IKM UKE 37+38

Åhhh love it at du er sånn :laughing001 ..selv er jeg for tander rundt EL. Håper denne spiren sitter godt og at jeg slipper mer EL-seggz det nærmeste året :smiley-angelic001

Er ikke helt BDSM, bare litt^^:laughing021 hva gjør man ikke for spire, si:hilarious: Jeg har veldig trua på at det nå blir bebis på deg:binkybaby:love7

Hopper dere i høyet under el? Jeg får ganske sterke smerter under selve eggeløsningen, vil jo bruke ALLE sjangsene som er :bag:
Ja :) Selv når jeg hadde en skikkelig fælt EL på mandag så kunne jeg ikke la den sjansen slippe. Men det ble pause på tirsdag da selv om vi burde tatt en siste innsats da :smiley-ashamed004

Nei sååå uheldig :arghh: Søk chatgpt om gode tips??
Det blir jo bare sånn "sipp litt vann hvert 10. min" og "Drikk elektrolytter". Beste tipset jeg fikk var å spise banan. Aldri blitt bedt om å spise banan når jeg er kvalm før, men det var det eneste jeg fikk ned på starten :) Også har jeg måttet prøve å maule loff og sånt etter at selve kvalmen har roet seg da.

Skal huske det med banen dersom jeg skulle blitt kvalm i neste svangerskap :)

Last edited:
Trolig EL i dag (men ingen symptomer på det):wav
Aksjer lagt både i går og i dag:sign17:sign19:sex Ble ikke lagt aksjer på mandag og tirsdag da det ikke passet, men på søndag. Håper det er nok aksjer alikevell + aksjelegging i morgen:love2 Nå går det vell 4 dager så begynner testetrangen å melde seg!:hilarious:
Høres ut som du har en solid hær med soldater der inne :gen014 :D

Jeg fikk sterke EL tester i går og i dag morges (0.84) så enten EL dag i dag eller i morgen juhu! Får ikke testet så ofte på ferie der vi tilbringer hele dagen borte fra hotellet.

Vi la inn aksjer lørdag (CD 9) for å rense systemet ( :hilarious: ) pluss tirsdag og i går (CD12 &13). Satser på en runde til i kveld og kaaaaaanskje en i morgen om vi gidder :dead:
Hurra! Høres ut som du blir bra dekt opp :D

Ser den! På fertility friend sto det at jo flere svømmere det er der inne under EL, jo høyere sjanse (dersom begge parter er friske for befruktning).

Og det gir jo mening hvis det er sånn at egget velger den beste svømmeren. Hvis ingen av svømmerne er bra nok for henne så blir det ingen befruktning tydeligvis. Litt av en diva!
Da skjønner jeg jo hvorfor det ikke har blitt noe de siste pp mtp «damen hun slekter på» :hilarious:

Det blir jo bare sånn "sipp litt vann hvert 10. min" og "Drikk elektrolytter". Beste tipset jeg fikk var å spise banan. Aldri blitt bedt om å spise banan når jeg er kvalm før, men det var det eneste jeg fikk ned på starten :) Også har jeg måttet prøve å maule loff og sånt etter at selve kvalmen har roet seg da.

Skal huske det med banen dersom jeg skulle blitt kvalm i neste svangerskap :)
Åja, ingen magiske tips altså? Håper du er bra straks nå da :Heartpink Og svanger snart :smug:

CD16 og endelig 1dpo!
Jeg regner med jeg haddde EL i går og at det ble en ny topp natt til CD15 jeg ikke fanget opp. Kinkfaktor og sexlyst er hvertfall dalende og har ikke el-slim lenger så håper da det ikke kommer enda en ny LH topp :hilarious: Er tom for el tester :bag:

Vedlegg

• IMG_1448.jpeg
    IMG_1448.jpeg
    319,1 KB · Visninger: 38
Uten tvil eggløsning her nå. Kjennes ut som som at noe inni meg er på tur å revne :dead:
Er glad vi fikk lagt inn aksjer tidligere i dag, for nå hadde det vært umulig. Og så har jeg kost meg sånn med bilder av dette divaegget som inspirerer sædcellene og ikke finner noen som er gode nok. Har lagt på stemmen fra 3 nøtter til askepott og kledd henne opp i sånn type klær som de har i den filmen også:laughing001
Håper hun som løsner nå finner en passende frier iløpet av de neste timene :angelic:

Hatt så utrolig vondt i magen idag, altså i eggstokkene og livmoren, kjentes nesten ut som en heftig EL:bag: men vet at jeg er 4dpo... Weird shit!

Velger dere matvarer ut fra hvor dere er i syklusen? :joyful: Jeg har begynt å spørre chatGPT hva jeg bør spise i di ulike fasene så har nettopp vært på butikken for å handle basert på mer jeg trenger for EL dag i dag:hilarious::hilarious:

Velger dere matvarer ut fra hvor dere er i syklusen? :joyful: Jeg har begynt å spørre chatGPT hva jeg bør spise i di ulike fasene så har nettopp vært på butikken for å handle basert på mer jeg trenger for EL dag i dag:hilarious::hilarious:
Hva trenger du da? :cat:

Jeg synes det er så vanskelig å planlegge mat. Kjøper alt for mye avokado som blir dårlig. Har derfor bare startet å lage smoothie med de viktigste tingene siden en smoothie er et perfekt mellommåltid :)

Hva er det du har blitt spurt om å spise mer av nå?

Back
Topp