IKM UKE 37+38

Jeg har hatt så sinnsyke EL smerter denne gangen :dead: føles som at noen har blåst opp en ballong inni meg, selv kosebuksa er for trang. Håper det har sluppet minst to gullegg :hilarious: ikke så gøy å traske rundt på byferie når jeg har følt meg så uvel.

Og så har jeg sett rever overalt! Ikke ekte rever altså, men figurer og tegninger og sånn. Ashlee på Etsy sa at det var et tegn jeg skulle legge merke til og at tvillingene var det viktige stjernetegnet. Om jeg blir gravid denne pp'en får barnet stjernetegnet tvillingen :smiley-angelic001
Vis vedlegget 468446
Sååå mange symptomer på en god eggløsningen og sterke symbolske tegn :shy: Dette blir den magiske PP! Nå blir det :smiley-angelic001:Heartpink

Cd 15 og skikkelig el smerter i tillegg til strekkbart slim :D ser ut som det skjer noe snart nå:smiley-bounce022

Vedlegg

• Screenshot_20250830_151629_Premom.jpg
    Screenshot_20250830_151629_Premom.jpg
    207,7 KB · Visninger: 33
mto - 26 - B2 - PP1 - 29.08 - 13.09

Melder meg inn her. Sa til meg selv at jeg skulle ta det rolig denne gangen (altså ikke forum, el-tester, tidlig testing osv :hilarious:), men har allerede blitt helt besatt :facepalm:
Tror jeg er 1 dpo i dag :happy:

Er tredje dagen siden TR slutta, CD 9 i dag. Har lagt inn første aksje selv om jeg ikke teknisk sett er i fertilt vindu. Spottet i ettermiddag, fylte et truseinnlegg… :smiley-ashamed004 Vet ikke hva det betyr. :wtf:

I dag feirer vi bursdagen jeg hadde i går. 30 år! Skal slippe litt løs i dag og ta meg litt sprudlevin m.m i kveld. Vi legger babytankene bort en liten stund, håper jeg :hilarious:

Kommer nok over helga. Har du tatt på morgenurin? :Heartblue

Pleier du å ha like lange sykluser som jeg har hatt i det siste? Fikk EL på CD20 sist og CD22 nå. Tror siste syklusen ble 37 dager eller noeo_O
Nei, LH tester skal jo helst ikke tas på morgenurin. Jeg har vanligvis syklus på 26-28 dager med eggløsning på CD18-CD22 :hilarious: må bruke progesteron fra ca 3dpo hvis jeg skal ha sjans for å bli gravid og ikke miste tidlig.

Er tredje dagen siden TR slutta, CD 9 i dag. Har lagt inn første aksje selv om jeg ikke teknisk sett er i fertilt vindu. Spottet i ettermiddag, fylte et truseinnlegg… :smiley-ashamed004 Vet ikke hva det betyr. :wtf:

I dag feirer vi bursdagen jeg hadde i går. 30 år! Skal slippe litt løs i dag og ta meg litt sprudlevin m.m i kveld. Vi legger babytankene bort en liten stund, håper jeg :hilarious:
Gratulerer med overstått dag :cool05 :hug007 :hello2 :wav

Hipphipp! Gratulerer så mye med 30 år :flower

Ååå jeg har sånn masse kremete utflod slik jeg hadde den måneden jeg ble gravid :nailbiting: Det er et så godt tegn. Var så redd for dehydrering :smiley-ashamed004

5 dpo i dag.
Krysser fingre og tær:cat:

Back
Topp