Ønsket om et lite nurk.

Det ser kjempelovende ut ❤
 
Jeg har tatt to blodprøver den siste uken.
En på fredag som viste 7300, og en på tirsdag som viste 17500.
Så alt går strålende bra her ❤️

Så deilig at det ikke var noen farlig blødning som kom.

Det var kjempe godt å høre, at det går bra med deg. Flott stigning i HGC da. :D
 
Jeg har tatt to blodprøver den siste uken.
En på fredag som viste 7300, og en på tirsdag som viste 17500.
Så alt går strålende bra her ❤️

Så deilig at det ikke var noen farlig blødning som kom.

Hei hei! Ramlet over tråden din her inne..... Har lest hele tråden. Er så kjekt og følge deg i prøvetiden. Jeg er gravid i uke 22 men har fremdeles friskt i minnet DPO land og den første tiden etter positiv test. Jeg hadde lenge brun utflod. Ca 5 uker i strekk daglig. Brun utflod betyr at det er gammelt blod. Altså at blødningen har stoppet. Jeg hadde også 3 blødninger med ferskt rødt blod på papiret. Skrekken.....Men alt gikk fint med meg. Var veldig stressende, men det kan altså gå helt fint! Det er ganske vanlig med små blødninger i skjeden i denne tiden. SKjeden er proppet full av forstørrede blodårer, og det skal lite til før noen av de brister. Dette skjer Pga hormoner......Så prøv og senk skuldrene og tenk positivt. Kvalme og andre symptomer er jo et pluss...men jeg mistet også alle symptomer i uke 6 uten at det betydde noe.... Så det meste er normalt. Blir spennende og følge deg videre......Tvi tvi..
 
Hei hei! Ramlet over tråden din her inne..... Har lest hele tråden. Er så kjekt og følge deg i prøvetiden. Jeg er gravid i uke 22 men har fremdeles friskt i minnet DPO land og den første tiden etter positiv test. Jeg hadde lenge brun utflod. Ca 5 uker i strekk daglig. Brun utflod betyr at det er gammelt blod. Altså at blødningen har stoppet. Jeg hadde også 3 blødninger med ferskt rødt blod på papiret. Skrekken.....Men alt gikk fint med meg. Var veldig stressende, men det kan altså gå helt fint! Det er ganske vanlig med små blødninger i skjeden i denne tiden. SKjeden er proppet full av forstørrede blodårer, og det skal lite til før noen av de brister. Dette skjer Pga hormoner......Så prøv og senk skuldrene og tenk positivt. Kvalme og andre symptomer er jo et pluss...men jeg mistet også alle symptomer i uke 6 uten at det betydde noe.... Så det meste er normalt. Blir spennende og følge deg videre......Tvi tvi..

Så fantastisk at du tok deg tid til å dele dine erfaringer rundt dette :) Det sitter jeg veldig stor pris på og det gjør at jeg faktisk klarer å slappe litt mer av. ❤️❤️

Det er jo selvfølgelig ikke lett å ta det med ro når man er gravid og har blødninger, men jeg må bare prøve å tenke positivt og slappe godt av ;-)
Jeg har jo lest at skjeden er veldig ømfintlig i denne perioden, og at man kan lettere blø på pga dette.

Uansett så er det tidlig ul på tirsdag, og det er dagen før syv uker, så håper på å se noe hjerterytme da. (Krysser fingre)

Jeg håper at dette skal gå bra og forhåpentligvis når man helt fram denne gangen ❤️

Tusen takk for gode ord :)
 
Baaaare hyggelig. Er en veldig slitsom tid man står i når man venter på IKM og de tolv første ukene. Jeg greier ikke senke skuldrene helt enda selv. Tenk om jeg ser noe blod. Jeg er til og med veldig reservert ift sex. Vet det kan trigge blødninger. Og jeg giftet meg for 3 uker siden. Så det gjør noe med meg. Men det jeg ihvertfall er sikker på, er at hvis man går og konstant uroer seg er ikke det bra for bebisen heller.... Er ikke bare bare og være gravid. Lag deg en kopp kakao,trekk pleddet godt opp og senk skuldrene...:trolls
 
Hvordan går det med deg?:)

Her går det egentlig ganske bra.
Har klart å senke skuldrene litt nå og bare ta det som det kommer.
Men skal på tidlig ul i morgen, så det er jo med litt skrekkblandet fryd egentlig.
Håper at alt er bra og at det enda er en liten spire inni der som vil holde fast i syv måneder til :)

Deg da?
 
Her går det egentlig ganske bra.
Har klart å senke skuldrene litt nå og bare ta det som det kommer.
Men skal på tidlig ul i morgen, så det er jo med litt skrekkblandet fryd egentlig.
Håper at alt er bra og at det enda er en liten spire inni der som vil holde fast i syv måneder til :)

Deg da?

Så fint og høre at ting er fint! Blir spennende med UL imorgen.xsmile9 Jeg koser meg med min prinsesse i magen. Masse bevegelser og aktivitet. Bare til og glede seg til!
 
Er så glad jeg skal på tidlig ul i morgen, for jeg blir gal av hysteriske meg :-/
Klarer ikke å slutte med testingen, føler jeg må følge med for å se at strekene er like sterke.

Første bildet med en på er for åtte dager siden, og den med to er i dag.
Synes den har blitt svakere.

Klarte en liten periode å slappe av, men i dag kom det tilbake kjenner jeg.

Noen som ser stor endring?


ImageUploadedByBV Forum1476130306.732427.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476130322.973268.jpg
 
Back
Topp