Fra 3kløver til 4kløver.. Februar 2026 (gravid)

Det er Newbie :love017 så spennende! Går nok fort til 11 september! Har du en følelse? :D

Ikke sant! Trenger ikke å gå sååå fort :hilarious: vil nyte denne tiden ekstra godt ❤️

Ser den, blir så mye kjekkere når du kjenner bevegelse og har stor mage å vise frem. Akkurat her jeg er nå (26+3) er helt perfekt! Magen er tydelig gravid-mage, men ikke for tungt eller noe vondt + masse liv fra baby i magen :love017:love017
Herregud, var sikker på at jeg hadde svart deg også ser jeg nå at jeg ikke har. Jeg er så lost noen ganger :hilarious:

Jeg var å titta på Newbie før jeg kjøpte det sette, nå må jeg opp å finne den bodyen. Den var nydelig :love017

Er ikke lenge igjen nå, bare 16 dager :happy093har en liten følelse på jente, men er så redd for å si noe også. Er vanskelig å vite :) blir så glad uansett kjønn, men frøkna ønsker seg en lille søster siden hun tar to brødre, og det kan jeg skjønne :Heartred Vi tok tingretten her og det slo ut på jente. Da smilte hun bredt :Heartred

Viktig å nyte denne tiden, for det er den aller siste, rart å tenke på at man faktisk skal komme til den enden på livet også :Heartred

Du er i den fine tiden, gleder meg til jeg kommer dit også. Godt at den ikke er tung og vond.. Jeg hadde faktisk et kjempe fint svangerskap med han minste, jeg ble aldri så stor med han. De to eldste ble jeg gigantisk. Tror det er noe med at jeg har fått bakovervendt livmor, nå er den enda mere bakover så tenker jeg kanskje blir enda mindre nå. Vet du om du har det?

Ååå er så misunnelig på at du er kommet så langt og har så fin liten babybump allerede! Er spent på når min bump dukker opp denne gangen, men først må jeg komme meg til 5+0, som er i morgen da :laughing001 så noen uker til..
Åååh søte deg, vips så er det du som går å strutter med magen :love017 det føles som en evighet til, men egentlig så går det fort. Man bare merker det ikke selv :hilarious:

Tenk at nå etter klokken 00:00 så er du 5 uker allerede. Jeg gikk inn i ny uke hver onsdag med den minste, følte at ukene bare suste av sted. Nå er det hver mandag i sneglefart :hilarious::love017

Bare 16 dager til OUL! Herlighet :love017 blir spennende å se hvem som gjemmer seg der inne! Rart med det, hvor viktig det er gitt disse jentene med småsøstre :knegg::love017

Bare 16 dager til OUL! Herlighet :love017 blir spennende å se hvem som gjemmer seg der inne! Rart med det, hvor viktig det er gitt disse jentene med småsøstre :knegg::love017
Akkurat 14 dager i dag :happy093 Er så spent på hva som gjemmer seg i magen. Skjønner at hun ønsker det, hun har jo 2 brødre :Heartpink Jeg tror jeg heller mot at det er en jente denne gangen. Ringtesten sa også jente, blir spennende å se :love017

Blir spennende å se hvem som gjemmer seg i magen:dummy1::binkybaby:dummy:

Akkurat 14 dager i dag :happy093 Er så spent på hva som gjemmer seg i magen. Skjønner at hun ønsker det, hun har jo 2 brødre :Heartpink Jeg tror jeg heller mot at det er en jente denne gangen. Ringtesten sa også jente, blir spennende å se :love017
Jeg og føler jente på deg! :joyful: Enn at du er så nære OUL!! Wooow :smug:

Blir spennende å se hvem som gjemmer seg i magen:dummy1::binkybaby:dummy:
Jeg og føler jente på deg! :joyful: Enn at du er så nære OUL!! Wooow :smug:
I dag var jeg hos Jordmor og hjerte lå på 150 så hun tipper det er en jente. Jeg tror også det, for minste gutten lå på 140. Når jeg var på UL i uke 8 og 12 så lå det på 160. Så blir spennende og se om det stemmer. Føler veldig at det er en jente selv :love017 leste en teori at jo eldre man er når man blir gravid, større er sjansen for en jente?

