eller ikke, men er bekymret.
Ser veldig mange som får HCG nivåer over 100.000, men vet ikke om jeg har vært så langt oppe.

Er redd for om jeg mister igjen. :-/
Hm, jeg hører jo at det er normalt at det går ned etter hvert i svangerskapet, men sa legen noe om dette gir grunn til bekymring eller ikke? Krysser fingrene for deg nå altså!
 
Hm, jeg hører jo at det er normalt at det går ned etter hvert i svangerskapet, men sa legen noe om dette gir grunn til bekymring eller ikke? Krysser fingrene for deg nå altså!

De som analyserte prøven skrev et notat med om at det var vanlig at den sank nå.
Har ikke fått snakket med legen enda.
Men venter på å få komme til på tidlig ul på KK. Så håper på svar snart. Blir gal.
 
Dette SKAL gå bra ❤ Når får du tul trur du?
Kommer helt an på KK.
De hadde ikke fått henvisning enda, så om jeg ikke hørte noe fra de, så skulle jeg be legen kontakte dem for øyeblikkelig hjelp. Slik at jeg kom inn med en gang. Krysser fingre for at jeg får komme en av de nærmeste dagene.
 
Er vel normalt at det synker litt nå. Håper du kommer inn på KK snart!
Dette skal gå bra❤️❤️
 
Da kan det dessverre se ut til at KK har avvist legen min sin henvisning og at jeg ikke får komme til på tidlig ul :-(
Så må vel kanskje finne en time privat i stedet. :-(
Er veldig skuffet over Haukeland nå kjenner jeg.
 
Da kan det dessverre se ut til at KK har avvist legen min sin henvisning og at jeg ikke får komme til på tidlig ul :-(
Så må vel kanskje finne en time privat i stedet. :-(
Er veldig skuffet over Haukeland nå kjenner jeg.

Kan de bare gjøre det? :(
 
Da kan det dessverre se ut til at KK har avvist legen min sin henvisning og at jeg ikke får komme til på tidlig ul :-(
Så må vel kanskje finne en time privat i stedet. :-(
Er veldig skuffet over Haukeland nå kjenner jeg.

Wooot? Kan du snakke med legen din og få henne til å skrive en ny??
 
Ja tenkte å ringe i morgen å høre hva jeg skal gjøre. Ble litt overrasket over avvisningen. :-(

Hørte tidligere at henvisningen fra legen ble avvist av noen andre også... Tror det var hos noen jeg var på januar med... Lurer på om det også var KK :rolleyes:
Hun fikk legen til å skrive en ny...
vet ikke helt hvordan det gikk... Men de er tydeligvis vanskelige der...
 
Hørte tidligere at henvisningen fra legen ble avvist av noen andre også... Tror det var hos noen jeg var på januar med... Lurer på om det også var KK :rolleyes:
Hun fikk legen til å skrive en ny...
vet ikke helt hvordan det gikk... Men de er tydeligvis vanskelige der...

Sist gang kom jeg til med en gang og de godtok henvisningen med en gang.
Men da blødde jeg jo hver dag i 7uker, så det var litt annerledes. Og det endte med MA.
Men om de ikke slipper meg til, så går jeg privat bare for å berolige meg selv og for å se om alt er bra med babyen.
Både i forhold til ekstra hudfolder, downssyndrom osv.
 
Ringte KK i dag, men fikk ikke Moen forklaring på hvorfor jeg ble avvist.
Har booket en time ho Austad diagnostikk på søndag kvart over fire, så da får jeg se hva som skjer inni der :)
Men kjenner jeg ble godt irritert på KK. Kunne gitt meg en forklaring i alle fall.
 
Back
Topp