Å få baby etter å ha mistet ❤️

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Jeg husker så godt at jeg unngikk dette forumet da jeg var nygravid første gang. Å miste før uke 12 - det kunne jo skje, å miste etter uke 12 var noe jeg ikke ville forholde meg til. Men så skjedde det altså med meg. Jeg saumfarte forumet etter historier om at det OGSÅ kunne gå bra for dem som hadde mistet. Derfor tenkte jeg det ville være fint å ha en tråd her om at man kan få en lykkelig slutt, til oppmuntring for dem som venter og håper på et lite hjerteplaster.

I juli 2016 mistet jeg første gang, MA oppdaget i uke 13. Deretter ble jeg raskt gravid, men mistet datteren min i uke 27 i 2017. I januar 2018 fikk vi endelig en sprell levende og frisk gutt ❤️

En stor klem til deg som har det tungt i dag :Heartbigred
 
Er så glad på dine vegne! ❤️ Gleder meg til å forhåpentligvis kunne bidra i denne tråden i slutten av august :) Håper flere vil dele historier!
 
Jeg hadde en sa 6 uker på vei, og deretter en senabort 15 uker på vei. Etter det har jeg fått 2 friske barn :)
 
Jeg hadde først en sa uke 7, mistet så ei fullbåren jente 1 døgn etter fødsel. Etter det har jeg fått 2 fine friske gutter.
 
hei, spør på vegne av min svigerinne om det er noen som vet om noen facebook grupper. vet man skal ikke spørre om andre grupper.. Men hun trenger noen å snakke med men få ikke til å logge inn her
 
hei, spør på vegne av min svigerinne om det er noen som vet om noen facebook grupper. vet man skal ikke spørre om andre grupper.. Men hun trenger noen å snakke med men få ikke til å logge inn her

I forhold til det å miste? Eller det å gå gravid på nytt?
Englesiden.no dekker begge, Facebookgrupper så er det flere for første tilfellet, og noen for det å gå gravid igjen, men de er gjerne hemmelige
 
I forhold til det å miste? Eller det å gå gravid på nytt?
Englesiden.no dekker begge, Facebookgrupper så er det flere for første tilfellet, og noen for det å gå gravid igjen, men de er gjerne hemmelige


for alt mulig egentlig. Hun er bare full av spm. :/ spesielt det temaet med å gå en gang til da
 
for alt mulig egentlig. Hun er bare full av spm. :/ spesielt det temaet med å gå en gang til da
Men,hvorfor kan hun ikke bli med her? Det hjelper til meg :)
 
Så fint med en sånn tråd. Håper å kunne bidra med en fin fødselshistorie om en måneds tid, etter å ha mistet i uke 21 i fjor.
 
Fødte en gutt i uke 24. Det var for tidlig for han og han forlatte oss så fort som han kom..
Ma i uke 8
Sa i uke 6
Sa i uke 5
Sa i uke 5
Og nå i slutten av desember fikk vi en nydelig jente
 
Mistet Thea i magen i uke 36+5, måtte gjennom dødfødsel. mista så igjen i sa uke5, men nå sitter vi her med en herlig liten gutt på snart 4 mnd. :)
 
Jeg husker så godt at jeg unngikk dette forumet da jeg var nygravid første gang. Å miste før uke 12 - det kunne jo skje, å miste etter uke 12 var noe jeg ikke ville forholde meg til. Men så skjedde det altså med meg. Jeg saumfarte forumet etter historier om at det OGSÅ kunne gå bra for dem som hadde mistet. Derfor tenkte jeg det ville være fint å ha en tråd her om at man kan få en lykkelig slutt, til oppmuntring for dem som venter og håper på et lite hjerteplaster.

I juli 2016 mistet jeg første gang, MA oppdaget i uke 13. Deretter ble jeg raskt gravid, men mistet datteren min i uke 27 i 2017. I januar 2018 fikk vi endelig en sprell levende og frisk gutt ❤️

En stor klem til deg som har det tungt i dag :Heartbigred

Du er god :Heartred
 
Så godt å lese at det finnes noen solskinns historier der ute :)
 
Hei godt å høyre at de har godt bra til slutt for mange.
Mistet ved jul i 2016 i uke 28 her.
Tatt lang tid å bli gravid igjen. Men håper de kommer eit friskt barn i oktober 2018.
 
Hei godt å høyre at de har godt bra til slutt for mange.
Mistet ved jul i 2016 i uke 28 her.
Tatt lang tid å bli gravid igjen. Men håper de kommer eit friskt barn i oktober 2018.

Vi mistet også før jul 2016 i uke 28. Har termin igjen om 2 uker!! Jeg tenker MYE på dette å sette igang nå i uke 38. Er det noe du/andre her også har gjort/tenkt på?
Masse lykke til videre!
 
Mista en liten gutt i uke 21 i fjor, på tirsdag kom bittelillesøster til verden [emoji177]
 
Jeg fødte en stille gutt i november17, er nå 8+1 på vei med ny spire og håper vi kommer i mål denne gangen [emoji173]️

[emoji173]️ lykke til! Denne gangen blir det [emoji173]️
 
Back
Topp