° IKM Uke 19 °

Ca 9 dpo og blenda test :cool::rolleyes:
 

Vedlegg

  • 9ACE97B6-1100-4BA1-9B7A-79B5573AB37F.jpeg
    9ACE97B6-1100-4BA1-9B7A-79B5573AB37F.jpeg
    29,5 KB · Visninger: 51
Oi, tok en for gøy nå i formiddag. Strimmeltest fra ebay, er 10 mg og jeg har sett skyggestreker men denne er jo nesten sterk...? Tok derfor clearblue for å dobbeltsjekke men ser disse er negative, og er 25 mg. Hva mener dere? Er det grunn til håp?
 

Vedlegg

  • preg.JPG
    preg.JPG
    19,7 KB · Visninger: 104
  • preg2.JPG
    preg2.JPG
    17,7 KB · Visninger: 100
Oi, tok en for gøy nå i formiddag. Strimmeltest fra ebay, er 10 mg og jeg har sett skyggestreker men denne er jo nesten sterk...? Tok derfor clearblue for å dobbeltsjekke men ser disse er negative, og er 25 mg. Hva mener dere? Er det grunn til håp?
Glemte å si jeg er 11 dpo og ikke morgenurin
 
Her kom det brått en svak positiv test. Er 12 eller 13 dpo i dag...

Er da gravid for 3. Mnd. På rad, og føler meg lite trygg på at denne utvikler seg normalt (alt for sen og svak positiv til meg å være synes jeg..)

Krysser alt som krysses kan for at det endelig skal være en terminspire :nailbiting::signs003
 
Her kom det brått en svak positiv test. Er 12 eller 13 dpo i dag...

Er da gravid for 3. Mnd. På rad, og føler meg lite trygg på at denne utvikler seg normalt (alt for sen og svak positiv til meg å være synes jeg..)

Krysser alt som krysses kan for at det endelig skal være en terminspire :nailbiting::signs003

Gratulerer!!:love7 Krysser fingrene for deg!
 
Æsj altså, tappen har flyttet seg nedover.... Den her prøvingen gjør meg så sinnsykt skuffa hver eneste gang.. Selv de 3 gangene jeg har blitt gravid, det ender jo aldri i barn for oss:( Så lei etter 2 år altså.... Får ikke time til utredning på sykehuset før senest 1 oktober.. Noe som vil si tidligst august.... Vurderer å gjøre det privat..
 
Æsj altså, tappen har flyttet seg nedover.... Den her prøvingen gjør meg så sinnsykt skuffa hver eneste gang.. Selv de 3 gangene jeg har blitt gravid, det ender jo aldri i barn for oss:( Så lei etter 2 år altså.... Får ikke time til utredning på sykehuset før senest 1 oktober.. Noe som vil si tidligst august.... Vurderer å gjøre det privat..
Privat klinikk utredning ?
 
Oi, tok en for gøy nå i formiddag. Strimmeltest fra ebay, er 10 mg og jeg har sett skyggestreker men denne er jo nesten sterk...? Tok derfor clearblue for å dobbeltsjekke men ser disse er negative, og er 25 mg. Hva mener dere? Er det grunn til håp?
Testane fra ebay er noko skuffandes og gjør det lykkelig ei lita stund til CB sier det motsatte. Håper det er noe på gang.
 
Om jeg legger godvilja til, så kanskje jeg kan se noe.. men tviler! :oops:

Den er der iallefall ;) redigerte litt på bilde for å få fram bedre. Krysse fingre for at det er spire!!
 

Vedlegg

  • 9ACE97B6-1100-4BA1-9B7A-79B5573AB37F.jpeg.jpg
    9ACE97B6-1100-4BA1-9B7A-79B5573AB37F.jpeg.jpg
    63,6 KB · Visninger: 58
Testane fra ebay er noko skuffandes og gjør det lykkelig ei lita stund til CB sier det motsatte. Håper det er noe på gang.
Vi satser på det, har flere symptomer. De fra eBay er mer sensitive enn de jeg har fra clear blue så krysser alt jeg har i mellomtiden :woot:
 
Tok en til nå.. :sorry: fortsatt 9 dpo! Ser ikke mye til strek her heller! Men noe ser jeg jo.. bedre lykke i mrg kanskje :rolleyes:o_O
 

Vedlegg

  • 59317B9F-BB4B-4CA2-ADA6-7AC8D626258C.jpeg
    59317B9F-BB4B-4CA2-ADA6-7AC8D626258C.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 57
Back
Topp