Kjempe koselig, er ikke mye. Men, føler meg så heldig med de små sjeldne bevegelseneSåå koselig![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe koselig, er ikke mye. Men, føler meg så heldig med de små sjeldne bevegelseneSåå koselig![]()

JaaaÅååh, er så magisk å kjenne den lille I magen![]()
Tenk at jeg er så heldig som skal oppleve det her igjen.Herregud, hadde aldri trodd jeg skulle komme til det punktet her igjen! Føler meg så heldig som for gå gravid igjen, en aller siste gangHerlighet så fin du er, ser ut som en fin litta kul allerede (sier allerede fordi jeg følte vi nettopp prøvde sammen!)Fy flate enn at du er 14 uker allerede!!
Og tenk 15+0 i dag
gleder meg til du skal teste(så tempen din) så den tanta kan ikke komme på besøk nå!Elsker smaken av kaffe, lukta og alt som følger meg! Men, blir ikke mere før etter at jeg ploppa.. Føler jeg er så ekstra ømfintlig nåKaffe er livet gurl!! Men jeg drikker set ikke for koffein engang, men for smaken![]()
![]()

Takk fine duFine kulen!!![]()
![]()

Det er helt magiskKjempe koselig, er ikke mye. Men, føler meg så heldig med de små sjeldne bevegelsene![]()

Virkelig! Føler meg så heldig som får oppleve det her en aller siste gangDet er helt magisk![]()

Du er såå heldig og det er sååå vel fortjentHerregud, hadde aldri trodd jeg skulle komme til det punktet her igjen! Føler meg så heldig som for gå gravid igjen, en aller siste gangOg tenk 15+0 i dag
Du får vel termin i mai ellergleder meg til du skal teste(så tempen din) så den tanta kan ikke komme på besøk nå!
Elsker smaken av kaffe, lukta og alt som følger meg! Men, blir ikke mere før etter at jeg ploppa.. Føler jeg er så ekstra ømfintlig nå![]()
Uke 15!! Enn det!
Neida, jeg kan ikke så mye om temping; men har sett det fort kan gå nedover med ett brak, så tør enda ikke håpe for mye
Men Mai har alltid vært en måned jeg har ønsket å få barn i, vet ikke hvorfor, men
Tenkte inn å snoke litt på symptomene dine fra Mai
Selv om jeg ikke kan ta noen symptomer som gravidsymptomer har jeg egentlig lært 
Samme her, vi er så heldigeVirkelig! Føler meg så heldig som får oppleve det her en aller siste gang![]()
Og nå er du gravidDu er såå heldig og det er sååå vel fortjentUke 15!! Enn det!
Haha, termin i Mai - høres tydeligvis sånn ut at det blir det daNeida, jeg kan ikke så mye om temping; men har sett det fort kan gå nedover med ett brak, så tør enda ikke håpe for mye
Men Mai har alltid vært en måned jeg har ønsket å få barn i, vet ikke hvorfor, men
Tenkte inn å snoke litt på symptomene dine fra Mai
Selv om jeg ikke kan ta noen symptomer som gravidsymptomer har jeg egentlig lært
![]()
Er jo bare 11 uker mellom oss. Det er jo så gøy! Er så utrolig glad på dine vegne 
Jaaa, veldigSamme her, vi er så heldige![]()
nå er det ikke lenge til November. Syntes det har gått så fort med deg og @Mindel og meg går det så sakte med.. føler dagene går i sneglefart 

