Åå det var fint sagtVirker som hun har en snill og god mamma![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå det var fint sagtVirker som hun har en snill og god mamma![]()

Jeg fikk folat på resept, 1 mgNoen som har tips til folat for de over 40? Har brukt aktivt folat i dråper til nå, men de to siste dagene blir jeg kvalm av kokosoljesmaken

Ja, helt uvirkelig. Anderledes kan være bra tydeligvis. Og det syke tempdroppet i dag, aldri målt så lavt hehe. Tror jeg legger tempingen på hyllen.Omg her har jeg gått glipp av dagens nyheter!!!
Herregud for en berg og dalbane denne syklusen har vært for deg, siste melding jeg fikk med meg var «tempdropp så nå kommer vel TR», shit for en helomvendig!
Utrolig glad på dine vegne og gråter noen gledestårer for deg, helt fantastisk!
Vi heier spiren helt i mål til juni 2026![]()
Nå må du bare komme etter meg 

Ja jeg lo når du skrev at du var visst ikke øgle likevelJa, helt uvirkelig. Anderledes kan være bra tydeligvis. Og det syke tempdroppet i dag, aldri målt så lavt hehe. Tror jeg legger tempingen på hyllen.
Åå du er godNå må du bare komme etter meg
![]()
Ja det er jo lov å håpe på å komme etter deg 

Har du hatt sånn rar tempgraf før?Ja jeg lo når du skrev at du var visst ikke øgle likevelJa det er jo lov å håpe på å komme etter deg
![]()
Nei første gang, jeg har hatt ganske stabilt temperaturmønster og stabile sykluser, men det er nok utvilsomt ivf stimulering som har påvirketHar du hatt sånn rar tempgraf før?

Kanskje hormoner som øker mer. Leste at tempen kan bli lavere av høyere østrogen. Fikk østrogenøkning lenge før eggløsning denne ppenNei første gang, jeg har hatt ganske stabilt temperaturmønster og stabile sykluser, men det er nok utvilsomt ivf stimulering som har påvirket![]()
Interessant! Ja først tenkte jeg at min PP gikk rettt i vasken med de temperaturmålingene, men jeg har jo egentlig ikke grunnlag for å si det, kan være som du sier at det er andre grunner til at temperaturen oppfører seg rart som ikke nødvendigvis ødelegger sjansene denne syklusen. Uansett er sjansene sinnsykt lave for meg naturlig (uten at jeg vet årsaken bare basert på årevis uten prevensjon og prøving), men de er jo ikke null så det er lov å håpeKanskje hormoner som øker mer. Leste at tempen kan bli lavere av høyere østrogen. Fikk østrogenøkning lenge før eggløsning denne ppen

Omg!!! Dette er babystrek!!Oj, svak strek på vanligtest nå innenfor tiden

Ja, så gladOmg!!! Dette er babystrek!!![]()
![]()

Herregud du ER JO GRAVID!! Jeg har ikke fulgt meg her i dag jegMonitor slo ut nå allerede på 10dpo og

gratuleraHerregud du ER JO GRAVID!! Jeg har ikke fulgt meg her i dag jeg![]()
Gratulerer så mye!!!
![]()
Tusen takk dereWow! Så kjekt å komme inn til så tydelig positiv babystrekgratulera
![]()
Ble litt overrasket over stigningen selv. Tenk at jeg er gravid igjen