Å få baby etter å ha mistet ❤️

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Veivalsa, 19 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. seilefru Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Tusen takk! Det skal jeg ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. seilefru Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Tusen takk for gode tanker ❤️❤️ Er en ekstremt tøff tid

3. LoffIMagen Elsker forumet Novemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Så utrolig trist å lese Seilefru❤️ Tenker på deg❤️

Last edited: 5 Jun 2020
  4. seilefru Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Tusen takk ❤️

5. Babydrømmen Betatt av forumet Vi som prøver :)

Lurer meg inn her, håper det går greit ❤️

litt om meg: Ble gravid med tvillinger etter 6 års prøving. Alt var fint gjennom hele svangerskapet. Fikk go oppfølging og innvilget keisersnitt i uke 38 siden jeg var førstegangsfødende og begge satt i sete. Hadde tett oppfølging mot slutten(3 ganger i uken). Da jeg kom til kontroll i ule 36 ble det oppdaget at ene tvillingen var død. Hele verden raste sammen, og det ble haste snitt. Det var tøft, og er fremdeles tøft. En berg og dalbane med følelser, alt på en og samme tid. Gla for den som overlevde, og knust over den vi mistet. Dårlig samvittighet om jeg var lei meg, for hadde jo en som levde og trengte meg. samtidig som jeg fikk dårlig samvittighet om jeg var glad, for jeg hadde en som ikke var der med oss.

Nå har jeg akkurat testet positivt, er bare 10 dpo og det er fremdeles tidlig. Er livredd for det jeg skal gå gjennom, samtidig som jeg er super glad. Kommer jeg til å få beholde barnet denne gangen, 1000 tanker og følelser på en og samme tid.

• Hjertelig Hjertelig x 12
  6. Forglemmegei8 Betatt av forumet Marshmallows2021 Himmelbarn Oktoberlykke 2019

Lurer meg også inn her..❤️ Mistet bittelillebror i uke 20 for ett år siden.
    Nå har vi akkurat fått positiv test igjen, og er både ekstremt takknemlig og livredd på samme tid. Det gjør enormt godt å lese noen av disse historiene deres❤️ Fin tråd❤️

• Hjertelig Hjertelig x 4
  7. Vanillaflower Gift med forumet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Vi som prøver :) Himmelbarn

Har lest gjennom denne tråden flere ganger og funnet en del støtte og trøst i den.
    Nå er jeg selv på 4+3 i nytt svangerskap :)

• Hjertelig Hjertelig x 4

Del denne siden