Det håper jeg også Kanskje vi er i samme etg daHåper det snart skjer Jeg får se lille på ultralyd på tirsdag, og håper du får se din på ekte til da ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg også Kanskje vi er i samme etg daHåper det snart skjer Jeg får se lille på ultralyd på tirsdag, og håper du får se din på ekte til da ❤
Kjenner at jeg ikke akkurat gleder meg til å føde der neste år etter å lese disse svarene :O
Kjenner at jeg ikke akkurat gleder meg til å føde der neste år etter å lese disse svarene :O
Heilt enig !Har bare godt å si om fødeavdelingen på Ålesund sykehus[emoji173] Makan til gode og kompetente folk skal en lete lenge etter. Følte meg ivaretatt fra start til slutt.
Fødte i september-16. Det var veldig synd at det var så fullt, så det ble 3-mannsrom og mannen måtte sove hjemme. Men det er ikke de ansatte sin feil.
Noen som har født i vann på dette sykehuset? Erfaringer?
Trist at du opplevde dette.Fødte der våren 2016. Førstegangsfødende med en fødsel på rundt 30 timer.. Etter disse 30 timene uten mat og søvn fikk jeg vel ligge i sengen 1 time etter nurket var født før jeg ble kastet i dusjen. Sto i dujsen og blødde som en foss, ikke ante jeg hva som var normalt etter en fødsel da dette var første gangen, så plinget på hjelp og der kom ei lite behjelpelig dame som ba meg bare tørke meg. Kom inn på et tomt tremannsrom (heldigvis) da jeg var helt utslitt.. Dette var sent på kveld og far ble deretter sendt hjem av personalet, vi skjønte ikke hvorfor han ikke kunne sove der da rommet var helt tomt og jeg TRENGTE søvn/hjelp. Men nei, ut måtte han. Fikk lite til ingen hjelp gjennom natten. sov kanskje 1 time til sammen pga en unge som gråt og jeg ikke ante noe som helst. Her lå vi i tre dagen ALENE. Har aldri vært så glad før som den dagen vi fikk dra. Da hadde jeg allerede spurt dagen før om vi kunne dra for jeg ville ha hjelp, men legen hadde jo aldri tid til å ta sjekken. Oppsummering: Veldig trist opplevelse som førstegangsfødende.. Gjennom disse x timene jeg var der møtte jeg heldigvis noen veldig hjelpsomme jordmødre under fødselen, men etter fødsel var det triste greier