° IKM Uke 19 °

Glemte å si jeg er 11 dpo og ikke morgenurin

Lå den lenge før du sjekka den? Så litt slik ut på fargestoffet. Men strek burde være strek:)
 
CD 20 og 5 dager til IKM. Tårene sitter løst, lite rasjonell - stakkars mann:confused::eek:
 
Tok en til nå.. :sorry: fortsatt 9 dpo! Ser ikke mye til strek her heller! Men noe ser jeg jo.. bedre lykke i mrg kanskje :rolleyes:o_O
Ser antydning der og ja! Heldig du! :D jeg og vil ha to streker. Mange her inne som får det denne pp
 
Min i dag ca 10 dpo. Dette er etter ca fem min.
 

Vedlegg

  • 85306499-D81A-4369-998C-671B5AA16C9F.jpeg
    85306499-D81A-4369-998C-671B5AA16C9F.jpeg
    14,1 KB · Visninger: 73
Verken mens eller spotting i sikte og jeg er nå på14 dpo.. venter noen dager til før jeg tester!
Har vært så lenge i detta gamet at jeg ikke orker å teste før litt senere..
Men jeg følge r gjerne led på dere andres tester? :)
Noen med nye streker idag? :)
 
13 dpo, ingen spotting:happy3 Masse menssmerter, så går å sjekker hele tiden! Hatt masse menssmerter i flere timer nå, og ikke skjedd enda. Bruker alltid å spotte minimum en dag I forveien, så den spottingen skal komme i dag! Går heller aldri på overtid, så i morgen får vi se :p ikke tatt test siden 11 dpo morgen siden jeg har såppas lite troa. Prøver å ikke håpe for mye nå heller
 
Fortsatt svak strek i dag 13dpo.
Litt spotting i går kveld og mårrest o_O

Tempen dalte skikkelig også,
 
Privat klinikk utredning ?
Jepp.. Var der i dag. Alt bra med slimhinnen og livmora. Men vi skal ta masse blodprøver begge to. Sjekke gener og antistoffer etc sånn jeg skjønte det.. Tanta har ikke kommet ennå, det gjør meg bare mer sur siden jeg VET jeg ikke er gravid. Vil ha ny pp asap!
 
Tr kom idag Må være feil på den testen som ble positiv igår. Jeg er knust . 14 mnd prøving. Jeg er så lei :smiley-angry017
 
Tr kom idag Må være feil på den testen som ble positiv igår. Jeg er knust . 14 mnd prøving. Jeg er så lei :smiley-angry017
Nei! Dette skulle være din PP! ❤️ ❤️
 
Tr kom idag Må være feil på den testen som ble positiv igår. Jeg er knust . 14 mnd prøving. Jeg er så lei :smiley-angry017

Så leit :( sender deg mange gode klemmer :Heartpink
 
Jepp.. Var der i dag. Alt bra med slimhinnen og livmora. Men vi skal ta masse blodprøver begge to. Sjekke gener og antistoffer etc sånn jeg skjønte det.. Tanta har ikke kommet ennå, det gjør meg bare mer sur siden jeg VET jeg ikke er gravid. Vil ha ny pp asap!
Det var flott at du kom tidligere til. Samme her ny pp her og men testen er nesten blanke no. Tempen rett under coverline linja. Så Tr kommer nok i morgon.
 
Tok ny test nå og den var 100% negativ. Så da er det bare å forberede seg på neste pp. To uker til ny sjans folkens :rolleyes:
 
Back
Topp