Skulle gjerne være 1DPO i dagMen 1 dpo i dag, flere som er i dpo landet?![]()

Synes det er rart at LH ikke bliver lav?
Aksjelegging på alle fertile dager

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne være 1DPO i dagMen 1 dpo i dag, flere som er i dpo landet?![]()

Skulle gjerne være 1DPO i dag
Synes det er rart at LH ikke bliver lav?
Aksjelegging på alle fertile dagerHåper det blir bebis
![]()
Måtte søke han opp og her ser jeg at jeg har noen timer med underholdning og glede meg tilDet er litt som "Adrian Bliss Comemdie" på Facebook, de videoene med sædcellene og eggetaltså diva holdningen til egget.
Jeeeij, deilig å være I dpo-landMen 1 dpo i dag, flere som er i dpo landet?![]()
Yup, er 5dpo idagMen 1 dpo i dag, flere som er i dpo landet?![]()
Yes! Over i dpo-land idag - 1 dpo![]()
1 dpo her ogsåKan vi teste snart?
![]()

Enten EL i dag eller 1 DPOMen 1 dpo i dag, flere som er i dpo landet?![]()
litt usikker siden jeg ikke har fått testet ofte nok. Men aksjer er lagt!
Kjenner som jeg håper
Tempen ligger høyt, som den pleier
Har holdt på mye med periodisk fasting 16:8, og gjør også en del 20timers. Har prøvd 48 og 72 timers faster for å resette systemet og cellene før ogsåJa husker det var tips fra chatGPT om søtpotet og grønne grønnsaker (særlig brokkoli) i den fasen blandt annetSå bra at det hjelper på menssymptomene
Hvor lange er fastene?
Mensperioden skulle jeg vært flinkere til å spise bra men da har jeg lyst på alt jeg ikke har spist av søtt resten av tiden så da går det på noen smeller![]()

Jaa! 2dpo og venter og venter. Sier det hver gang, men skal forsøke å vente til 9-10 dpo (fredag/lørdag) før jeg tester denne rundenSiste aksjer lagt inn nå wooooop wooop. Håper egget befruktes i natt eller imorgen![]()

Så spennende!! Håper tempen holder seg fin og høy!PP5/CD19/5DPO:
Er øm i livmoren og har ømme pupperKjenner som jeg håper
️
Tempen ligger høyt, som den pleier
Første test ryker mandag
![]()
![]()
![]()

Gøy!!Wow, er vi så mange som er 1 DPO!?!
Jeg er ganske sikker på at eggløsninga var sånn 19.15ish i går. Hadde ordentlig vondt før jeg skulle legge lillegutt, men et sted mellom tannpuss og senga så slapp det helt. Så om streken lar vente på seg så kan jeg overbevise meg selv om at det nok skyldes at jeg hadde eggløsning så sent på dagen![]()

Siden du kommer hjem 8 dpo hadde jeg gjort det sammeJeg reiser til Indien søndag (3DPO) og kommer hjem fredag kveld (8DPO). Tenker å reise uten tester! Vil gjerne teste sammen med min kjæreste. Sist jeg testet positiv var på en reise med jobben og… Og det var litt kjipt å være alene der![]()
![]()
Gøy å kunne fortelle det med en gang Jeg fikk positiv test sist 8 DPO, så jeg tenker også at det er da testen kan bli positiv. Men kommer mest sannsynlig til å sprekke 6 DPO, senest 7 DPOGøy!!
Tenkte å prøve å holde meg til 8 dpo, neste fredag, er jo ikke vits å teste før - men vanskelig å holde testetøsen unna til da![]()
![]()

Falsk alarm tror jeg, fjoh! Klar for å starte testing med en gang jeg kommer til 7 dpo på mandag hehe!![]()
Vis vedlegget 468428