Herregud, var sikker på at jeg hadde svart deg også ser jeg nå at jeg ikke har. Jeg er så lost noen gangerDet er Newbieså spennende! Går nok fort til 11 september! Har du en følelse?
Ikke sant! Trenger ikke å gå sååå fortvil nyte denne tiden ekstra godt
Ser den, blir så mye kjekkere når du kjenner bevegelse og har stor mage å vise frem. Akkurat her jeg er nå (26+3) er helt perfekt! Magen er tydelig gravid-mage, men ikke for tungt eller noe vondt + masse liv fra baby i magen![]()
Jeg var å titta på Newbie før jeg kjøpte det sette, nå må jeg opp å finne den bodyen. Den var nydelig

Er ikke lenge igjen nå, bare 16 dager
har en liten følelse på jente, men er så redd for å si noe også. Er vanskelig å vite
Vi tok tingretten her og det slo ut på jente. Da smilte hun bredt 
Viktig å nyte denne tiden, for det er den aller siste, rart å tenke på at man faktisk skal komme til den enden på livet også

Du er i den fine tiden, gleder meg til jeg kommer dit også. Godt at den ikke er tung og vond.. Jeg hadde faktisk et kjempe fint svangerskap med han minste, jeg ble aldri så stor med han. De to eldste ble jeg gigantisk. Tror det er noe med at jeg har fått bakovervendt livmor, nå er den enda mere bakover så tenker jeg kanskje blir enda mindre nå. Vet du om du har det?
så noen uker til..

Jeg tror jeg heller mot at det er en jente denne gangen. Ringtesten sa også jente, blir spennende å se 

Enn at du er så nære OUL!! Wooow 

snart vet du hvem som gjemmer seg i magen
nå har jeg bikket over til 3 trimester, så nå går det mot tyngre tider