° IKM Uke 19 °

Hvordan går det med deg? :) ❤️
Sorry glemt å oppdatere. Har helt merkelig syklus så har fått blødning/tr for 2 gang på 1 mnd nå :) så er ihvertfall ikke gravid :/
 
20190512_184601.jpg


Beklager virkelig alt maset fra meg dere! Jeg er bare så himla forvirra av disse testene. Klarer ikke la være o_O
 
Problemet er at jeg denne pp ikke er sikker på el-dagen da vi skulle ta det "chill" og ikke stresse, så jeg brukte ikke el-tester.. hadde sex hver dag i uken rundt el da. Men ikm var 7/5. Jeg hater å vente på svar, jeg er den mest utålmodige personen jeg kjenner. Det har gått snart 1 år med prøving, så tenkte det ville vært greit å dra til legen uansett sånn at vi kanskje kan få litt hjelp?

Ja da kan det jo være greit å ta det i samme slengen! Det kan jo ta tid. Vi har enda ikke kommet inn offentlig. Skal inn senest om en måned og regner med å komme inn privat rett før . Helgardering :hilarious:
 
Jeg skjønner deg veldig godt! Det er jo helt forferdelig å bare vente.

Hvor lenge har du hatt svake streker nå?

Jeg fikk vel første svake strek på torsdag? Syns kanskje streken er litt sterkere i dag, men jeg har gått fri for babyplan sine tester og har siden det brukt gtester fra både rfsu, lloyds og clearblue :wacky: så da er det litt vanskeligere å sammenlikne..
 
Vis vedlegget 297784

Så mystisk dette er... jeg skulle hatt mensen på tirsdag, venter fortsatt.. i dag fikk jeg bare en sånn svaaaaak teit strek som nesten ikke synes (kanskje bittelitt sterkere enn i går). Jeg vil jo ha KLART svar på om dette er noe eller ikke :bored: lurer på om jeg skulle ta meg en tur til legen i morgen for å be om hcg blodprøve, så fremst jeg ikke begynner å blø da..
Skimter noe på testen :)
 
Back
Topp