Pippimor19
Glad i forumet
Tidlig implantasjon?Hatt så utrolig vondt i magen idag, altså i eggstokkene og livmoren, kjentes nesten ut som en heftig ELmen vet at jeg er 4dpo... Weird shit!

Håper uansett det er et bra tegn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidlig implantasjon?Hatt så utrolig vondt i magen idag, altså i eggstokkene og livmoren, kjentes nesten ut som en heftig ELmen vet at jeg er 4dpo... Weird shit!

He he, nei, har ernæringsfaglig bakgrunn og holder meg unna ai og sosiale medier for helse og livstilsrådVelger dere matvarer ut fra hvor dere er i syklusen?Jeg har begynt å spørre chatGPT hva jeg bør spise i di ulike fasene så har nettopp vært på butikken for å handle basert på mer jeg trenger for EL dag i dag
![]()
jeg holder det enkelt: variert, mye grønt og mye fra bunnen, med en god dose kos og enkle løsninger som passer inn i hverdagen.
Tidlig implantasjon?Må jo være lov å drømme (og overtyde)!
Håper uansett det er et bra tegn!
Kan hende det er en reaksjon på progesteronet som er økt? Prøver å tenke fornuftig herFikk denne nå. Denne ser positiv ut, men kanskje ikke helt likevel. Blir spennende å se i morgen
Happy humpings

Håper detNeeesten, tenker den er positiv om noen timer eller imorgen tidligHappy humpings
![]()

@BBYGHe he, nei, har ernæringsfaglig bakgrunn og holder meg unna ai og sosiale medier for helse og livstilsrådjeg holder det enkelt: variert, mye grønt og mye fra bunnen, med en god dose kos og enkle løsninger som passer inn i hverdagen.
Men det er jo sikkert mye inspirasjon å hente fra ai om man er matlei dable nysgjerrig, hva sa orakelet?
![]()

Er litt for glad i en skål potetgull eller en sjokolade i løpet av dagen men tar meg sammen fra fruktbare dager til negativ test, så hjelper godt på kostholdet med konkrete tips som dette. Men er mye tips om gresskarkjerner og fancye frø jeg ikke spiser hvis jeg spør chatGPT om tips
Ooh så kult. Hva slags matvarer anbefalte den?Velger dere matvarer ut fra hvor dere er i syklusen?Jeg har begynt å spørre chatGPT hva jeg bør spise i di ulike fasene så har nettopp vært på butikken for å handle basert på mer jeg trenger for EL dag i dag
![]()
Jeg og!Hatt så utrolig vondt i magen idag, altså i eggstokkene og livmoren, kjentes nesten ut som en heftig ELmen vet at jeg er 4dpo... Weird shit!
Jeg postet om det rett over herOoh så kult. Hva slags matvarer anbefalte den?
Har lest boken «Fast like a girl» og der står det mye om hvordan man kan faste og spise i de ulike fasene av syklusen for å støtte hormonene. Veldig spennende![]()
Så spennende! Tror vi har litt å hente av å spise og prioritere energi basert på syklus
Det er litt som "Adrian Bliss Comemdie" på Facebook, de videoene med sædcellene og eggetUten tvil eggløsning her nå. Kjennes ut som som at noe inni meg er på tur å revne
Er glad vi fikk lagt inn aksjer tidligere i dag, for nå hadde det vært umulig. Og så har jeg kost meg sånn med bilder av dette divaegget som inspirerer sædcellene og ikke finner noen som er gode nok. Har lagt på stemmen fra 3 nøtter til askepott og kledd henne opp i sånn type klær som de har i den filmen også
Håper hun som løsner nå finner en passende frier iløpet av de neste timene![]()
altså diva holdningen til egget.
Jaa så det nå! Tror det er noe i det ja. Gøy å prøve sånne ting.Jeg postet om det rett over herSå spennende! Tror vi har litt å hente av å spise og prioritere energi basert på syklus
![]()

Ja husker det var tips fra chatGPT om søtpotet og grønne grønnsaker (særlig brokkoli) i den fasen blandt annetJaa så det nå! Tror det er noe i det ja. Gøy å prøve sånne ting.
I den boken så anbefales det potet, søtpotet, grønne grønnsaker, bønner og linser (og mye mer) i lutealfasen for å støtte progesteronet. Syns jeg jeg har hatt lettere menssymptomer etter jeg begynte med det![]()
Så bra at det hjelper på menssymptomene
Hvor lange er fastene?
Men 1 dpo i dag, flere som er i dpo landet?![]()
1 dpo her ogsåYes! Over i dpo-land idag - 1 dpo![]()
Kan vi teste snart?