De ukene her er jo Virkelig noen spøkelses uker.
Er så glad jeg har Doppler, så kan jeg høre den lille etter som jeg ikke merker den så mye og ofte. Var også en tur på senteret i går og handlet det første baby tøyet til den lille. Har masse etter storebror, men det må sorteres osv og nytt må man jo kjøpe uansett 
NeeeiJaaa, veldignå er det ikke lenge til November. Syntes det har gått så fort med deg og @Mindel og meg går det så sakte med.. føler dagene går i sneglefart
![]()

såå søte klær 

*smelt*Neeei![]()
jeg føler november er like rundt hjørnet etter vi vippet over i august, det går så utrolig fort!!
Jeg synes det går veldig fort med deg også, du ble jo nettopp gravidsåå søte klær
skal dere vite kjønn?
Jeg klarte ikke å gå forbi denne, så søt
Vis vedlegget 467774
Hvor kjøpte du det? Ja, må vite kjønn, skal på OUL 11 September. Gleder meg så sykt
Måtte bare kjøpe noe kjønns nøytralt i går, gleder meg til å vite hva det er for da kan jeg hamstre til det 

Det er Newbie*smelt*Hvor kjøpte du det? Ja, må vite kjønn, skal på OUL 11 September. Gleder meg så sykt
Måtte bare kjøpe noe kjønns nøytralt i går, gleder meg til å vite hva det er for da kan jeg hamstre til det
Går fort frem til November nå, og når man er gravid å teller uker så går det enda fortere
Ja, har kanskje gått fort.. er bare jeg som stresser med tiden frem til daglige bevegelser og stor mage![]()
så spennende! Går nok fort til 11 september! Har du en følelse?
vil nyte denne tiden ekstra godt 

Så fintGravid Uke 15+3
Altså, jeg må bare innrømme å si at jeg er litt i sånn vippe land.. Prøver å finne den gravid følelsen, men jeg føler meg ikke gravidDe ukene her er jo Virkelig noen spøkelses uker.
Teller ned til uke 16, føler at det er en stor milepæl for mere mage og nesten dagelig med liv(kanskje litt tidlig) men, fortsatt mer en nå.Vis vedlegget 467769
I går så fant jeg frem Doppleren og hørte hjerte til lille bebisEr så glad jeg har Doppler, så kan jeg høre den lille etter som jeg ikke merker den så mye og ofte. Var også en tur på senteret i går og handlet det første baby tøyet til den lille. Har masse etter storebror, men det må sorteres osv og nytt må man jo kjøpe uansett
Vis vedlegget 467770

Gravid Uke 15+3
Altså, jeg må bare innrømme å si at jeg er litt i sånn vippe land.. Prøver å finne den gravid følelsen, men jeg føler meg ikke gravidDe ukene her er jo Virkelig noen spøkelses uker.
Teller ned til uke 16, føler at det er en stor milepæl for mere mage og nesten dagelig med liv(kanskje litt tidlig) men, fortsatt mer en nå.Vis vedlegget 467769
I går så fant jeg frem Doppleren og hørte hjerte til lille bebisEr så glad jeg har Doppler, så kan jeg høre den lille etter som jeg ikke merker den så mye og ofte. Var også en tur på senteret i går og handlet det første baby tøyet til den lille. Har masse etter storebror, men det må sorteres osv og nytt må man jo kjøpe uansett
Vis vedlegget 467770

JaaaEr så nusselig med bittesmått babytøy![]()
og nå er det ikke lenge til jeg finner ut hva som gjemmer seg i magen. Så da skal jeg sortere det jeg har og kjøpe litt mere nytt 

Ååå er så misunnelig på at du er kommet så langt og har så fin liten babybump allerede! Er spent på når min bump dukker opp denne gangen, men først må jeg komme meg til 5+0, som er i morgen daVis vedlegget 468174Gravid Uke 16+1
I dag er jeg 16+1, går inn i ny uke hver mandag
På søndag tenkte jeg å finne hjerte til lille og den kom med en gang. Det er så utrolig hyggelig å kunne høre på innimellom. Anbefaler alle å kjøpe seg en Doppler
På torsdag skal jeg til min første JM time og jeg gleder meg veldig mye til det.
Ellers er formen veldig fin om dagen, bare litt trøtt.. Har vært 2 urolige netter, håper det snur snart. Magen kommer mer og mer, her er et bilde fra i går på morgenen før bhg levering![]()
så noen uker til..