IKM UKE 37+38

Der ! Nå håper jeg det slipper snart:Heartred

Vedlegg

• 20250829_145821.jpg
    20250829_145821.jpg
    557,4 KB · Visninger: 23
Matforgiftningen har gitt seg akkurat til bursdagen min i dag, men i dag passer ingen av skjørtene og buksene jeg har tatt med på ferie haha. Bare hatt en skikkelig 2 dagers detox :smiley-ashamed004 Drakk minst 4 liter med vann i går liksom!
Gratulerer med dagen :Heartblue Godt du ble frisk igjen, men sykt kjedelig når klærne ikke passer!

Tusen takk :happy: Ble litt rar 30-års dag i dag da haha! Jeg føler jeg må ha mat hele tiden slik jeg gjorde litt i forrige svangerskapet mitt. Hjelper ikke å spise store måltider, må bare fylle på hver 2. time liksom :smiley-ashamed004
Hehe det kan være et tegn :angel11
Har du fortalt de du er på ferie med at dere prøver eller?

Matforgiftningen har gitt seg akkurat til bursdagen min i dag, men i dag passer ingen av skjørtene og buksene jeg har tatt med på ferie haha. Bare hatt en skikkelig 2 dagers detox :smiley-ashamed004 Drakk minst 4 liter med vann i går liksom!
Gratulerer med dagen Kine! Håper du har en kjole som passer da så du kan ut å spise og feire :king

Gratulerer så mye med dagen din:cool05:dance008:gen014:dance011:hug007:talk017 på med luftig kjole:greet015

Hehe det kan være et tegn :angel11
Har du fortalt de du er på ferie med at dere prøver eller?
Er ikke det litt for tidlig å være et tegn? Håper ikke jeg skal få denne sulten så umiddelbart haha! Startet i uke 7-8 sist.
Ja, de vet alle at vi prøver, men de forventer absolutt ikke at jeg kanskje kan bli gravid neste uke haha. Er bare 3 uker siden MA liksom. Da blir jeg nok sjåfør alle kveldene, også blir Storesøsteren min som er gravid i uke 19 nå sjåfør på den andre bilen hehe

Back
Topp