IKM UKE 35 og 36 (!!!)

PP5/CD14: Peak på EL-tester og 2.dag med positive tester, så EL er enten idag eller imorgen:flower Fikk lagt inn en ny load med aksjer idag kl 07'ish, så får vi se om vi får mulighet til å legge inn mer:sign17:binkybaby:sign19 Syke MENGDER med el-slim:wideyed:
20250824_082056.jpg

Screenshot_20250824_082800_Premom.jpg

Screenshot_20250824_082842_FF App.jpg

Man blir jo faktisk helt tussete når man prøver. ALT overanalyseres for å koble det til enten eggløsning eller graviditet. Blir man løs i magen? Må være gravidsymptom. Drømte litt mer realistisk enn før? Gravid. Fikk lyst på noe mat man vanligvis ikke hatt lyst på? Definitivt Gravid. Kjøleskapet lukter vondt? Må jo være pga en evt graviditet, ikke alle de gamle matrestene man har tatt vare på :hilarious: For ikke å snakke om kroppslige symptom som murring, tett nese, hodepine, økt tissetrang osv. Og jeg er jo bare såvidt inn i dpo land, så ingen logikk at jeg skal ha noen symptomer enda.

Drømte i natt at jeg fikk tvillingjenter og når jeg våkna nå så var det første jeg tenkte at "Jepp, det satt det" :facepalm: Det kan umulig skyldes at en av mine nære venninner nettopp fikk tvillinjenter liksom... :hilarious:
Man kan bli helt tussete! :hilarious:

Har kjøpt Smi-lereader (uten bindestrek) kit'et på babyplan og brukt appen tilhørende det kittet, men i går kveld og i dag synes jeg egentlig testene mine var sterkere enn kontrollstreken, men den ga meg fortsatt bare 9,7 :arghh: Gikk inn på Premom og la inn der, og der var den 1,28 i dag. Tror jeg skal begynne å bruke Premom i stedet altså. Men ga Smi-lereader en sjanse iallfall.

Screenshot_20250824_090412_SmileReader.jpg

Den er iallfall stigende så jeg må bytte gruppe til uke 37 @Trinity85 . Som det var en veldig stor sannsynlighet for uansett. Jeg er bare kjeeempe glad for at det virker som jeg kanskje bare blir 3-4 dager forsinket etter MA :happy:

:hilarious: Tok 3 tester nå. Alle var like negative :p haha så kjedelig! Selv om det var det jeg forventet.

Bare 7 dpo!

Enda veldig tidlig. Tenker du evt får strek ila de neste dagene :smiley-bounce012

Slenger meg med her da jeg plutselig fikk positiv EL-test i går, så satser på at tempen bekrefter etter hvert at EL er i morgen. Har bare hatt lutealfase på 12 dager så da blir det akkurat innenfor uke 36 :D

Libj - 31 - B1 - PP14(siste før IVF igjen) - EL 25/8(forhåpentligvis) - IKM 06/09

Har kjøpt Smi-lereader (uten bindestrek) kit'et på babyplan og brukt appen tilhørende det kittet, men i går kveld og i dag synes jeg egentlig testene mine var sterkere enn kontrollstreken, men den ga meg fortsatt bare 9,7 :arghh: Gikk inn på Premom og la inn der, og der var den 1,28 i dag. Tror jeg skal begynne å bruke Premom i stedet altså. Men ga Smi-lereader en sjanse iallfall.

Vis vedlegget 468015

Den er iallfall stigende så jeg må bytte gruppe til uke 37 @Trinity85 . Som det var en veldig stor sannsynlighet for uansett. Jeg er bare kjeeempe glad for at det virker som jeg kanskje bare blir 3-4 dager forsinket etter MA :happy:
Da er du straks ved el! Kjempefint at du ikke ble altfor forsinket :happy: Lykke til videre i neste gruppe, vi følger med og heier!

Toppen er nådd, og tenker EL er ikveld eller inatt :smiley-bounce012 :smiley-angelic001:binkybaby Håper sånn det resulterer i en liten maiskatt:dummy1::love7:dummy:
Screenshot_20250824_100516_Premom.jpg

Back
Topp