Håper på et lite mirakel til - MA

Noen som har tips til folat for de over 40? Har brukt aktivt folat i dråper til nå, men de to siste dagene blir jeg kvalm av kokosoljesmaken

Gratulerer så mye med spiren :love017 :dance011 :hello2 :talk017 :dummy: :dummy1::cool05:dance011:gen014:happy093:hug007:love7:Heartblue:Heartpink

Omg her har jeg gått glipp av dagens nyheter!!! :excited001

Herregud for en berg og dalbane denne syklusen har vært for deg, siste melding jeg fikk med meg var «tempdropp så nå kommer vel TR», shit for en helomvendig!

Utrolig glad på dine vegne og gråter noen gledestårer for deg, helt fantastisk! :sad010:Heartred

Vi heier spiren helt i mål til juni 2026 :wav:wav:wav

Omg her har jeg gått glipp av dagens nyheter!!! :excited001

Herregud for en berg og dalbane denne syklusen har vært for deg, siste melding jeg fikk med meg var «tempdropp så nå kommer vel TR», shit for en helomvendig!

Utrolig glad på dine vegne og gråter noen gledestårer for deg, helt fantastisk! :sad010:Heartred

Vi heier spiren helt i mål til juni 2026 :wav:wav:wav
Ja, helt uvirkelig. Anderledes kan være bra tydeligvis. Og det syke tempdroppet i dag, aldri målt så lavt hehe. Tror jeg legger tempingen på hyllen.

Åå du er god :Heartred Nå må du bare komme etter meg :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ja, helt uvirkelig. Anderledes kan være bra tydeligvis. Og det syke tempdroppet i dag, aldri målt så lavt hehe. Tror jeg legger tempingen på hyllen.

Åå du er god :Heartred Nå må du bare komme etter meg :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Ja jeg lo når du skrev at du var visst ikke øgle likevel :hilarious: Ja det er jo lov å håpe på å komme etter deg :angelic::Heartred

Kanskje hormoner som øker mer. Leste at tempen kan bli lavere av høyere østrogen. Fikk østrogenøkning lenge før eggløsning denne ppen
Interessant! Ja først tenkte jeg at min PP gikk rettt i vasken med de temperaturmålingene, men jeg har jo egentlig ikke grunnlag for å si det, kan være som du sier at det er andre grunner til at temperaturen oppfører seg rart som ikke nødvendigvis ødelegger sjansene denne syklusen. Uansett er sjansene sinnsykt lave for meg naturlig (uten at jeg vet årsaken bare basert på årevis uten prevensjon og prøving), men de er jo ikke null så det er lov å håpe :smiley-angelic003

Wow! Så kjekt å komme inn til så tydelig positiv babystrek:dummy1::dummy::talk017 gratulera:D

Glemte å skrive symptomer for i går visst
10dpo:

Kvalm, tror det er pga blodsukkeret, så må småspise
Svimmel hvis jeg ikke har spist på en stund. Måtte sette meg ned når jeg så på sprint på tven
Litt lettere andpusten, men blodoksygennivået mitt er høyere på natt enn vanlig
Økt puls og stressmålinger
Litt sterkere luktesans, men ikke like ille som dagen før
Gassy, særlig på morgenen
Svake stikk og ømt når jeg ligger på siden
Trøttere og måtte legge meg før, selv uten melatonin
Litt hodepine

Last edited:
Back
Topp