Ønsket om et lite nurk.

Ringte KK i dag, men fikk ikke Moen forklaring på hvorfor jeg ble avvist.
Har booket en time ho Austad diagnostikk på søndag kvart over fire, så da får jeg se hva som skjer inni der :)
Men kjenner jeg ble godt irritert på KK. Kunne gitt meg en forklaring i alle fall.

Du har vel rett på forklaring? Dårlig!

Men bra du har fått deg time :) Lykke til!
 
Bollen min hadde det veldig fint og alt så bra ut. Ble målt til 12 uker i dag, og jeg er overlykkelig ❤️❤️❤️
ImageUploadedByBV Forum1479059027.314700.jpg
ImageUploadedByBV Forum1479059038.983682.jpg
 
Vinket baby til dere? :)
 
Kjøpt det første plagget enda? :)
 
Hehehe ja ha kjøpt opp til flere plagg.
Men det meste er bodyer :)
Kjøpte en kjole i Spania, selv om jeg ikke vet kjønnet :) Men den var for fin til å gå forbi :-D
Skjønner deg godt :) mye fint der ute :) kanskje du kan legge ut bilder her av hva du har kjøpt :) er bare noen uker til du vet kjønn nå da :) får du gutt så har vi masse klær du kan få se gjennom å få hvis du vil :) vi hadde så veldig mye gutteklær :)
 
Hei Milla :) Hvordan går det med deg?

Hei snuppa ❤️

Har vært bortreist med jobben siste uken, så ikke vært her inne så mye.
Alt går veldig bra med meg. Formen er fin og magen vokser til.
Har kommet til det stadiet at jeg ikke kan skjule det lenger :)
Har fått time til ordinær ultralyd 27.desember, og jeg gleder meg så utrolig mye til å se om det blir gutt eller jente ❤️
Også er det fantastisk deilig å ikke måtte holde det skjult lenger.

Er forresten så utrolig glad på dine vegne.
Satt å smilte bredt til meg selv når jeg så at du hadde fått to streker.
Du og familien din fortjener bare det aller beste framover nå altså ❤️
 
Hei snuppa ❤️

Har vært bortreist med jobben siste uken, så ikke vært her inne så mye.
Alt går veldig bra med meg. Formen er fin og magen vokser til.
Har kommet til det stadiet at jeg ikke kan skjule det lenger :)
Har fått time til ordinær ultralyd 27.desember, og jeg gleder meg så utrolig mye til å se om det blir gutt eller jente ❤️
Også er det fantastisk deilig å ikke måtte holde det skjult lenger.

Er forresten så utrolig glad på dine vegne.
Satt å smilte bredt til meg selv når jeg så at du hadde fått to streker.
Du og familien din fortjener bare det aller beste framover nå altså ❤️

Blir så rørt av det du skriver jeg! :) Tenk det at du har kommet helt dit nå at du snaaart får et lite innblikk i hvem som er inne i magen din. Godt å slippe å skjule det må det også være. Jeg er jo ikke kommet over 8 ukersmilepælen enda til jul, men jeg regner med at jeg kommer til å si noe da, for disse middagene i jula har jo ofte litt drikke som tilbehør :)

Jeg har faktisk ikke delt nyheten med mannen min enda!! Testene er enda såpass svake, og jeg vil være "sikker" før jeg sier noe. For 2 pp siden opplevde jeg å få svake streker, men de utvikla seg ikke videre. Da fortalte jeg mannen at nå tror jeg det blir sommerbaby, men den gang ei. Om dette herlige mirakelet er ment to be så er termin mellom 7- 10 august :)
Mannen får vite om det 1. desember. Da får han noen ord og en positiv graviditetstest i kalendergave :)

Lille Mirakel er unnfanget bare dager etter bittelillesøster sin termindato. Syns det var fint at hun fikk sitt svangerskap i fred selv om hun bare var med her i kroppen halve løpet. Det kjennes godt, rett og fint at det ble sånn. I oktober var jeg på ei reise som var veldig viktig for meg, hvor jeg klarte å gi slipp på bittelille. Underbevisst hadde jeg knuget henne fast til meg her på jorden fordi det er vanskelig å gi slipp. Jeg hadde en sterk opplevelse med en terapeut som også hadde noen evner litt ut over det vanlige, som så lille bli passet på av familie som har gått før oss. Om man tror eller ikke på sånt så var det uansett et nydelig bilde å ha i sitt indre ❤ Når jeg hadde gitt slipp på henne var det først og fremst veldig veldig trist, men etterpå føltes det ut som at både jeg og henne var fri. Og... Dette nye vidunderet ble altså unnfanget på neste forsøk etter den reisa og rett etter hennes termindag.
Denne prosessen har vært så spesiell. Den har selvsagt vært aller mest trist. Men likevel så har den også vært vakker og spesiell, og den har knyttet oss som par tettere sammen. Jeg er så takknemlig for dette året og for lille Eva, alt det vi fikk selv om vi ikke fikk alt det vi ønsket så sterkt. Men vi fikk mye annet som vi prøver å ta lærdom av og som har gjort meg både mer følsom og enda sterkere.

Dette ble langt! :) Mye på hjertet!
Jeg er glad for å høre at det går så bra med deg, og jeg ser frem til å høre om milepælene dere har fremfor dere! ❤
 
Kjempefin :)
 
Back
Topp