Ønsket om et lite nurk.

Jeg har fått blødninger igjen i dag, så begynner å bli bekymret. :-(
Detter absolutt ikke noe kjekt.

Får ikke svar på HCG før etter helgen heller, så må bare leve i uvissheten fram til da.
Kan hende jeg går på legevakten i løpet av helgen.


Huff, ikke noe greit i det hele tatt :( vet så godt hvor fælt det er å gå rundt i uvitenhet, særlig når dette er så ønsket også!
Håper på det beste for deg ❤️
Kan også legge til at jeg blødde masse for en uke siden, type like mye som den dagen man blør mest ved menstrasjon, bare at det var over kun en times tid. Embryoet var fortsatt der inne dagen etter. Men nå vet jeg ikke hvordan ståa er akkurat nå da, kan ha mista denne uka. Uansett, det er ikke sikkert alt håp er ute for deg ❤️
Prøv å gjøre noe du synes er hyggelig, det kan hjelpe litt, selv om det ikke fjerner bekymringene. Jeg kjøper en sjokolade jeg liker godt, lager meg en kopp te og hører på lydbok mens jeg strikker. Det er ikke sikkert det hjelper for deg da, men anbefaler å gjøre noe som du synes er koselig :) ❤️
 
Huff, ikke noe greit i det hele tatt :( vet så godt hvor fælt det er å gå rundt i uvitenhet, særlig når dette er så ønsket også!
Håper på det beste for deg ❤️
Kan også legge til at jeg blødde masse for en uke siden, type like mye som den dagen man blør mest ved menstrasjon, bare at det var over kun en times tid. Embryoet var fortsatt der inne dagen etter. Men nå vet jeg ikke hvordan ståa er akkurat nå da, kan ha mista denne uka. Uansett, det er ikke sikkert alt håp er ute for deg ❤️
Prøv å gjøre noe du synes er hyggelig, det kan hjelpe litt, selv om det ikke fjerner bekymringene. Jeg kjøper en sjokolade jeg liker godt, lager meg en kopp te og hører på lydbok mens jeg strikker. Det er ikke sikkert det hjelper for deg da, men anbefaler å gjøre noe som du synes er koselig :) ❤️

Tok denne nå bare for å se hva den viste.
Forrige uke var den på 1-2, så noe stigning har det vært.
Har en til, så tar den om noen dager.
Om den går ned på antall uker, så har jeg jo uansett svaret mitt.

ImageUploadedByBV Forum1475246353.097369.jpg
 
Dette ser jo beroligende ut! Håper det bare er ei uskyldig blødning. Det er jo en del som har det i svangerskapet. :)

Ja det tenkte jeg også. :)
Håper at alt er fint.
16.november og uke 12 kan ikke komme raskt nok. :-D
Kan jo selvfølgelig gå gale etter det også, men er i alle fall mindre sjanse for det ❤️
 
Ja det tenkte jeg også. :)
Håper at alt er fint.
16.november og uke 12 kan ikke komme raskt nok. :-D
Kan jo selvfølgelig gå gale etter det også, men er i alle fall mindre sjanse for det ❤️
Det hører jo heldigvis til sjeldenhetene at det går galt etter uke 12. De fleste ikke-levedyktige foster går til grunne før det. Heier på spira di! :) :)
 
Tok denne nå bare for å se hva den viste.
Forrige uke var den på 1-2, så noe stigning har det vært.
Har en til, så tar den om noen dager.
Om den går ned på antall uker, så har jeg jo uansett svaret mitt.

Vis vedlegget 199846


Dette er jo absolutt positivt da ❤️ :)
Jeg fikk en ny gyn-time i går, og tross kraftige blødninger lever faktisk spiren fortsatt, og ble målt til 7+1 i går!
Så om du ikke har smerter er det gode sjanser for deg også :)
Fikk beskjed om at det fortsatt er igjen noe blod der som kan komme ut, eller bare tørke inn over tid. Det gir jo økt fare for SA, men har bestemt meg å bare være positiv inntil noe skjer.
Hvordan er det med deg i dag? ❤️
 
Dette er jo absolutt positivt da ❤️ :)
Jeg fikk en ny gyn-time i går, og tross kraftige blødninger lever faktisk spiren fortsatt, og ble målt til 7+1 i går!
Så om du ikke har smerter er det gode sjanser for deg også :)
Fikk beskjed om at det fortsatt er igjen noe blod der som kan komme ut, eller bare tørke inn over tid. Det gir jo økt fare for SA, men har bestemt meg å bare være positiv inntil noe skjer.
Hvordan er det med deg i dag? ❤️

Vurderer sterkt å kontakte en privatklinikk for tidlig ul. Men de vil nok ikke ta i mot meg før etter uke seks, som er på onsdag.

Jeg blør enda på morgen og kveld. Stopper i løpet av dagen også kommer det igjen.
Ellers så kjenner jeg alle symptomer enda, så det er jo for all del ikke sikkert at et er noe farlig.
Prøver å si det til meg selv i alle fall.

Tok en ny test i morges og den er like sterk.
 
Vurderer sterkt å kontakte en privatklinikk for tidlig ul. Men de vil nok ikke ta i mot meg før etter uke seks, som er på onsdag.