I dag var jeg hos Jordmor og hjerte lå på 150 så hun tipper det er en jente. Jeg tror også det, for minste gutten lå på 140. Når jeg var på UL i uke 8 og 12 så lå det på 160. Så blir spennende og se om det stemmer. Føler veldig at det er en jente selv :love017 leste en teori at jo eldre man er når man blir gravid, større er sjansen for en jente?
Det har jeg også hørt og mener det va forskning som pekte på desto eldre far er, desto høyere er sannsynligheten for jente :love2

Det har jeg også hørt og mener det va forskning som pekte på desto eldre far er, desto høyere er sannsynligheten for jente :love2
Så gøy :HeartpinkHan ble 39 år nå 8 august, så begynner å komme opp i årene han å :hilarious:

Gravid Uke 16+4 :Heartred

Var hos Jordmor i går, og det var så koselig å se henne igjen. Hun bare strålte og syntes det var så gøy at vi skulle ha en til etter minstemann. For når han var baby så sa hun, dere skal ikke ha en til da? Så vi snakket sammen om det når hun var hjemme hos oss etter at han ble født.. Hun fikk nemlig en attpåklatt og hun og mannen angrer senere på at de ikke fikk en til :Heartred

Men, oppi det hele så har hun henvist meg til Ahus siden jeg må bli fulgt tett når det kommer til svangerskapsdiabetes. Jeg har egentlig ikke vært så flink på maten i det siste, og fikk streng beskjed om at nå kan jeg ikke lukte på sjokoladen engang. Syntes det var fint å komme til henne og snakke om det og få vite eksakt hva blodsukkeret skal ligge på og masse annet info om det her. For jeg kan jo ingenting. Så jeg har trodd blodsukkeret mitt har vært innfor, men det har vært mye fint og mye som ikke er greit. Så etter full skjerpings fra i går så har blodsukkeret mitt nå vært fint siden.. Så nå blir det fullstendig Nazi regime på meg og mat. Syntes ikke det er noe vanskelig heller, så tar det her på strak arm :)

Det er så mye søtt babytøy:love017 En god unnskyldning for shopping:hilarious:
Definitivt :love017 Blir bedre når vi får vite hva det er. Da skal alt jeg har sorteres. Blir det gitt, trenger vi ikke så mye klær, blir det jente så blir det sortering og selge det som er veldig gutt og beholde det jente kan bruke. Gleder meg til 11 september :happy093

Definitivt :love017 Blir bedre når vi får vite hva det er. Da skal alt jeg har sorteres. Blir det gitt, trenger vi ikke så mye klær, blir det jente så blir det sortering og selge det som er veldig gutt og beholde det jente kan bruke. Gleder meg til 11 september :happy093

Mhm, har tenkt å bruke alt vi har om igjen fra guttene❤️ Har så mange fine omslagsbodyer, men kommer da til å supplere med masse rosa :love7 :Heartpink Har kjøpt i masse fine farger guttene, så gleder meg til å bruke de om igjen❤️

Jaaah, skikkelig spennende:smiley-bounce012snart vet du hvem som gjemmer seg i magen:nailbiting::love7:binkybaby

Mhm, har tenkt å bruke alt vi har om igjen fra guttene❤️ Har så mange fine omslagsbodyer, men kommer da til å supplere med masse rosa :love7 :Heartpink Har kjøpt i masse fine farger guttene, så gleder meg til å bruke de om igjen❤️

