*sender støv*Stas med så mye positive el tester
Send litt LH støv min vei da![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*sender støv*Stas med så mye positive el tester
Send litt LH støv min vei da![]()

Hipphipp! Gratulerer så mye med 30årTusen takkBle litt rar 30-års dag i dag da haha! Jeg føler jeg må ha mat hele tiden slik jeg gjorde litt i forrige svangerskapet mitt. Hjelper ikke å spise store måltider, må bare fylle på hver 2. time liksom
![]()
Gratulerer med dagen! Godt å høre at matforgiftningen har gitt seg.Matforgiftningen har gitt seg akkurat til bursdagen min i dag, men i dag passer ingen av skjørtene og buksene jeg har tatt med på ferie haha. Bare hatt en skikkelig 2 dagers detoxDrakk minst 4 liter med vann i går liksom!
føles som at noen har blåst opp en ballong inni meg, selv kosebuksa er for trang. Håper det har sluppet minst to gullegg
ikke så gøy å traske rundt på byferie når jeg har følt meg så uvel. 
Huff kan skjønne veldig godt at det ikke er noe behagelig å gå rundt da neiJeg har hatt så sinnsyke EL smerter denne gangenføles som at noen har blåst opp en ballong inni meg, selv kosebuksa er for trang. Håper det har sluppet minst to gullegg
ikke så gøy å traske rundt på byferie når jeg har følt meg så uvel.
Og så har jeg sett rever overalt! Ikke ekte rever altså, men figurer og tegninger og sånn. Ashlee på Etsy sa at det var et tegn jeg skulle legge merke til og at tvillingene var det viktige stjernetegnet. Om jeg blir gravid denne pp'en får barnet stjernetegnet tvillingen
Vis vedlegget 468446

Endelig!! Jeg har nesten vært redd for at jeg skulle bli gravid før henne, siden vi bare har prøvd noen måneder og jeg vet hun har synes det har vært vanskelig når kjenninger har fått barn.. Jeg er så overlykkelig på deres vegne nå
Har hørt om noen som har fått den sulten veldig tidligEr ikke det litt for tidlig å være et tegn? Håper ikke jeg skal få denne sulten så umiddelbart haha! Startet i uke 7-8 sist.
Ja, de vet alle at vi prøver, men de forventer absolutt ikke at jeg kanskje kan bli gravid neste uke haha. Er bare 3 uker siden MA liksom. Da blir jeg nok sjåfør alle kveldene, også blir Storesøsteren min som er gravid i uke 19 nå sjåfør på den andre bilen hehe

hadde en kjemperar eggløsning denne gangen, med rare smerter og ikke på de dagene den pleier å komme
men får håpe det er starten på noe! Fikk at på til korona midt i alt såklart, samtidig som skolen min startet på igjen 

men der går altså grensen. Og tror det blir godt med en pause der vi bare har sex «for gøy» liksom, for denne prøvinga tar litt på altså..
Ahah jeg bare trodde jeg var sånn førstemann ut i gruppen her omtrent, men det er jo deg, hehe! Blir veldig spennende på mandag da. Testet positivt 7 dpo forrige gang, så statistisk sett skal det ikke være mulig igjen før i sånn PP30+ haha
Veldig spent på testingen, har én gang før testet positivt 6dpo, var med eldstegutten vår
Håper for deg
guttene mine var helt bergtatt og sto ved sto der ved siden av meg. Og eldstegutten på straks 13 år utbryter" Da blir det en gutt igjen, da"
Her et nært forhold til både sommerfugler og øyenstikkere, og har flere tatoveringer av de. Føler meg nært de jeg har mistet, når de er rundt meg

Jeg også! Gleder meg til å få tester å myse påGleder meg til mandag når så mange starter teste-festen![]()
Syns den så sterkere ut på de testene fra i går kveld enn kvelden før? Kan hende det kommer en topp idagLurer på om jeg kan ha hatt en liten topp i natt, eller om jeg kanskje må innfinne meg at det ikke ble noe EL denne syklusen… Hadde virkelig håpet på at det skulle fortsette å stige i kveld, men ser ikke slik ut. Kjører en siste dag med testing i morgen og søndag tenker jeg, før jeg har kontakt med GY for blodprøver til uka!
Syntes liksom jeg har hatt litt «uro» i eggstokkene i dag også, men er vel bare ønsketenkning![]()

2 dager igjen, så ryker de første testene
Et RÅSA er nå påbegynt
Spennende! Så fint teppePP5/CD20/6DPO:
Igår kveld kjente jeg litt på kvalme, såpass at jeg brakk meg, men kan kjenne på litt kvalme dpo-land noen ganger. Er fortsatt øm i livmoren, merker det spesielt godt ved dobesøkOppblåst og promper, ellers lite nytt å melde
2 dager igjen, så ryker de første testene
Koser meg veldig med hekling på kveldene, og er nå ferdig med et blått babyteppeEt RÅSA er nå påbegynt
![]()
![]()
![]()
![]()
Digg med el en dag før
Spennende! Så fint teppe
Har du oppskrift eller bare hekler du på frihånd?
Hekler bare på frihånd
Vis vedlegget 468472Oi, i går var det virkelig ingenting og nå peaker det plutseligDigg med el en dag før
![]()