Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeDer ! Nå håper jeg det slipper snart![]()
Gratulerer med dagenMatforgiftningen har gitt seg akkurat til bursdagen min i dag, men i dag passer ingen av skjørtene og buksene jeg har tatt med på ferie haha. Bare hatt en skikkelig 2 dagers detoxDrakk minst 4 liter med vann i går liksom!
Godt du ble frisk igjen, men sykt kjedelig når klærne ikke passer!

Ååå hadde du EL på søndag?Weee, da har vi testedate- tester mandag jeg også️ Er da 8dpo
![]()
Tusen takkGratulerer med dagenGodt du ble frisk igjen, men sykt kjedelig når klærne ikke passer!
Ble litt rar 30-års dag i dag da haha! Jeg føler jeg må ha mat hele tiden slik jeg gjorde litt i forrige svangerskapet mitt. Hjelper ikke å spise store måltider, må bare fylle på hver 2. time liksom 
*Sender LH støv*Stas med så mye positive el tester
Send litt LH støv min vei da![]()

Hehe det kan være et tegnTusen takkBle litt rar 30-års dag i dag da haha! Jeg føler jeg må ha mat hele tiden slik jeg gjorde litt i forrige svangerskapet mitt. Hjelper ikke å spise store måltider, må bare fylle på hver 2. time liksom
![]()

Gratulerer med dagen Kine! Håper du har en kjole som passer da så du kan ut å spise og feireMatforgiftningen har gitt seg akkurat til bursdagen min i dag, men i dag passer ingen av skjørtene og buksene jeg har tatt med på ferie haha. Bare hatt en skikkelig 2 dagers detoxDrakk minst 4 liter med vann i går liksom!
Ååå hadde du EL på søndag?
Matforgiftningen har gitt seg akkurat til bursdagen min i dag, men i dag passer ingen av skjørtene og buksene jeg har tatt med på ferie haha. Bare hatt en skikkelig 2 dagers detoxDrakk minst 4 liter med vann i går liksom!

på med luftig kjole
Gratulerer så masse med dagenMatforgiftningen har gitt seg akkurat til bursdagen min i dag, men i dag passer ingen av skjørtene og buksene jeg har tatt med på ferie haha. Bare hatt en skikkelig 2 dagers detoxDrakk minst 4 liter med vann i går liksom!

Er ikke det litt for tidlig å være et tegn? Håper ikke jeg skal få denne sulten så umiddelbart haha! Startet i uke 7-8 sist.Hehe det kan være et tegn
Har du fortalt de du er på ferie med at dere prøver eller?
Ja, penkjolene mine er de eneste som passer på morningen i dag, så er litt for pent kledd for den togturen jeg er på nå haha.Gratulerer med dagen Kine! Håper du har en kjole som passer da så du kan ut å spise og feire![]()

Ahah jeg bare trodde jeg var sånn førstemann ut i gruppen her omtrent, men det er jo deg, hehe! Blir veldig spennende på mandag da. Testet positivt 7 dpo forrige gang, så statistisk sett skal det ikke være mulig igjen før i sånn PP30+ hahaYup, hadde EL på søndag, men har lutealfase på 16 dager, derfor jeg meldte meg inn her![]()
Wiiii takk!Gratulerer så mye med dagen dinpå med luftig kjole
![]()