Okeiii this is excitingFun fact: samboer pleier å bli mer kvalm og oppblåst enn meg og datter vil være "baby" igjen, allerede før positiv test. Begge startet med det i går

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okeiii this is excitingFun fact: samboer pleier å bli mer kvalm og oppblåst enn meg og datter vil være "baby" igjen, allerede før positiv test. Begge startet med det i går

Sympatisymptomer. Han har lagt på seg i alle svangerskapene og hehe. Søtt, men til tider litt irriterende når han har klaget mer enn megOkeiii this is exciting![]()
![]()
Hmm, hvis den streken i går var reel så vil du jo mest sannsynlig se mer i dag. Men da vil du jo også se enda mer i morgen. Vanskelig valg! Håper for degVurderer å vente til i morgen med å teste, siden jeg bare har en tidligtest igjen. Redd jeg ikke skal se noe særlig forskjell i dag

Oj, svak strek på vanligtest nå innenfor tidenHmm, hvis den streken i går var reel så vil du jo mest sannsynlig se mer i dag. Men da vil du jo også se enda mer i morgen. Vanskelig valg! Håper for deg![]()
Den er positiv! GratulererOj, svak strek på vanligtest nå innenfor tiden

Wæææ tror jeg er gravid. Ikke rart jeg er kvalm, når hcg må ha steget raskt. Sterkere strek med mer farge enn tidligtestene i gårDen er positiv! Gratulerer![]()
![]()
Gratulerer så mye!Var for ivriv med test til monitor, før test vinduet hehe

Ja, kan tyde på at kroppen merker noe eller begynner å jobbe med noe allerede før hcgGratulerer!
Når hcg kommer inn i bildet kan vel tempen gå både den ene og andre veien så sikkert det som ligger bak at den har stupt nedover de siste dagene
Jaaaa! Sååå fint! Nå ble jeg glad! Gratulerer sååå mye!![]()
Tusen takk, føles helt uvirkelig ut at jeg får ny sjangseGratulerer så mye![]()
Har en stund følt at dette kom til å være den siste ppen det var mulighet. Tenk om det stemmer i positiv forstandJeg håper det lille frøet vil vokse seg stor og fin!!Tusen takk, føles helt uvirkelig ut at jeg får ny sjangse![]()
Har en stund følt at dette kom til å være den siste ppen det var mulighet. Tenk om det stemmer i positiv forstand