IKM UKE 37+38

Er denne positiv tenker dere?

Vedlegg

• 20250830_230301.jpg
    20250830_230301.jpg
    1,6 MB · Visninger: 51
Nei, LH tester skal jo helst ikke tas på morgenurin. Jeg har vanligvis syklus på 26-28 dager med eggløsning på CD18-CD22 :hilarious: må bruke progesteron fra ca 3dpo hvis jeg skal ha sjans for å bli gravid og ikke miste tidlig.
Aaah skjønner :Heartblue
Jeg holder på å lære mer om syklusen og de ulike fasene, så blir litt nysgjerrig :angel8Kan jeg spørre hvordan du fant ut av dette med at du trengte progesteron? For da har du egentlig litt kortere lutealfase?

PP5/CD21/7DPO:

Er blitt smittet av guttene, og er nå blitt forkjøla; tett i nesen og vondt i halsen:sorry: Satser på det går fort over:angelic:

Har lite symptomer, og kjenner ikke så mye utover normalen:angel5 Imorgen ryker de første testene:smiley-bounce012
Screenshot_20250831_072418_FF App.jpg

Screenshot_20250831_081058_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250831_081103_ChatGPT.jpg

Er tredje dagen siden TR slutta, CD 9 i dag. Har lagt inn første aksje selv om jeg ikke teknisk sett er i fertilt vindu. Spottet i ettermiddag, fylte et truseinnlegg… :smiley-ashamed004 Vet ikke hva det betyr. :wtf:

I dag feirer vi bursdagen jeg hadde i går. 30 år! Skal slippe litt løs i dag og ta meg litt sprudlevin m.m i kveld. Vi legger babytankene bort en liten stund, håper jeg :hilarious:
Gratulerer med dagen!

Er tredje dagen siden TR slutta, CD 9 i dag. Har lagt inn første aksje selv om jeg ikke teknisk sett er i fertilt vindu. Spottet i ettermiddag, fylte et truseinnlegg… :smiley-ashamed004 Vet ikke hva det betyr. :wtf:

I dag feirer vi bursdagen jeg hadde i går. 30 år! Skal slippe litt løs i dag og ta meg litt sprudlevin m.m i kveld. Vi legger babytankene bort en liten stund, håper jeg :hilarious:
Oooo gratulerer på etterskudd!! :excited001 Vi er jo skikkelig jevnaldrende med bursdag på samme dag og greier haha :happy:

Gratulerer med overstått til både @Kine 95 og @Stjernest0v :flower

Her er jeg 3 dpo og formen er ikke på topp. Jeg er trøtt og sliten og veldig takknemlig for at lillegutt tar til takke med å være inne og leke for seg selv i dag. Det virker som at kroppen har nok med å bekjempe hva enn det er jeg brygger på for har verken ømme pupper eller murringer i underlivet, slik jeg pleier å ha etter eggløsning. Mister litt troa nå kjenner jeg :arghh:

Helt klart, håper det blir sterkere. Har hatt en skikkelig god magefølelse denne gangen. Toåringen har gått rundt og sagt bibi bibi de to siste dagene, høres ut som baby hahah. Samtidig vanskelig å holde seg optimistisk når det nærmer seg et år med prøving..
Så søtt med toåringen da! Håper h*n har rett :happy:
Har du hatt vært plaget med skyggestreker? Kan tenke meg til at det er vanskelig når man har prøvd såpass lenge.

Så søtt med toåringen da! Håper h*n har rett :happy:
Har du hatt vært plaget med skyggestreker? Kan tenke meg til at det er vanskelig når man har prøvd såpass lenge.
Har hatt et par pp med svake streker som ikke har utviklet seg noe særlig. Usikker på om det har vært skygge eller kjemisk. Ja, trodde virkelig det kom til å gå raskere enn sist (10 mnd)

Back
Topp