Jeg blør enda på morgen og kveld. Stopper i løpet av dagen også kommer det igjen.
Ellers så kjenner jeg alle symptomer enda, så det er jo for all del ikke sikkert at et er noe farlig.
Prøver å si det til meg selv i alle fall.

Tok en ny test i morges og den er like sterk.

Håper på det beste for deg! Og at blødningene roer seg. Sterk test er hvertfall bra :) Jeg var jo på ul 6+3, men ble målt til 6+0, og kunne ikke se ordentlige hjerteslag nå, så ble litt bekymret av det. Men så var det bare for tidlig.
Får håpe tida går fort fram til uke 6.❤️ Blødningene startet en gang i uke 5 for min del også.
 
Håper på det beste for deg! Og at blødningene roer seg. Sterk test er hvertfall bra :) Jeg var jo på ul 6+3, men ble målt til 6+0, og kunne ikke se ordentlige hjerteslag nå, så ble litt bekymret av det. Men så var det bare for tidlig.
Får håpe tida går fort fram til uke 6.❤️ Blødningene startet en gang i uke 5 for min del også.

Så bra at det går bra for deg nå. Håper spiren holder hele veien fram ❤️
Jeg håper jo at dette med testen er positive tegn. Og det at jeg enda har mye stikkinger i brystene, pluss veldig ømme nipler, kvalme, sult, hele tiden på do osv er jo ting jeg bare må fokusere på.
Håper dette bare er ufarlige blødninger. ❤️
 
Da er jeg kommet til 5+4.
Blødningene har enda ikke gitt seg, men det er ikke så mye nå.
Men det som kommer er mørkebrunt og det kom noe koagulert.

Når jeg våknet i dag så var jeg kjempe kvalm, og er det forsåvidt enda, så det er jo lov å håpe det er en bra ting.

Noen som har opplevd mørkebrun blødning uten at det har gått gale? :-(

Tok digital igjen i dag, og den viser enda 3+.
 
Da er jeg kommet til 5+4.
Blødningene har enda ikke gitt seg, men det er ikke så mye nå.
Men det som kommer er mørkebrunt og det kom noe koagulert.

Når jeg våknet i dag så var jeg kjempe kvalm, og er det forsåvidt enda, så det er jo lov å håpe det er en bra ting.

Noen som har opplevd mørkebrun blødning uten at det har gått gale? :-(

Tok digital igjen i dag, og den viser enda 3+.
Tenker at det kan være et godt tegn at blodet er koagulert, for da har du kanskje slutta å blø! Satser alle penga på at det er sånn ;)
 
Tenker at det kan være et godt tegn at blodet er koagulert, for da har du kanskje slutta å blø! Satser alle penga på at det er sånn ;)

Håper virkelig at det er det som er tilfellet. Men hva tenker du rundt det at det er så mørkt da? Det er liksom mørkt mørkt brunt. Er det gammelt liksom?

Skal uansett ringe legen i morgen og be om en ny HCG som de kan sammenligne med.
Om jeg ikke får henvisning til KK og tidlig ul, så går jeg privat for min egen del.
 
Håper virkelig at det er det som er tilfellet. Men hva tenker du rundt det at det er så mørkt da? Det er liksom mørkt mørkt brunt. Er det gammelt liksom?

Skal uansett ringe legen i morgen og be om en ny HCG som de kan sammenligne med.
Om jeg ikke får henvisning til KK og tidlig ul, så går jeg privat for min egen del.
Tror det betyr gammelt blod ja, og det er jo bra! Tyder på at kroppen har gitt seg med spottingen nå om det ikke kommer mer friskt. :) Lurt med hcg- sjekk, håper og tror at du får deg en positiv opplevelse med det!
 
Tror det betyr gammelt blod ja, og det er jo bra! Tyder på at kroppen har gitt seg med spottingen nå om det ikke kommer mer friskt. :) Lurt med hcg- sjekk, håper og tror at du får deg en positiv opplevelse med det!

Tok denne nå nettopp og den er absolutt ikke blitt svakere :)
Er kjempe kvalm, har halsbrann, ømme pupper og er veldig trøtt.
Så tror foreløpig at alt er bra med spiren min.

Men tenker uansett å ta en HCG-test for å være sikker :)
Tenker å gå på tidlig ultralyd i uke syv eller åtte i tillegg om HCG stiger som den skal :)

ImageUploadedByBV Forum1475433001.158521.jpg
 
Tok denne nå nettopp og den er absolutt ikke blitt svakere :)
Er kjempe kvalm, har halsbrann, ømme pupper og er veldig trøtt.
Så tror foreløpig at alt er bra med spiren min.

Men tenker uansett å ta en HCG-test for å være sikker :)
Tenker å gå på tidlig ultralyd i uke syv eller åtte i tillegg om HCG stiger som den skal :)

Vis vedlegget 200112
Den der var veldig veldig sterk da! Det var fine nyheter i det hele :)
 
Tok denne nå nettopp og den er absolutt ikke blitt svakere :)
Er kjempe kvalm, har halsbrann, ømme pupper og er veldig trøtt.
Så tror foreløpig at alt er bra med spiren min.

Men tenker uansett å ta en HCG-test for å være sikker :)
Tenker å gå på tidlig ultralyd i uke syv eller åtte i tillegg om HCG stiger som den skal :)

Vis vedlegget 200112
Det ser jo kjempebra ut ❤❤❤
 
Back
Topp