° IKM Uke 19 °

Trøtt og litt stikking i lysken, humørsvingninger som går ut mot samboer....
 
Trøtt og litt stikking i lysken, humørsvingninger som går ut mot samboer....

Akkurat det samme her! I dag har jeg i tillegg vært ekstremt sulten. IKM i morgen, så fyrer av en test før frokost :nailbiting:
 
Lykke til alle sammen!:Heartred Følger med på dere og håper dere får positiv test, enten nå eller neste (de som allerede har fått besøk av TR)..
Stor klem:love7
 
210FD55E-A90A-4BF8-A520-B48865FF3553.jpeg

Øverste er fra i dag(15 dpo), de andre er 11, 12 og 13. Er da 4 uker i dag sååå lykkelig og livredd :Heartbigred

Lykke til alle:love7
 
Jeg testet i dag (ikm) men ingen positiv test... men etter sa i januar har syklusen min blitt helt tullete. En gang var den på 30 dager, en gang 34 dager. Så er jo «bare» på dag 28.
Har vært kvalm i noen dager nå, men begynner å miste håpet..
 
Fortsatt ingen tr og negative tester.. Er 15 dpo i dag. Pleier å ha ganske regelmessige sykluser på 29-30 dager, i dag er cd31..
 
Fortsatt ingen tr og negative tester.. Er 15 dpo i dag. Pleier å ha ganske regelmessige sykluser på 29-30 dager, i dag er cd31..
Å er så teit når syklusene begynner å surre! Håper bare det er en spire som graver seg ned istedet for tanta! :cat:
 
Jeg testet i dag (ikm) men ingen positiv test... men etter sa i januar har syklusen min blitt helt tullete. En gang var den på 30 dager, en gang 34 dager. Så er jo «bare» på dag 28.
Har vært kvalm i noen dager nå, men begynner å miste håpet..

IKM i dag, men helt blank. Skjønner meg heller ikke helt på syklusen min. Har også vært kvalm, men nå skjønner jeg ikke stort. El kan kanskje ha kommet senere, tester igjen om en uke om ikke tr kommer..
52BFBEEF-DB2A-42C6-B849-3A2E4E16B015.jpeg
 
Back
Topp