° IKM Uke 19 °

Å er så teit når syklusene begynner å surre! Håper bare det er en spire som graver seg ned istedet for tanta! :cat:

Takk :Heartred jeg håper så inderlig det! Googler neg i hjel etter seint positive tester.. synes jeg kaaanskje kunne skimte en skygge i dag (typ 10 min etter test), men jeg så nok bare syner!
 
850429F2-742B-402E-A347-ADD7DA3C3E8B.jpeg
Hvordan går det med deg FrøkenFryd? :D


Her har jeg endelig testet, ca 15 dpo!
Jubelen står ikke i taket etter 4 sa, men håper såklart :dance008
 
Ahh.. 11 dpo.. :sorry:o_O tempen og pulsen gikk opp et hakk i dag.. :oops:
 

Vedlegg

  • ECC01670-5B7B-45EB-B85C-E1909334D45F.jpeg
    ECC01670-5B7B-45EB-B85C-E1909334D45F.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 87
Last edited:
Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test! :) Jeg er 13 DPO i dag og venter mensen i morgen tidlig. Den pleier å komme med en gang jeg står opp, så hvis den ikke kommer, tar en jeg en test. Har ingen symptomer, og ingen godfølelse, men håper så inderlig!
 
Nå gikk spottingen over til blødning så da er det kjemisk på meg. Og 4. Spontanaborten på rad :smiley-angry017 slapp å vente lenge på blødningen denne gangen i det minste.
 
Ømme boobs, stikking i lysken, venter mensen lørdag eller søndag. Tok test i kveld, negativ. Kvise i fjeset er på vei, sikkert mensenkvisa. Håper virkelig syklusen er 25 dager og ikke kortere i d minste..
 
Flere som ikke synes det er spesielt godt med sex like før mens? :sorry: det er litt typisk tegn på at tanta er på vei her...
 
Da har uka kommet her tilslutt :) Og jeg kan settes på ferdig med denne pp! Noen av osd sees vel i neste gruppe uke 23, og til dere som fikk positiv denne gangen, GRATULERER!
 
Da kom mensen...
Og jeg må desverre prøve igjen neste runde.
Gratulerer til alle det klaffet for!

Etter at det klaffet så fort de to første gangene vi prøvde, som desverre endte i sa. Så trodde jeg ikke at det var det som skulle være vanskelig å bli gravid, men ja da var det visst sånn også.
 
Back
Topp