Tusen takkGratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye
Det er dessverre nye som dukker opp i dette underforumet
Så ville bare dytte denne opp for å spre litt håp.
Klemmer
Først fikk vi en gutt i 2014, herligste mennesket på jord! <3 I 2015 kom lillebror for tidlig 18+6, i 2016 mista vi 12+5 og i 2017 kom lillesøster som ligger ved siden av meg nå <3 Mista en gutt i år også, 19+6, men nå blir det ikke flere forsøk selv om det sikkert hadde gått bra neste gang igjen.
Fant ut for to dager siden at jeg er gravid igjen. Mistet for snart 4 mnd siden vår kjære lille jente i uke 21+5. Nå sitter jeg her gravid 4+1 og følelsene er mange. Jeg savner jenta mi uendelig masse fremdeles, men på samme tid gir dette et nytt håp til det å skape seg en familie. Men det er vondt å tenke på alt vi aldri skal få oppleve med henne, og at dersom dette svangerskapet går bra vil denne babyen mangle storesøstra si. Jeg er redd, har aldri mistet i spontanabort før, men er så redd for å miste nå at hver gang jeg går på do så er jeg redd. Hver murring og stikk i korsryggen merker jeg meg. Håper at når TUL er gjort om ca 4 uker og forhåpentligvis får bekreftet liv at dette roer seg. Har så lyst at dette skal gå bra<3
Åh jeg er så glad på dine vegne, og jeg håper så innmari at jeg også kan følge etter innen få måneder Det må være helt surrealistisk, og jeg kan bare forestille meg hvor mange tanker og følelser du har nå.
Var du engstelig for sa forrige graviditet? Jeg var livredd for det, både med henne jeg mistet nå nylig og med sønnen jeg har. Var nervøs hvert dobesøk og torde omtrent ikke se på papiret da jeg var så redd for at det skulle komme blod. Tenkte jo at etter 12 uker var det ikke noe å engste seg for lenger, men sånn var det jo altså ikke. Tror derfor for min egen del at jeg kommer til å være like engstelig for sa de første 12 ukene, men i tillegg for feil hele resten av svangerskapet.
Har ingen gode tips, men forstår absolutt bekymringene dine. Dette må bare gå bra, Amalje
Takk for at du deler. Dette må ha vært ufattelig tøft. Håper det går bra resten av svangerskapet nåDeler gjerne min historie også. Den er lang, men jeg prøver å gjøre den kort. Fikk to barn på rappen i 2006 og 2007. Da vi begynte å prøve på tredjemann på slutten gikk det ikke fullt så greit. Kort oppsummert:
SA uke 7, mars 2010
MA uke 17, juli 2010
MA uke 14, januar 2011
MA uke 13, juni 2011
MA uke 8, januar 2012
Flere SA uke 4-5 i løpet av 2012
Så kom hjerteplasteret vårt helt på slutten av 2013, og vi var egentlig ferdige. Men skjebnen ville det annerledes, og jeg kan nå legge på:
MA uke 14/15, desember 2015
SA uke 6, 2016
SA uke 11, november 2017
Og nå sitter jeg her, gravid igjen, 20+2. Uten å vite fasiten enda, men jeg har i alle fall kommet lenger enn de vi har mistet før.
Takk for at du deler. Dette må ha vært ufattelig tøft. Håper det går bra resten av svangerskapet nå