Veldig også, jeg er så flink til å gå inn og like i farta, så tenker jeg og skrive seinere også glemmer jeg det. Eller leser når folk skriver til meg, så skal jeg svare så glemmeboken det også. Så titter jeg i dageboken som nå og vips så husker jeg detHaha gravidhjerne
Synes den var kjempesøt! Fant du den?
Det nærmer seg med ul, da! Blir veldig spennende om du har rett
Det er helt sprøtt å tenke på! Helt fra jeg var liten har jeg gledet meg til graviditet og baby, det var liksom "meningen med livet". Og nå er det over?? Skummelt å tenke på
Jeg har alltid hatt bakovervendt livmor og var veldig redd jeg ikke skulle få den fine gravidmagen pga det. Men jeg har fått tidlig mage med alle 3nå har jeg bikket over til 3 trimester, så nå går det mot tyngre tider
![]()

Nei, har glemt det også
var på senteret og kjøpte nye sko i går..Nå er det ikke mange dager igjen, gleder meg masse og håper fortsatt at alt er bra med lille i magen, er så redd det plutselig skal komme noen avvik
Vet, det er veldig trist å tenke på.. Men, vi er virkelig heldige som snart skal ha en liten en hver. Herregud, nå er det ikke lenge til November heller
du er vel i uke 30 nå?Kunne du ta Utvendig UL på TUL? Jeg var 12+0 og måtte ta innvendig, nå Jeg var gravid med mini så gikk det fint utvendig uke 11+4, merkelig så fort det endrer seg

Kjenner livmoren godt nå, den er under navelen

nå har jeg bikket over til 3 trimester, så nå går det mot tyngre tider 
) så var det første frostnatt det året! Så langt unna der i år enda hehe.
Bare å gå en liten runde med bikkja og det blir 1 time nedkjøling foran vifta

er det mye arbeid med svangerskapsdiabetes? Jeg var på grensen sist… ikke at jeg vet om det betyr noe… men.. ender sikkert opp med det nå ser jeg for meg 
Jo der gjemmer det seg en frisk liten Jente