° IKM Uke 19 °

Hvordan går det med deg? ❤️:)

Mensen kom dagen etter den var forventet :shifty: Tok denne på IKM, ganske så negativ.
913DE27B-11A5-434F-8CB8-8B2C3CF5BACE.jpeg
 
Jeg er 14 DPO og har IKM i dag. Tok en test i morges siden mensen ikke hadde kommet i løpet av natta, mest fordi jeg ønsket å vite og ikke gå og sjekke etter mens hele dagen og så bli veldig skuffet. Hadde egentlig ingen forventninger om at den skulle være positiv, siden jeg har hatt så godt som null symptomer. Eneste jeg har tenkt var at puppene kanskje var litt større og litt ømme.

Jeg er ikke ekspert på tyding og synes ofte det er vanskelig å se streker på testene her inne (kanskje pga. skjermen min), men håper at denne er positiv? Det er en RFSU test ofte-strimmeltest, og hører om mange som får skygge på disse. Kan dette være skygge? Den er litt sterkere i virkeligheten, vanskelig å ta bilde av.

2d1jnea.jpg

9

Det ser jo ut til å være en kjempe fin gravid strek :)!!
 
NEG test, ikm i dag eller i morgen tror jeg.
 
Ikm i dag, fortsatt ikke noe tegn til den. Liten tro denne mnd så har ikke testet noe, kun hatt sex en gang:hilarious:(nesten flaut), og det var nok noen dager før eggløsning.
Får oppdatere når tante rød melder sin ankomst.

Gratulerer til alle dere med positive tester, håper de sitter helt til termin :Heartred
 
14 dpo, ikm i dag.. Det er ikke mange gangene jeg har gått over 28 dagers syklus! Men heksa kommer vel i mrg..
 

Vedlegg

  • F2D5BF15-A5E8-4560-9D17-3D182C45993B.jpeg
    F2D5BF15-A5E8-4560-9D17-3D182C45993B.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 54
Juhu og tante rød har så vidt ankommet! Blæ - også på kvelden - mellom 24 og 25 dagers syklus:yuck::yuck::yuck::yuck::yuck:
 
Hei. Hoppe fra ikm uke 18 jeg til hit.. skjønner ikke så mye av kroppen men tror EL var 27 april.

Så da:

mekanikerfrue- 33- B3(prøver på nr 3)- pp8 (MAfeb19)- el 27.4- ikm 11.05
Hvordan går det med deg? ❤️ :)
 
20190512_144032.jpg


Så mystisk dette er... jeg skulle hatt mensen på tirsdag, venter fortsatt.. i dag fikk jeg bare en sånn svaaaaak teit strek som nesten ikke synes (kanskje bittelitt sterkere enn i går). Jeg vil jo ha KLART svar på om dette er noe eller ikke :bored: lurer på om jeg skulle ta meg en tur til legen i morgen for å be om hcg blodprøve, så fremst jeg ikke begynner å blø da..
 
Vis vedlegget 297784

Så mystisk dette er... jeg skulle hatt mensen på tirsdag, venter fortsatt.. i dag fikk jeg bare en sånn svaaaaak teit strek som nesten ikke synes (kanskje bittelitt sterkere enn i går). Jeg vil jo ha KLART svar på om dette er noe eller ikke :bored: lurer på om jeg skulle ta meg en tur til legen i morgen for å be om hcg blodprøve, så fremst jeg ikke begynner å blø da..

Hos meg har blødningen som regel startet etter en uke når egget ikke har festet seg skikkelig , når kroppen finner ut av det. :)

Personlig ville jeg ventet en uke i alle fall før dratt til legen. Det er fort gjort å bli sendt videre i systemet og det beste er at kroppen finner ut av det selv :Heartred hcgprøver vil ikke gi så mye før du evt har tatt en til, og innen da har du kanskje et klart svar fra kroppen.
 
Hos meg har blødningen som regel startet etter en uke når egget ikke har festet seg skikkelig , når kroppen finner ut av det. :)

Personlig ville jeg ventet en uke i alle fall før dratt til legen. Det er fort gjort å bli sendt videre i systemet og det beste er at kroppen finner ut av det selv :Heartred hcgprøver vil ikke gi så mye før du evt har tatt en til, og innen da har du kanskje et klart svar fra kroppen.

Problemet er at jeg denne pp ikke er sikker på el-dagen da vi skulle ta det "chill" og ikke stresse, så jeg brukte ikke el-tester.. hadde sex hver dag i uken rundt el da. Men ikm var 7/5. Jeg hater å vente på svar, jeg er den mest utålmodige personen jeg kjenner. Det har gått snart 1 år med prøving, så tenkte det ville vært greit å dra til legen uansett sånn at vi kanskje kan få litt hjelp?
 
Back
Topp