Starten_på_noe_fint
Flørter med forumet
Det er jo et flust av fine tester jerv både LH og HCG. Hurra ! Og måtte det bli flere!
Jeg er på CD 15 i dag og har faktisk bemerket meg EL slim, noe jeg har strevd med å bemerke meg denne litt «lange» prøvetiden. Jeg tror faktisk jeg har mer østrogen denne runden og føler meg i overkant positiv. Ingen positiv EL test enda, men føler den er rett rundt hjørnet, og vi har lagt aksjer annen hver dag siden 11 DPO etter anbefaling fra gyn. Er så sykt spent! For denne runden skal jeg også bruke progesteron støtte, vil så gjerne få LH topp nå! Kom kom
Mannen skal til spermanalyse om 1 uke, så blir mye kryssing av fingre de neste ukene kjenner jeg.
Jeg er på CD 15 i dag og har faktisk bemerket meg EL slim, noe jeg har strevd med å bemerke meg denne litt «lange» prøvetiden. Jeg tror faktisk jeg har mer østrogen denne runden og føler meg i overkant positiv. Ingen positiv EL test enda, men føler den er rett rundt hjørnet, og vi har lagt aksjer annen hver dag siden 11 DPO etter anbefaling fra gyn. Er så sykt spent! For denne runden skal jeg også bruke progesteron støtte, vil så gjerne få LH topp nå! Kom kom
Mannen skal til spermanalyse om 1 uke, så blir mye kryssing av fingre de neste ukene kjenner jeg.

Traff skittentøyskurven til samboeren min som er i tøy på utsiden og som jeg ikke aner hvordan jeg skal vaske. Kommer til å stiiinke på badet i morgen tidlig når jeg har ekstra gulvvarme på for å få tørket tøy som skal med på ferie på mandag
Den kurven der få du ta og legge i bløt med litt vaskemidler og sitron oppi. Så blir den gullren igjen! Eller dynke den med våt klut/spray med samme midler.

Det kan umulig skyldes at en av mine nære venninner nettopp fikk tvillinjenter liksom...
Hahahah så sant!!