Håper på et lite mirakel til - MA

Symptomer 9dpo:
En del luft i magen
Kvalme, bedre med mat (har ofte kvalme dpo)
Sterk luktesans, ble kvalm av lukten av røyk, fra bil som kjørte forbi og lukte er vondt i blomsterbutikk (Har skjedd før uten svangerskap)
Sentrerte smerter i underlivet etter at jeg la meg
Jernsmak i munnen etter tannpuss

Vurderer å vente til i morgen med å teste, siden jeg bare har en tidligtest igjen. Redd jeg ikke skal se noe særlig forskjell i dag

Vurderer å vente til i morgen med å teste, siden jeg bare har en tidligtest igjen. Redd jeg ikke skal se noe særlig forskjell i dag
Hmm, hvis den streken i går var reel så vil du jo mest sannsynlig se mer i dag. Men da vil du jo også se enda mer i morgen. Vanskelig valg! Håper for deg :Heartred

Hmm, hvis den streken i går var reel så vil du jo mest sannsynlig se mer i dag. Men da vil du jo også se enda mer i morgen. Vanskelig valg! Håper for deg :Heartred
Oj, svak strek på vanligtest nå innenfor tiden

Vedlegg

• 20250919_070505.jpg
    20250919_070505.jpg
    1,6 MB · Visninger: 87
Haha snakk om bunn 34.6, aldri målt så lavt. Bunn pleier å være på 35.0-35.1. Kanskje tidenes festedipp?

Temp med måler en time etter at jeg stod opp er 37.8, så har heldigvis ikke blitt øgle

Vedlegg

• Screenshot_20250919_073937_FF App.jpg
    Screenshot_20250919_073937_FF App.jpg
    312,4 KB · Visninger: 39
Gratulerer! :love7
Når hcg kommer inn i bildet kan vel tempen gå både den ene og andre veien så sikkert det som ligger bak at den har stupt nedover de siste dagene

Back
Topp