KriMar
Betatt av forumet
@KoalabjørnTror jeg må bytte gruppe til uke 39. Var kun en liten blødning forrige lørdag, så TR kom ikke ordentlig før på tirsdag.. Masse lykke til til alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@KoalabjørnTror jeg må bytte gruppe til uke 39. Var kun en liten blødning forrige lørdag, så TR kom ikke ordentlig før på tirsdag.. Masse lykke til til alle sammen![]()
Aaah skjønnerNei, LH tester skal jo helst ikke tas på morgenurin. Jeg har vanligvis syklus på 26-28 dager med eggløsning på CD18-CD22må bruke progesteron fra ca 3dpo hvis jeg skal ha sjans for å bli gravid og ikke miste tidlig.
Kan jeg spørre hvordan du fant ut av dette med at du trengte progesteron? For da har du egentlig litt kortere lutealfase?JaEr denne positiv tenker dere?

Jeg ser strek!!7 dpo og skyggestrek?
Vis vedlegget 468524
Så spennende.
Satser på det går fort over
Imorgen ryker de første testene
Gratulerer med dagen!Er tredje dagen siden TR slutta, CD 9 i dag. Har lagt inn første aksje selv om jeg ikke teknisk sett er i fertilt vindu. Spottet i ettermiddag, fylte et truseinnlegg…Vet ikke hva det betyr.
I dag feirer vi bursdagen jeg hadde i går. 30 år! Skal slippe litt løs i dag og ta meg litt sprudlevin m.m i kveld. Vi legger babytankene bort en liten stund, håper jeg![]()
Oooo gratulerer på etterskudd!!Er tredje dagen siden TR slutta, CD 9 i dag. Har lagt inn første aksje selv om jeg ikke teknisk sett er i fertilt vindu. Spottet i ettermiddag, fylte et truseinnlegg…Vet ikke hva det betyr.
I dag feirer vi bursdagen jeg hadde i går. 30 år! Skal slippe litt løs i dag og ta meg litt sprudlevin m.m i kveld. Vi legger babytankene bort en liten stund, håper jeg![]()
Vi er jo skikkelig jevnaldrende med bursdag på samme dag og greier haha 
noe er det i allefall7 dpo og skyggestrek?
Vis vedlegget 468524

Helt klart, håper det blir sterkere. Har hatt en skikkelig god magefølelse denne gangen. Toåringen har gått rundt og sagt bibi bibi de to siste dagene, høres ut som baby hahah. Samtidig vanskelig å holde seg optimistisk når det nærmer seg et år med prøving..noe er det i allefall![]()

Så søtt med toåringen da! Håper h*n har rettHelt klart, håper det blir sterkere. Har hatt en skikkelig god magefølelse denne gangen. Toåringen har gått rundt og sagt bibi bibi de to siste dagene, høres ut som baby hahah. Samtidig vanskelig å holde seg optimistisk når det nærmer seg et år med prøving..

Har hatt et par pp med svake streker som ikke har utviklet seg noe særlig. Usikker på om det har vært skygge eller kjemisk. Ja, trodde virkelig det kom til å gå raskere enn sist (10 mnd)Så søtt med toåringen da! Håper h*n har rett
Har du hatt vært plaget med skyggestreker? Kan tenke meg til at det er vanskelig når man har prøvd såpass lenge.
Da krysser vi fingrene for at denne utvikler segHar hatt et par pp med svake streker som ikke har utviklet seg noe særlig. Usikker på om det har vært skygge eller kjemisk. Ja, trodde virkelig det kom til å gå raskere enn sist (10 mnd)
I morgen tenkte jegDa krysser vi fingrene for at denne utvikler seg
Når tester du igjen?
Det blir spennende! Da holder jeg utkikk etter ny test i morgen og krysser fingrene for at det er en tydelig strek daI morgen tenkte jeg

spesielt!