Jaaah, skikkelig spennende:smiley-bounce012snart vet du hvem som gjemmer seg i magen:nailbiting::love7:binkybaby
Ja, det er det jeg tenker og gjøre også :love017 Har veldig mye som kan passe jente og rosa, Lilla osv kan jo blandes med mye andre farver… Håper denne uken går fort, for det er ultralyd uken etter :happy093

Skogstur

I dag har jeg vært på 3 1/2 times tur med hunden, minste mann og min søster. Skikkelig deilig :)
Har ikke vært på så langtur siden før jeg ble gravid.
Målet er nå og kommen gang med langturer igjen.
Men, må innrømme at det ble et mareritt de siste minuttene hjem med et bekken som var på kurs til å streike :hilarious:
Tror jeg ikke skal ta en så lang tur igjen neste gang..

IMG_9854.jpeg
IMG_9855.jpeg
IMG_9856.jpeg

Skogstur

I dag har jeg vært på 3 1/2 times tur med hunden, minste mann og min søster. Skikkelig deilig :)
Men, må innrømme at det ble et mareritt de siste minuttene hjem med et bekken som var på kurs til å streike :hilarious:

Vis vedlegget 468575Vis vedlegget 468576Vis vedlegget 468577
Så deilig med skogstur og fine minner :love7 Men ja kanskje ikke så lang med bekkenprobøemer neste gang så det ikke blir så slitsomt :Heartred

Skogstur

Vis vedlegget 468575Vis vedlegget 468576Vis vedlegget 468577

Ser nydelig ut :love7 Er så deilig å gå i skogen- men kanskje korte litt ned på turen neste gang, ja:p

Så deilig med skogstur og fine minner :love7 Men ja kanskje ikke så lang med bekkenprobøemer neste gang så det ikke blir så slitsomt :Heartred
Ser nydelig ut :love7 Er så deilig å gå i skogen- men kanskje korte litt ned på turen neste gang, ja:p
Var en nydelig tur, elsker skogen og høsten :love7 Men, blir ikke en like langtur neste gang. Var så sliten og ødelagt i går. Så det tok virkelig på :hilarious: er veldig typisk meg å ta i litt ekstra

Herregud, var sikker på at jeg hadde svart deg også ser jeg nå at jeg ikke har. Jeg er så lost noen ganger :hilarious:

Jeg var å titta på Newbie før jeg kjøpte det sette, nå må jeg opp å finne den bodyen. Den var nydelig :love017

Er ikke lenge igjen nå, bare 16 dager :happy093har en liten følelse på jente, men er så redd for å si noe også. Er vanskelig å vite :) blir så glad uansett kjønn, men frøkna ønsker seg en lille søster siden hun tar to brødre, og det kan jeg skjønne :Heartred Vi tok tingretten her og det slo ut på jente. Da smilte hun bredt :Heartred

Viktig å nyte denne tiden, for det er den aller siste, rart å tenke på at man faktisk skal komme til den enden på livet også :Heartred

Du er i den fine tiden, gleder meg til jeg kommer dit også. Godt at den ikke er tung og vond.. Jeg hadde faktisk et kjempe fint svangerskap med han minste, jeg ble aldri så stor med han. De to eldste ble jeg gigantisk. Tror det er noe med at jeg har fått bakovervendt livmor, nå er den enda mere bakover så tenker jeg kanskje blir enda mindre nå. Vet du om du har det?
Haha gravidhjerne :laughing001

Synes den var kjempesøt! Fant du den? :)

Det nærmer seg med ul, da! Blir veldig spennende om du har rett :love7

Det er helt sprøtt å tenke på! Helt fra jeg var liten har jeg gledet meg til graviditet og baby, det var liksom "meningen med livet". Og nå er det over?? Skummelt å tenke på :hilarious:

Jeg har alltid hatt bakovervendt livmor og var veldig redd jeg ikke skulle få den fine gravidmagen pga det. Men jeg har fått tidlig mage med alle 3 :confused005 nå har jeg bikket over til 3 trimester, så nå går det mot tyngre tider :laughing001

Back
Topp